Ga naar inhoud

Let stelt zich voor


Iet
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik ben Iet, een vrouw van 45 jaar, huismoeder en ZZP-er (maar hierin niet erg succesvol --> slecht in acquisitie). Moet het dus vnl hebben van de centen die mijn man verdient (erg stereotiep maar kan het helaas niet mooier maken dan het is). Heb twee schatten van pubers en heb een Fabia Combi Greenline in bestelling, vanwege het milieu (de toekomst van die kinderen) en tevens het veilig en comfortabel vervoeren vàn onszelf incl. die kinderen. Voor mezelf heb ik overigens een Smartje (MHD natuurlijk), en hierin rij ik voornamelijk mijn bejaarde dementerende èn invalide vader heen en weer, naar koorrepetitie, kerk, arts en ziekenhuis. Zou die dus niet kunnen missen. De Fabia wordt dus voor mijn man, die 30 km van zijn werk vandaan woont, en verder natuurlijk voor het gezin. Let wel: In de vrije tijd ga *ik* er in rijden, ik vind autorijden namelijk véél te leuk om door een ander te laten doen ;-)

Ik ben allesbehalve technisch dus vergeef me ajb als ik ultradomme vragen stel. Heb uit voorzorg de manuals alvast gedownload, en beloof daar éérst te kijken alvorens hier dingen te vragen. Ofschoon ik wel van mening ben dat vragen die bij mij opkomen, ook een ander verder zouden kunnen helpen als er een antwoord op komt. Dus ik hoop dat ik hier ook domme vragen mag stellen met dan desnoods een verwijzing naar waar het antwoord staat dat ik blijkbaar niet heb kunnen vinden? :)

Groetjes en dank dat ik hier mag komen rondhangen af en toe... forummen zoals dit hier is nieuw voor mij, maar t ziet er al leuk uit! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ieder op een klein laptopje bij de tv :) Man is ook ICT-er, hele gezin besmet :P

Overigens hartelijk dank voor het warm welkom op diverse niveaus hier! Voel me gelijk helemaal thuis, dankjewel :))

aangepast door Iet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Iet en Isaak, veel leesplezier hier en hier kun je gewoon je topic aanmaken hoor want ik zag je op het sf.nl weer weg bent gegaan omdat ze daar je topic dicht gegooid hebben!

Ik ben allesbehalve technisch dus vergeef me ajb als ik ultradomme vragen stel. Heb uit voorzorg de manuals alvast gedownload, en beloof daar éérst te kijken alvorens hier dingen te vragen. Ofschoon ik wel van mening ben dat vragen die bij mij opkomen, ook een ander verder zouden kunnen helpen als er een antwoord op komt. Dus ik hoop dat ik hier ook domme vragen mag stellen met dan desnoods een verwijzing naar waar het antwoord staat dat ik blijkbaar niet heb kunnen vinden? :)

Domme vragen bestaan niet! Alleen domme antwoorden bestaan! ;)

Je kunt tenslotte niet van alles op de hoogte zijn dus vragen is goed. Maar een dom antwoord geven is is natuurlijk fout, zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet weet.

Dus kom maar op met je vragen, Iet!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik een persoonlijke vraag stellen Iet? Rosinfield en ik vragen ons af het Let is of Iet is ( L -el- of I -ie) dus. Ik gok iet, van ietje bijvoorbeeld.

Als je nou een vraag hebt die toch in de handleiding staat, dan citeren we natuurlijk gewoon de handleiding en geven aan waar je die kan downloaden. Kat in't bakkie en direct een uitleg voor meerdere mensen die nog aan stapje verder gaat dan de handleiding (hier staat tenslotte lang niet alles in!). Zoals pas ergens over wat wel een niet mogelijk is om op het beeldscherm weer te geven, dat staat er gewoon niet allemaal in (soms ook omdat het standaard niet kan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom beiden! En Iet (Let), wat betreft acquisitie kan WMM je denk ik ook wel wat tips geven! ;)

Ja, dat is een hobby van mij hoor. Alleen je moet het niet de hele dag doen! Ik doe 20-30% van mijn tijd aan aqcuisitie, de rest relatiebeheer en administratie etc.

Het hangt ook van je bui af en van het weer buiten.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, hartelijk dank voor het warme welkom (ik zou bijna zeggen: wat een verschil! ;-)) Ja, het is die i van ietje :) Overigens is ook dat een pseudoniem, het ie-tje staat voor mijn èchte naam :) (ben op het internet niet zo scheutig met mijn echte naam, voegt ook weinig toe)

@Wasmachineman ik vond het erg fijn om daar door jou welkom te worden geheten, vandaar dat ik meteen hier gepost heb ... wat de poll betreft: Ja ik vond het jammer dat er niet eens "gepeild" mocht worden over een eventuele aparte afdeling voor Greenlines, maar zoals PC-fre@k me al uitlegde is dat hier anders, omdat er niet een dergelijke "structuur" in zit hier. Het leest hier ook veel prettiger, hoop dat iedereen hierheen komt. Over die binnen een dag op slot gegooide vraag: Ik kan me bv voorstellen dat er eerder kwesties zijn die zowel voor de Fabia Greenline als voor de Fabia combi Greenline gelden, juist omdat het greenlines zijn en niet zozeer omdat het twee verschillende modellen betreft. Ik wou niemand iets opdringen, dacht alleen dat in die zin de "leden" ook zouden mogen meedenken. Guess I was wrong ;-) Wat acquisiteren betreft... ik laat het even zo, lekker rustig :P Krijg mijn tijd namelijk toch wel héél makkelijk om met andere zaken die géén geld opleveren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Iet en Isaak,

Ten eerste hoop ik ( allen hier ) dat jullie je draai hier ook gaan vinden.

Voor een ieder is het uiteraard nog nieuw en is het mekaar aftasten

Wat me wel gelijk opvalt aan alle reactie's hier is dat men zich hier blijkbaar vrijer voelt !

En dan ligt er alleen één vraag me op de tong, je zegt we zitten met onze mini laptop hier op de bank !

MSN jullie mekaar dan ook ? Om bv te vragen wie de koffie deze keer gaat inschenken ?? 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank, dank allemaal :) en @EdK nee haha, zó erg is het niet...-MSN jaren geleden al in de ban gedaan overigens- (al roep ik de kids wel eens via skype voor t eten ipv naar boven te schreeuwen) en we kijken gewoon op elkaars laptop ook naar waar de ander mee bezig is. Zo is "Isaak" (anagram, had jut door?) op dit moment schaatsen aan t kijken terwijl ook Jiskefet op ned. 3 is. Meestal allebei met 3,4 dingen tegelijk bezig, maar altijd gezellig zo :)

haha @pc-fre@k dat zijn allemaal "jonge" namen die je daar noemt, maar je raadt mijn naam toch niet hehe, die is namelijk heel "rare" :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank, dank allemaal :) en @EdK nee haha, zó erg is het niet...-MSN jaren geleden al in de ban gedaan overigens- (al roep ik de kids wel eens via skype voor t eten ipv naar boven te schreeuwen) en we kijken gewoon op elkaars laptop ook naar waar de ander mee bezig is. Zo is "Isaak" (anagram, had jut door?) op dit moment schaatsen aan t kijken terwijl ook Jiskefet op ned. 3 is. Meestal allebei met 3,4 dingen tegelijk bezig, maar altijd gezellig zo :)

haha @pc-fre@k dat zijn allemaal "jonge" namen die je daar noemt, maar je raadt mijn naam toch niet hehe, die is namelijk heel "rare" :)

Iet, wil je voortaan aub in de Shoutbox gillen dat Jiskefet bezig is! Nu mis ik weer de helft, haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak, Klaas... en Jet? Achja, komt wel met de tijd. Dan roept één van jullie de ander via de shoutbox om te komen eten... Of de kids melden zich hier aan met hun eerste Skoda (schaalmodel)...

Trouwens, dame en heer, ik mis nog een avatar (dat plaatje bij je naam). Ben benieuwd waar jullie op uit komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeetje wat een name voor deze dame. Ik kan me er erg in herkennen...bedoel er niets mee Isaak...maar mijn vrouw spreek ik ook vaker via de mail en SMS......mobiele eenheid.

ach ja hoort erbij. Maar uiteraard welkom. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een leuke niet te serieuze, passelijke avatar,......eens de vrouw mailen, misschien weet die nog....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Inmiddels onze Fabia Combi GL afgelopen vrijdag afgeleverd gekregen. Niet slecht, die levertijd, vanaf eind januari! Dealer zei overigens dat we geluk gehad hebben omdat onze kleur - Storm Blue - eruit gaat. Raar, zo'n mooie kleur eruit !? Bij afleveren uitgebreide info gehad, door de stagiair die eens mocht oefenen. Ging hem prima af.

We moeten nog wel binnenkort even terug vanwege de beschermende plakstrip op de rand van de kofferbak, die was er nog even niet, maar dat is een kleinigheid.

Avatar/foto aangepast dus nu is te zien wat ons 'resultaat' is. Wegens andere bezigheden dit weekend tot nu toe maar weinig gereden, maar dat komt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We vinden hem prachtig :-) Maar hij heeft nu 1 dag hier gestaan, en meteen zichtbaar vol met stofdeeltjes. (Geen donkere kleuren gewend). Dat wordt poetsen! ;-) Groetjes van Isaak en Iet

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel gefeliciteerd met de wagen en ondanks het lange wachten wordt het nu de aankomende tijd dus lekker genieten en geen ruzie maken wie er achter het stuur mag !

We hopen dat nu jullie de fabia in bezit hebben wel zo af en toe jullie bevindingen appart ventileren, want lijkt me leuk als jullie onafhankelijk van elkaar

jullie eigen mening op papier zetten over 1 en dezelfde wagen !

Eens kijken of beide hetzelfde ervaren of dat er toch ervaringsverschillen boven water komen !

Wel kan alleen maar zeggen geniet met teugen van de nieuwe bolide van het merk Skoda ( door velen ondergewaardeerd _

En wij allen hopen nog wat foto's te gaan zien in de Gallery !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe