Ga naar inhoud

Banjo


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Ach beste PC-freak joh,

Daar wil je met je Fabia toch helemaal niet tussen staan. Bij bejaarden moet alles een beetje hoger, omdat ze anders niet meer overeind kunnen komen. Het bed moet wat hoger, de toiletpot ook, en ja, als je dan een auto uitzoekt dan gaan ze voor de bijl voor zo'n nep-4x4 met een Fabia-blokje, afgezien van Ed dan, die nog de fut had om z'n snelwegscootmobiel fatsoenlijk te motoriseren. Op de creatief-met-kurk-club plakken ze er nog een spoilertje op, en voila je hebt de sportiefste bejaardenkarren collectie ever.

Geen geld aan een ZZP-er uitgeven hoor, die gaat dan weer zeggen dat je aan cognitieve dissonantie reductie lijdt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zie je maar dat de jeugd weer slecht geinformeerd is en dat er zo en zo 3 stuks met een 1,4 TSI blokje stonden en nadat deze hun blokje gestart hadden werd het fabje gewoonweg de bossen ingeblazen !

Tsja en zo wordt de jeugd weer betrapt op slecht lezen van teksten, of zijn de cellen al zover afgestorven door het gras wat men gebruikt ?

B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O pardon,

er waren wel drie hele bejaardenkarren die er slechts 0,2 seconden langer over doen om op de 100 te komen, en een slechts 8 km/u lagere topsnelheid hebben. Nee, je hebt gelijk, ik zat er helemaal naast, en wat betreft dat 4x4 zat ik er vast ook helemaal naast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij als harde kern van Yeti rijders zijn je zeer erkentelijk voor je vlugge inkeer in deze.

En indien gewenst kan je tekst nog verwijderd worden hoor !

Uiteraard staat daar wel tegenover dat je bij een volgende meeting wel alle Yeti's hiervoor in de wax moet zetten

En uiteraard verwachten we dat dit met het handje ( menno's Handjob techniek ) wordt uitgevoerd !

Uiteraard is er voldoende water voor je om te kunnen nuttigen , want iemand in een fabje met uitdrogings verschijnselen op pad sturen ....... tsja dat kunnen we niet over ons oude hart verkrijgen ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel leuk dit soort gezonde quasi-rivaliteit. Doet me denken aan de luchtmachtvliegers vroeger; jacht- vs heli of het ene sqn tegen het andere. Maar uiteindelijk allemaal gekheid natuurlijk

:D

Jouw vrij gevestigde sofa is denk ik het hardst nodig voor een geval van schromelijke opschepperij tijdens welhaast uitzichtloos wachten op een niet afgeleverde auto. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij als harde kern van Yeti rijders zijn je zeer erkentelijk voor je vlugge inkeer in deze.

En indien gewenst kan je tekst nog verwijderd worden hoor !

Uiteraard staat daar wel tegenover dat je bij een volgende meeting wel alle Yeti's hiervoor in de wax moet zetten

En uiteraard verwachten we dat dit met het handje ( menno's Handjob techniek ) wordt uitgevoerd !

Uiteraard is er voldoende water voor je om te kunnen nuttigen , want iemand in een fabje met uitdrogings verschijnselen op pad sturen ....... tsja dat kunnen we niet over ons oude hart verkrijgen ! :)

Als ik ooit een Yeti-club tegenkom zal ik elk pk-tje nodig hebben vrees ik.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe