Ga naar inhoud

Vandaag mijn skoda besteld


Stress
 Delen

Aanbevolen berichten

Eindelijk, alle lease dokumenten ontvangen snel getekend en auto besteld,

Is een skoda fabia 1.2 TDI station greenline business, Cappuccino Beige metallic geworden.

Nu wachten op de feedback mbt levertijd, ik begreep dat als de auto ergens in july geleverd zou worden de bijtelling van 14 naar 20% gaat :(

Mvgr

Stress

aangepast door Stress
Link naar reactie
Delen op andere sites

Das vreemd stond eerst typo in topic, nu is deze goed???

Ja bij Martin Schilder en via Businesslease, ik hoorde van collega's welke de Seat Ibiza station rijden deze binnen 2 maanden geleverd werd.

Keep my fingers crossed

Mvgr

Stress

Mmhhh zie een behoorlijke typo in de topic, lekker zo'n ipad.....hoe corrigeer ik de fout in de topic?

Mvgr

Stress

Edit PC-fre@k: Titel aangepast

Deze post is bewerkt door PC-fre@k: Vandaag , 21:57

Reden voor Bewerking Titel aangepast :)

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wachten op de feedback mbt levertijd, ik begreep dat als de auto ergens in july geleverd zou worden de bijtelling van 14 naar 20% gaat :(

Is er geen voorraad auto in een ander kleurtje dan? Ik zou echt niet met een 20% bijtelling wagen gaan rijden als deze eerst 14% was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij op tijd geleverd wordt blijft hij 5 jaar 14% das toch mooi meegenomen, ik wilde eens iets anders ipv het maximale uit mijn lease budget halen, ik kon ook een Octavia of SuperB of zoiets leasen.

Misschien vinden jullie dit vreemd, maar voor mijn situatie is de Fabia voldoende , vind het een lekker eigenwijze voiture,

Mvgr

Stress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach vreemd ?

waarom zou je voor het maximale gaan als je aan minder genoeg hebt ?

ook die Fabia gaat je van A naar B op een goede en comfortabele wijze brengen

En voordeel is dat je een stuk minder bijtelling zal hebben en daar weer heel leuke andere dingen mee kunt doen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het al weer, de vlinders vliegen in je buik !!??

maar ach me nichtje mocht toendertijd een golf 5 aanschaffen met full options en die heeft 9 maanden moeten wachten

ja 9 maanden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond, even een vraag, er is mij iets niet duidelijk mbt mijn Skoda,

1: heeft mijn Fabia meedraaiende halogeen koplampen

2: heb ik corner functie

ik kan het niet echt vinden voor de Greenline Business Edition in de brochure.

mvgr

Stress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of het voor de businessline anders is, maar volgens mij heeft de Fabia geen xenon optie en dus gewone vaste projectorlampen en geen cornerlight functie.

Er loopt hier ook al ergens een topic over cornerlights voor de fabia (het activeren er van), maar dit lijkt tot op heden niet mogelijk i.v.m. ontbreken van de nodige onderdelen. Mocht je hier toch meer over willen weten/bespreken, gelieve dan even het juiste topic op te snorren en daar verder te posten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe