Ga naar inhoud

Octaviadri stelt zich voor (eerste keer aan de Skoda)

Octaviadri
 Delen

Aanbevolen berichten

Vooruit, ik zal me even netjes voorstellen. Mijn naam is Adri, 32 jaar, ik woon in Amersfoort, werk in Ede en vanaf morgen ga ik die afstand overbruggen met een Octavia 2.0 Elegance uit 2001. De afgelopen 4 jaar heb ik met veel plezier een volvo 850 gereden, maar deze begint na 429.000 en 18 jaar toch echt op te raken. Ik hoop in de Octavia een fijne vervanger gevonden te hebben.

Gisteren heb ik de Octavia gekocht en woensdagavond kan ik 'm ophalen. Als ik er wat plaatjes van heb, zal ik ze hier neerzetten. Het is een lekker complete uitvoering met een lpg-installatie en behalve de automaat die ik in mijn volvo had, hoop ik weinig extra's te zullen missen.

Onderhoud en reparaties deed ik altijd zo veel mogelijk zelf, dus van een forum als dit hoop ik heel blij te worden.

Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:welcomeani:

Welkom, Adri!

Volvo 850 blijft één van mijn all-time favorites. Heerlijke auto's met een lange levensduur. Maar helaas houdt het zelfs voor zo'n degelijk stuk techniek een keer op. Gelukkig ben je nu bij dat andere degelijke merk terechtgekomen :lol:

Veel plezier met je nieuwe bolide!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe