Ga naar inhoud

YetiSchiedam stelt zich voor


YetiSchiedam
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden,

Door één of andere reden moest ik me opnieuw registreren. Had dat namelijk al eerder gedaan hier. Maar goed, ik ben Ed en kom uit de jeneverstad. Daar rijdt nu sinds maart een mooie witte Yeti Comfort 1.2 rond! Ook ben ik natuurlijk 26 mei van de Yetipartij. Hobby's zijn: Tuinieren, audio en videobewerking en ben zelfstandig bezig als voice-over bij MediaTV voor hulpdiensten. Ik hoop nog vaak hier te zijn om wat te weten te komen en de vele berichten te kunnen lezen van de mede autobeztitters. Alvast een foto om warm van te worden....post-1212-0-09995800-1335377963_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet zo fijn Ed. Blij dat het je alsnog gelukt is.

Wat kan is dat je de bevestig die je per mail hebt gehad niet bevestigd hebt (even op de link klikken). Het systeem verwijderd je dan na een tijdje. Wij verwijderen verder geen account of zo. Mocht je nog weten welke gebruikersnaam dat is kan ik controleren of die nog bestaat.

Welkom trouwens! Gewoon flink veel posten, dan kan niemand je vergeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet zo fijn Ed. Blij dat het je alsnog gelukt is.

Wat kan is dat je de bevestig die je per mail hebt gehad niet bevestigd hebt (even op de link klikken). Het systeem verwijderd je dan na een tijdje. Wij verwijderen verder geen account of zo. Mocht je nog weten welke gebruikersnaam dat is kan ik controleren of die nog bestaat.

Welkom trouwens! Gewoon flink veel posten, dan kan niemand je vergeten :)

Ik heb gewoon berichten geplaatst, niet veel maar toch. Doet er niet toe, ik ben blij er weer te zijn. Echter krijg nog even geen plaatje aan de avatar. Werkte zojuist niet. Zal het straks nog eens proberen. Maar bedankt!

Gr. Ed

Ook de anderen alvast bedankt voor het welkomstwoord, al is het voor de 2e keer :laughing1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je andere account bestaat nog gewoon, namelijk Edkoo en dat komt me nog bekend voor ook!

Misschien wil je daarmee verder? Ik kan die andere hernoemen naar deze, en deze nieuwe weggooien... Stuur anders even een PM, dan kijken we wat de beste oplossing is.

Sterker nog, ik kan ze samenvoegen. Dus, welke heeft je voorkeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe hij uiteindelijk ook hier gaat heten , tijdens de M&G heeft EdKoo in iedergeval jenever mee uit de jeneverstad !

Toch ?

Ohhh vergeet ik het haast weer Ed , Menno geen alcohol maar hij vind kamelenmelk ergggg lekker al zal hij het wel weer ontkennen !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je andere account bestaat nog gewoon, namelijk Edkoo en dat komt me nog bekend voor ook!

Misschien wil je daarmee verder? Ik kan die andere hernoemen naar deze, en deze nieuwe weggooien... Stuur anders even een PM, dan kijken we wat de beste oplossing is.

Sterker nog, ik kan ze samenvoegen. Dus, welke heeft je voorkeur?

Hou het maar op de huidige hoor. Is niet zo verwarrend ook met Ed of Edkoo en allebij een witte Yeti onder hun kont. Dus die ander mag je van mij ook deleten:-) Bedankt!

Gr. Ed

Maar hoe hij uiteindelijk ook hier gaat heten , tijdens de M&G heeft EdKoo in iedergeval jenever mee uit de jeneverstad !

Toch ?

Ohhh vergeet ik het haast weer Ed , Menno geen alcohol maar hij vind kamelenmelk ergggg lekker al zal hij het wel weer ontkennen !

Gaat niet goedkomen met jullie als ik dat doorzichtige spul meeneemt. Dan gaan straks me ruitenwissers aan terwijl ik m'n knipperlichten langer wilde laten knipperen via de software:-) Haha

Ronald, ik zag je e-mail zojuist. Doe het maar zoals ik heb aangegeven. Dank daarvoor.

Gr. Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat niet goedkomen met jullie als ik dat doorzichtige spul meeneemt. Dan gaan straks me ruitenwissers aan terwijl ik m'n knipperlichten langer wilde laten knipperen via de software:-) Haha

Ach dit ligt geheel aan de dosering

Als die de juiste is worden we de volgende ochtend weer nuchter wakker naast de wagens !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe