Ga naar inhoud

auto halen


marinda
 Delen

Aanbevolen berichten

Veel succes met deze laatste lootjes!! ;)

En die wegen het zwaarst :weight_lift:

Een paar keer per week kom ik onderweg langs de dealer waar ik onze auto werkeloos zie staan wachten op de 3e januari.

De feestdagen kunnen me niet snel genoeg gaan :xmas: :bah:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem zeker opgehaald voor die datum !

Het inruilverhaal van ja dan is hij over een maand een jaar oud daar moet men niet mee aankomen bij mij.

Had dat verleden jaar ook toen ik begin december de Yeti ging ophalen

Had de verkoper de opmerking van , maar over een maand is hij wel een jaar oud !

Toen heb ik hem maar eens gevraagd op welke school hij had gezeten en of hij wel een voldoende had voor rekenen !

12 maanden is bij mij een jaar en niet een maand !

En hem hiermee duidelijk gemaakt dat als hij die regel over een paar jaar zou toepassen dat hij me als klant kwijt zou zijn !

Heb hem toen uitgelegd dat je een wagen bepaald op leeftijd in maanden en het aantal gereden Km's

En meneer begon op dat moment ook redelijk bij te draaien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk Marinda!

Altijd gaat de tijd snel achteraf maar je hebt toch een lange tijd moeten wachten.

Denk jij er nou ook elke dag even een paar keer aan? Of doen alleen mannen dat?

Ik telde de dagen echt helemaal en probeerde zelfs de dealer de auto nog wat eerder laten te afleveren?

Volgens mij was ik wel iets vervelend? :blink:

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Marinda, het was met Frank zo erg dat hij elke nacht om 24.00 uur wakker werd , en dan ze bed uitging om op de kalender weer een dag weg te krassen !

Hij kon niet tot de volgende ochtend wachten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk jij er nou ook elke dag even een paar keer aan? Of doen alleen mannen dat?

Nou..Ik moet nog 4 á 5 weken wachten en moet zeggen dat ik er in ieder geval meer dan 3x per dag aan denk 8-)

Zojuist aan mijn vrouw gevraagd of ze ook iedere dag aan haar nieuwe auto denkt (Ibiza 5drs gekocht, levering eind jan.) En ze heeft ook toegegeven dat ze er meer dan 1x per dag aan denkt :o

Ze geeft als excuus dat het komt doordat ze de A3 mist (zojuist verkocht) en nu nog in onze oude Fabia uit 2001 naar haar werk moet..... en dat ze daarom dus al denkt aan het genot wat ze zal hebben in de nieuwe Ibiza...

aangepast door Robbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK, je hebt volkomen gelijk met je argument wat betreft de leeftijd, ik denk er ook zo over, alleen ziet de rest van Nederland dit anders.

Onze auto staat in een rij van 8 andere en er zouden er nog 10 bijkomen die allemaal pas in de eerste week van januari op kenteken gaan.

In ons geval is het de lease-maatschappij die dit beslist, maar als we hem zelf gekocht zouden hebben hadden we ook gewacht omdat je jezelf uiteindelijk toch in de vingers snijd bij inruil (doordat die rest van Nederland dus niet kan rekenen). Of je moet er 10 jaar mee willen doen, dan maakt het niet meer uit.

Andersom had onze dochter weer mazzel, haar autootje (waar wij nu ook even in rijden)heeft ze eerder dit jaar gekocht en is ooit afgeleverd op 30 december. Hij was echt een stuk voordeliger dan andere die slechts een paar weken nieuwer waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik heb mijne 4 december opgehaald

En de vorige was een Roomster die in eind september was gekocht in 2008 als ik goed heb uit hoofd

En met inruilen heb ik geen last gehad met verhaaltje dat hij bijna zoveel jaar oud was

Probeerde het wel, maar na een opmerking van mijn zijde draaide hij gauw bij en heb uiteindelijk een zeer mooie inruilprijs gekregen

En ondanks de relatief hoge inruilprijs was hij hem met 3 weken al weer kwijt, en de nadere 3 roomsters die er stonden hebben nog aardig wat weken in showroom gestaan !

Dus mijn mening is dan ook dat je het ook zelf in de hand heb met de onderhandelingen.

Maar tsja zoals jij al zegt dat jezelf een lease wagen hebt, tsja dan heb je minder te zeggen over wanneer je hem krijgt en rij je er dagelijks langs en kun je kwijlen en mijmeren tot januari ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou der mate het dichterbij komt denk ik steeds meer aan, en vooral dat de productie datum gepaseerd was dat was week 50 toen begon het meer te kriebelen, en nu ik weet dat ik hem 11 jan gaat ophalen denk ik er wel 4 a 5 keer per dag aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe