Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. wat ik veel erger vind is dat ze er zo'n mooie hoes omheen doen en dan wordt die wagen onthuld en als je dan thuis komt en denkt van zal die hoes ff netjes opvouwen en wegleggen, is die dus gewoon niet in je wagen gelegd Nee zie je hem een week later weer over een andere wagen heen liggen, en ook die klant denkt mwahh handig hoesje voor de winter. Nee bij Lakeman staat hij gewoon in de showroom voor de werkplaats deuren met een kaart verkocht en de bos bloemen en fles drank in de kofferbak En zodra je met de verkoper alles gecontroleerd hebt wordt hij netjes voor buiten bij de deur neergezet !
  2. Welkom Jeroen! En veel plezier hier!
  3. tsja komt door mijn bescheidenheid ! :dopey_h4h:
  4. menno ik zit met me 1,96 ook niet tegen die spiegel aan te staren En als hij dus 3 cm lager zit dan zit hij dus echt duidelijk te laag dat ding Ik denk dat een gemiddeld mens van rond de 1,80 er ook nog last van zou hebben En probleem Eduardo staat volgens mij ook hier hoor Pim !??
  5. nee de groene Yeti zullen we maar zeggen En misschien dat die spiegel zo minder wind vangt omdat hij lager zit ??? Al met al iets geheel vreemds, de goedkoopste uitvoering heeft een spiegel met de 2 sensoren erin En de greenline heeft het niet en dan propen ze er zo'n spiegel op die dan nog eens 3 cm lager zit !? Snappie jij hem of snappie ik hem ?
  6. Greenline ??
  7. En nu de vraag of dit wettelijk wel mag ? Hij belemmerd het zicht uiteindelijk Of is hier geen regelgeving in en kan hij zomaar ook in het midden van een raam geplaatst worden zodat je eroverheen en onderdoor kan kijken ?
  8. EdK

    Skoda Joyster

    Frank wat is hij toch weer aan het slijmen met je !! :dopey_h4h:
  9. Neem aan dat je hiermee PON bedoeld ? Wel dan kun je eigenlijk al het anwoordt hier lezen ! Kort samengevat je moet bij je dealer wezen.
  10. heb je die dan nog niet besteld ? Als ik nodig zou hebben dan was die bestelling er al lang uit !
  11. Waar blijven die foto's daarvan ? Of gaan jullie met het schaamrood op de kaken vertellen dat er wel tijd was voor koffie maar niet voor een foto ? :dopey_h4h: :doh2:
  12. Tsja toen ik Roanld ze bericht las was me eerste reactie weer , ohhh der zit een snoer aan dus EdK die weet het dan wel !! :doh2: Maar goed Cyrus versus Edwin je hebt weer massel dat ik toevallig gister in de autoshop kwam ( rabbit vlakbij Gamma op de Baanstede ) en daar lagen twee soorten van kleine omvormers. En het is een simpele geworden van 150 Watt met pieken van 300Watt en met aan de output een aangepaste sinusgolf wat toegepast wordt voor Laptops e.d apparatuur. En tevens heeft hij een meetsysteem dat je accu van de wagen in de gaten houd, dus de omvormer schakelt zichzelf uit zodra de spanning van de accu te laag wordt Maw als hij ze werk goed doet moet je dus je wagen ter allertijden nog kunnen starten ! Tevens heb ik bewust gekozen voor de uitvoering die op de aansluiting van je sigarettenaansteker (12V) aangesloten kan worden. En hoe het er uit ziet ? Wel kijk naar onderstaande foto's
  13. Zo hier dan de twee foto's die ik even in de gouwigheid heb gemaakt En bovenkant spiegel haaks naar boven naar hemel is dus bij mij 3 a 3.5 cm Dus dat zou met jou een 3 cm kunnen verschillen En dan zal er wel weer iemand zeggen wat is 3 cm verschil nou ? Wel dit kan het verschil wezen tussen ergenis en geen ergenis. http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=91
  14. jaja, kun je nu wel zeggen Maar kreeg de andere foto's niet uitgesplitst om hier erbij te zetten Kun jij daar nog iets mee ? Kopieren van één bericht naar hier ?
  15. Heb deze nog op PC staan en gaat eigenlijk over de LED verlichting die erin zit Maar save deze foto eens en leg hem naast die van jezelf neer om te vergelijken Zal in loop van de dag nog even een foto van achterbank nemen en zijkant en de maatvoering
  16. Zou uiteraard kunnen ja , dan blijft poedercoating over maar dan wordt de prijs weer hoger en dus niet meer aantrekkelijk Volgens mij rijd hij dagelijks al met die grijns, dus dat gaat nu een glimlach worden hoor !
  17. Ik had het eigenlijk even over je boutkoppen ronald Niet over remklauwen en/of trommels
  18. Dit deel is afgesplits uit zijn topic "wie ben ik " Eerdere foto's van zijn wagen zijn op volgende link te vinden : http://www.skodaforu...maar-even-voor/
  19. Wel zou zeggen lees je even voor 26Mei in op de VCDS rubriek Alles wat daar zo'n beetje staat is mogelijk met de Yeti En zo niet dan hoor of merk je dan vanzelf Maar voor degene die de boel omzetten is het wel makkelijk om te weten wat je excact wil Dit omdat er meerdere zijn die geholpen willen worden ! Stond al in Witte Yeti zijn vermelding hoor
  20. en automatisch sluiten van de ramen bij regen ?? ( elektrice alleen dan )
  21. Maar even wat anders moeten we niet eens dit bericht gaan uitsplitsen in wie bent ik, en mijn verbouwing van me Skoda ???
  22. Dus je kan een mooi vergelijkend testverslag maken tussen de Duster en de Yeti !!??
  23. Beginnen bij het begin boo
  24. Welkom ed , je bent concurentie voor witte yeti hier ,hij is net zo wit als zijn Yeti. Wel veel leesplezier en we hopen op ook wat bijdrage van jouw zijde, want met zijn allen maken we dit forum.
  25. Als je van buiten op je spiegelvoet kijkt, zie je dan één of twee sensoren zitten in die voet ? Zal morgen eens even bij mij meten wat de hoogte is van bovenkant voet tot hemel Want bovenkant spiegel naar hemel is geen vaste maat als de spiegel tov de voet draaibaar is.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe