Ga naar inhoud

Coldstein stelt zich voor (Nieuw maar toch niet zo nieuw)


coldstein
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben hier terecht gekomen via een zoekvraag in GOOGLE. En omdat ik hier heel wat bekende namen tegenkom die ik nog ken van op het andere skodaforum ben ik even gaan lezen.

De sfeer is hier blijkbaar zoals heel vroeger op het andere forum en daarom heb ik mij geregistreerd.

Ik ben daar op .nl al heel lang niet meer actief omdat er veel nieuwe leden waren die het eerder wat shoutbox-achtig aanpakten en posten om te posten zonder deftige achtergrond. En dat is niet mijn stijl.

Mij OII is ondertussen al 5,5 jaar oud en ik heb niet meer veel vragen dus echt super-actief ga ik hier ook niet zijn.

Wij gaan in principe met onze auto blijven rijden tot hij in elkaar zakt dus misschien komen er in de toekomst wel wat meer vragen. Er zullen stilletjes aan wel wat herstellingen komen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst welkom en ik hoop dat je je oprijkennis toch wel wil delen hier indien dat nodig zou blijken.

en praten we nog van de tijd dat LENK ook in ander forum lid was ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja LENK is ook een naam die mij positief in de oren klinkt!!

Ik zal zeker mijn ervaringen delen en antwoorden op vragen zij het misschien niet meer dagelijhks.

welkom coldstein! Mocht hij op een ongelukkige plaats in elkaar zakken, dan kunnen een of meerderen van ons vast wel de helpende hand komen toesteken!

Ik hoop dit natuurlijk zolang mogelijk uit te stellen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom coldstein! Ik denk dat niet iedereen bijd e naam LenK positieve herinneringen heeft... ;) maar leuk om oude bekenden van skodaforum.nl tegen te komen!

Ik heb alleszins met hem geen slechte ervaringen.

Er zijn wel wat oude bekenden ja.

Aan iedereen bedankt voor de welkomstgroeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe