Ga naar inhoud

1400tsi stelt zich voor


1400tsi
 Delen

Aanbevolen berichten

Even mij vlug voorstellen. Ik ben Nick (24 jaar oud) en sinds een week de trotse eigenaar van een octavia combi 1.4 tsi. Dit is mijn eerste skoda, voor de octavia heb ik nog met volgende wagens gereden : ford fiesta mk3, renault clio 1, fiat bravo gt en lancia lybra. Veel hobby's heb ik niet echt, buiten eentje dan, ik ben namelijk echt aircooled minded, ben dan ook in het bezit van een kevertje van 74. Dit was dan zowat de historie van mijn wagens. Toen ik de lancia wilde van de hand doen ( veel electrische problemen) moest er natuurlijk een opvolger komen, en natuurlijk eentje die me paste. Na een kleine zoektocht kwam ik uiteindelijk bij skoda terecht. Ik wilde eigenlijk graag een 1.8 tsi hebben, maar dit kwam een beetje te kostelijk uit voor verzekering en dergelijke. Dus heb ik dan maar gekozen voor de 1.4 tsi, hoewel ik niet zo heel erg te vinden was voor zoon klein blok, ben ik toch tevreden met de prestaties van de wagen ( en dat terwijl ik nog niet heb kunnen duwen). Genoeg gezeverd :-). Hier wat gegevens : Octavia 1.4tsi black magic in allure uitvoering, admundsen plus navi, mdi,8 luidsprekers, 16 inch proxima velgen, zilveren dakrails, getinte ramen, uitlaat sierstukken, chrome strip op de koffer, en de octavia instaplijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, en ben eigenlijk stiekum ook wel benieuwd naar wat foto's van dat kevertje

dus als je zin en tijd hebt plaats er dan eens wat in de gallery als je wilt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom de Belgen blijven komen.

En dat is ze geraden ook. Iedereen is welkom!!

Van harte welkom Nick, dan mag Ed de foto's van de Kever bekijken, die mij maar wat foto's van de Octavia ;)

Laat gerust van je horen op forum, we maken hem met z'n allen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe