Ga naar inhoud

VAGCOM zaken uitwisselen?


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Maak je borst maar nat :D

Inderdaad !!!

Je gaat vooruitrijdend het vlaamse land uit, maar achteruit rijdend weer het vlaamse land in als de juiste met VCDS bezig zijn geweest !!

Toch Pim ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er hier in het forum een lijst met alle dingen die je kan laten aanpassen met VCDS?

Ik dacht al aan volgende dingen:

- 4 pinkers die af gaan bij hard remmen

- boordcomputer in NL ipv engels

- 1 keer op afstandsbediening duwen = alleen bestuurdersdeur die los is

Wat is er nog allemaal mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Needlesweep staat standaard aan op de RS (bij mij was dit toch het geval).

Ik ben eens door het VCDS forum gelopen en volgende aanpassingen interesseren me ook wel:

- teardrop (5de wis na sproeien)

- coming home met mistlichten ipv koplampen

- koplampsproeiers uitschakelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze uit laten schakelen, waardeloos die dingen. Als het hard vriest gaan ze niet meer terug naar binnen en als ze sproeien zie je een hele fontein waarvan een miniem gedeelte de koplampen raakt. Heb je Xenon, dan is het verplicht begreep ik. Ik haal er af en toe een lapje overheen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er hier in het forum een lijst met alle dingen die je kan laten aanpassen met VCDS?

Ik dacht al aan volgende dingen:

- 4 pinkers die af gaan bij hard remmen

- boordcomputer in NL ipv engels

- 1 keer op afstandsbediening duwen = alleen bestuurdersdeur die los is

Wat is er nog allemaal mogelijk?

Vraag staat nog steeds open en ik ben ook wel geinteresseerd om eens zo'n lijstje te bekijken.

Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IBV als je even de topics in VCDS tutorials doorloopt krijg je een aardige indruk wat er mogelijk is

En met die wetenschap maak je je lijstje en zet je hier neer zodat wij kunnen bepalen wat wel en niet mogelijk is.

Want ook zoals Skoody al aangeeft zit er al verschil in mbt leeftijd van model en het model etc

Dus als jij je inleest en je lijstje maakt en publiceert , dan kunnen wij op voorhand misschien al zeggen wat zo en zo niet gaat en wat wel mogelijk zou moeten zijn en wat ter plekken eventueel uitgezocht kan of moet worden.

aangepast door EdK
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe