Ga naar inhoud

start probleem bij 1.2 tdi fabia 2011


Hermann Tuinstra
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Herman! Dit topic is bedoeld om je voor te stellen. Misschien kun je dat als nog even doen. En de vraag zou ik dan in een ander topic stellen, dat daarvoor in aanmerking komt. Des te groter de kans dat je antwoord krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic verplatst naar waar het hoort

En herman stel je ook even voor in het WIE BEN IK topic

En om een antwoord te krijgen op je vraag is het vaak handig te weten om welke wagen ( merk / type / en motorblok type ) het gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bovendien al een keer ergens behandeld (min of meer). Filter vol laten lopen met diesel voor montage. En anders met behulp van VAS / VCDS de pomp even laten lopen.

Voorstellen zou inderdaad wel fijn zijn, dan komen we misschien ook te weten hoe dit plaats heeft kunnen vinden of is hij niet merkdealer onderhouden soms?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bovendien al een keer ergens behandeld (min of meer). Filter vol laten lopen met diesel voor montage. En anders met behulp van VAS / VCDS de pomp even laten lopen.

Ik begin achter te lopen. Ik wou zeggen zit er geen pompje in het systeem om te ontluchten. Anders de brandstofleiding naar de verstuivers wat losdraaien en pompen/starten tot de diesel er doorloopt. Maar dat is dus blijkbaar old-school met VCDS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om te ontluchten, maar in een ander topic ging het over het vervangen van filters. Toen kwam ik per toeval in VCDS tegen dat er een optie is om de brandstofpomp te laten lopen zonder de auto te starten. Aangezien nog niet helemaal duidelijk is wat meneer gedaan heeft met deze nieuwe Fabia dacht ik, laat ik er maar in gooien wat ik er van weet ;)

Maar kenners kunnen vast gerichter antwoord geven :ijsje: (heb het gelukkig nog nooit bij de hand gehad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit topic is bijna 5 maanden oud, hou er dus rekening mee dat er geen antwoord komt van de TS aangezien het wellicht al opgelost is.

Ah even niet op zitten letten, maar ik hoop inderdaad dat de auto na 5 maanden weer gestart is. Jammer dat de ts niet heeft laten horen wat de oplossing en de oorzaak was.

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach we kunnen het topic even goed gebruiken dan :P Als het over startproblemen gaat, 2 keer voorgekomen. De eerste keer was het -17°C en de tweede keer was het - 19°C. Twee keer achtereenvolgens voorgloeien en het apparaat startte met een hels geluid.

Maar over lucht in het brandstoffilter kan ik niet meespreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe