Ga naar inhoud

VCDS Aanpassingen


begetolo
 Delen

Aanbevolen berichten

Ook ik heb inmiddels een kabeltje en wel deze: http://www.eobdtool.com/vag-1111-vcds-1111-vag-com-1111-p-750.html

Werkt prima op mijn Octavia (2011)

De volgende dingetjes al even ingesteld:

  • Needle Sweep
  • Koplamp sproeier pauze van 4 naar 8 gezet
  • Snelwegknipperaar van 3 naar 5 keer gezet
  • Columbus vrijgeschakeld

Nog in te stellen (was nog niet gelukt)

  • Spiegelverwarming tegelijkertijd met achterruit
  • Ingestelde snelheid CC in Maxidot weergeven
  • CH instellen dat de ze blijven branden (gaan nu uit totdat je de deur open doet)

Iemand nog andere suggesties?

Gr. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meeste heb je wel zo'n beetje denk ik. Vraag is, wil je alles instellen wat kan of zijn er dingen die je mist? Ik denk nog aan selectieve deur opening of speedlock, hoewel je dat mogelijk standaard hebt. In de lijst met tutorials en reeds bestaande topics wordt hier al over gesproken. Even er doorheen bladeren moet voldoende zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderwerp VCDS is voor ij helemaal nieuw. Zou me er wel eens in willen verdiepen en eens zien wat er allemaal mee uit te lezen c.q. aan ta passen is. Voor die $ 35.00 kun je je geen buil vallen.

Twee vraagjes:

werkt dat dan ook op de Superb (2012) en zitten er nog verzendkosten aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je niet garanderen dat het op jouw wagen werkt !!

Heb zelf met een clonekabel genoeg problemen gehad terwijl er anderen waren hier die geen problemen hadden

Maar hele verhaal hierover staat op forum.

En verzendkosten, meestal wel zo mar kom je vlug achter door een bestelling te plaatsen

Meestal zie je dan de rekening voor je persoonlijke gegevens gaat plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin zo langzamerhand steeds meer het gevoel te krijgen dat er weinig anders zal gebeuren tijdens de M&G!

neem je je gitaar en joekie toch mee, ga je lekker aan de waterkant muziek spelen voor de eenden en vissen !

Maar ik was bang dat het een tuning / petje / sprintje M&G zou worden, maar dat wordt het dus gelukkig niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin zo langzamerhand steeds meer het gevoel te krijgen dat er weinig anders zal gebeuren tijdens de M&G! Ook geen probleem hoor!

Tenzij je een CC koopt Menno, dan kunnen we die bij je monteren.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

je leert het zelf maar een keer ! Theoretisch weet je ook hoe het moet dus dan zal het je ook wel lukken om het in de praktijk te verwezelijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou is dan het wachten op de levering van de kabel. Zal hier ruim voor de M&G zijn. Ik zal eens beginnen te grasduinen in de diverse tutorials, maar meestal werkt het het beste om de zaak echt in werking te zien. Misschien is de M&G inderdaad een mooie gelegenheid om mee te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien leg ik mijn gitaar dan ook wel achterin. Is al een paar jaartjes niet meer de koffer uit geweest. :doh2:

@Witte Yeti: dank voor het aanbod, maak ik denkelijk graag gebruik van.

aangepast door IBV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meeste heb je wel zo'n beetje denk ik. Vraag is, wil je alles instellen wat kan of zijn er dingen die je mist? Ik denk nog aan selectieve deur opening of speedlock, hoewel je dat mogelijk standaard hebt. In de lijst met tutorials en reeds bestaande topics wordt hier al over gesproken. Even er doorheen bladeren moet voldoende zijn.

Wat ik nog mis en nog niet ergens gevonden heb:

  • Bij 1x klikken met je AB: spiegels inklappen en ramen dicht (ipv lang vasthouden van het knopje)
  • DVD afspelen op Columbus tijdens rijden via VCDS
  • Last but not least: Aanpassen aantal PK's :dopey_h4h:

Inmiddels geprobeerd de ingestelde snelheid CC zichtbaar te maken in de Maxidot, maar dit werkt niet bij mij, bummer.

Gr. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderwerp VCDS is voor ij helemaal nieuw. Zou me er wel eens in willen verdiepen en eens zien wat er allemaal mee uit te lezen c.q. aan ta passen is. Voor die $ 35.00 kun je je geen buil vallen.

Twee vraagjes:

werkt dat dan ook op de Superb (2012) en zitten er nog verzendkosten aan?

Verzendkosten in dit geval (schrik niet!) $23,09

Ik was in totaal $58,09 kwijt (ongeveer 45 euro)

Maar ik moet zeggen: Snelle levering (ca. 4 dagen) en werkt tot nu toe perfect bij mij.

Gr. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe