Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Volgens mij is het verschil tussen de VW versie en de Skoda versie het logo en de naam van het apparaat Heet RNS 510 bij VW en bij Skoda Columbus En misschien dat de POI's anders zijn mbt dealers Dus bij de RNS zal er alle VW dealers instaan en bij Skoda .............. Of denkt men nu nog steeds dat wij allen nu zo dom zijn dat men ons kan laten denken dat voor elke wagen het kaartmateriaal etc anders is ? En dat terwijl het uit één fabriek komt ! Als je op verschillende fora's leest over versie 8 dan wordt het RNS als het Columbus systeem opgegeven als bruikbare apparaten voor de software
  2. Als deze te verkrijgen is bij fabriek dan moet theoretisch het ook verkrijgbaar zijn voor importeur en dus ook voor de dealer Alleen wil men eerst de oude meuk kwijt en doet men misschien alsof het nog niet verkrijgbaar is Tot dat er dan één persoon is die er wel aan kan komen en het door nukkigheid van een importeur / dealer dan maar lekker WWW zet
  3. EdK

    Sloten

    Mooie foto van het elktrische deel van het slot Maar ik mis er wat op....... Enwel het deel waar de sleutel ingaat, want daar draait alles om, en is dit aan de achterkant open of gesloten ? Maw kan dat blackpowder wel in het deel op de foto terecht komen ??
  4. EdK

    Sloten

    Dus dat laatste heb je niet eens tijdens de oplevering uitgeprobeerd ?? Wel zou het maar eens uitproberen voor je garantie is vervallen
  5. Allereerst welkom bij dit Forum en denk dat als je bv in fotoalbum kijkt van PC_Fre@k dat je nog meer info kunt vergaren Maar mocht je tot vragen komen, doe dat dan niet hier in de topic, maar maak er één aan in desbetreffende rubriek ! Veel leesplezier en één ding kunnen we je al zeker verklappen: je gaat geen spijt krijgen van een Skoda
  6. Had die lijk over hoofd gezien Nu weet ik niet of jij betonnen vloeren hebt ? Bij mij moest ik door houten vloer heen stralen en dus geen betonijzer wat storend kan werken. Maar andere merken voor TV signaal ben ik nooit tegen gekomen Vandaar dat ik op marmitek ben gekomen en zoals gezegd bij mij werkte het naar behoren
  7. Goh hebben jullie alweer meer dan een week niets te klagen ?? Komt dat door Sinterklaas en zijn pieten
  8. allereerst welkom. Ach een trekhaak kun je er altijd later nog onderzetten als je die echt heel erg mist, toch ?
  9. Ik heb jaren lang met een analoog draadloos gebeuren gewerkt van Marmitek En werkte op zich prima Alleen toen me buren een magnetron kochten die niet goed was afgeschermd blijkbaar had ik tijdens dat hun hun maaltijd opwarmde wat storing op de buis / flatscreen Nu gebruik ik boven digitenne met buiten antenne ( binnen ) en vind ik voldoende !
  10. EdK

    Werkspot.nl

    wij hebben hier in regio NH een warmteservice Die is in algemeen goedkoopst met ketel en radiatoren. Maar als ik goed las ging het nu om een geiser
  11. EdK

    Skoda Rapid

    En in een combi versie zal hij nooit verschijnen volgens de heren van Skoda
  12. Ook hier geld dat het tussen de oren en je rechtervoet zit !
  13. Waar basseer je dat op Menno ??
  14. Maar ja met onze BPM ga je hem niet voor die prijs krijgen hier in nederland
  15. EdK

    fotografie

    Pim , in één keer helemaal goed hoor ! En alleen jij weet wat een mycoloog is, dus we blijven erbij dat lamelen voor de ramen hangen En de beste lamellen zijn van luxaflex
  16. EdK

    Werkspot.nl

    ja maar dan zit Kees en vrouw wel zonder warm water een heel weekend in gunstige geval
  17. EdK

    Werkspot.nl

    Zou ik ook maar eens doen, en dan de tekst van dat de boiler op 1 hoog staat niet vermelden. Want dat weerhoud er een heleboel om te reageren ! Een ZZP'er krijgt zo'n ding alleen niet weg dus denkt van laat maar , ga me rug er niet op breken. En bedrijven met meerdere werknemers nemen het niet aan omdat ze te duur worden met 2 man en ze waarschijnlijk ook niet op werkspot zoeken naar werk. En zo zit je in die cirkel !
  18. EdK

    fotografie

    Wil je geen collectieve SF.eu trip hebben !? He mannnnn, lekker trippen in de octi in de bossen met al die vogels om je heen ! Cool mannnnnn
  19. EdK

    fotografie

    waarom ik nou weer wel en de anderen weer niet ? Wil die ervaringen graag delen hoor !
  20. EdK

    Werkspot.nl

    En is even weer in de aandacht brengen nu menno een afvoer en een waterleiding erbij heeft ! En Kees hoe staat het met jouw aanvraag bij werkspot ? Heeft het al resultaten opgeleverd in de vorm van aanbiedingen ? Of hebben heren instalateurs het toch nog te goed in deze tijd van recessie ?
  21. EdK

    fotografie

    Ken je die eten die paddo's ?
  22. EdK

    fotografie

    dacht dat die ruigpoten ook rond leidseplein huppelden ??
  23. EdK

    fotografie

    Het is gewoon een vogel net als de mus en de meeuw ! Alleen deze valt onder de categorie Roofvogels.
  24. EdK

    fotografie

    volgens de spelregels mag je niet beledigende taal bezigen Marco
  25. EdK

    fotografie

    kan die vliegen ?? Zo ja dan is het een vogel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe