Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. wat dacht je ervan om samen met Kees ze ook te bestellen Kun jij beide monteren en maakt Kees de foto's en het juiste inbouw verslag ! enne, hebben jullie maar één keer verzendkosten
  2. EdK

    Winterbanden

    rustige rijder
  3. EdK

    Winterbanden

    Nu 2 winters mee gereden en schat de profieldiepte nog op een 7 mm Met RR heb ik 4 winters gereden met de winterbanden en zat toen ik ze uiteindelijk aan dealer verkocht nog voldoende profiel op
  4. Pim ik heb foto's gemaakt maar ze zijn bijna niet om aan te zien Op één of andere wijze is het bijna niet te fotograferen
  5. EdK

    Winterbanden

    wees blij, is goed voor je tuin zo'n lente regentje
  6. EdK

    Winterbanden

    Misschien ff richting het verre noorden rijden ? Kun je je winterbanden verder oprijden
  7. Prijzen op de site komen in algemeen de verzendkosten nog bij ! En vaak kun je milotec spullen ook via de dealer bestellen, althans bij degene waar ik kom lag altijd een map op tafel van Milotec Maar prijstechnisch zal het daar wel iets hoger liggen heb ik het vermoeden. Dus even een mail naar die automaterialen bedrijven om te vragen om de kosten en bij Milotec een bestelling aanmaken en stoppen net voor bevestigen, dan zie je in algemeen bij de site's de prijs staan met verzendkosten en soms de BTW die er nog bij komt
  8. Wel snelle denk dat jij meer waan ideën nu hebt dan wij Yeti rijders Wij Yeti rijders hebben alles nog steeds volledig onder controle !
  9. Daag ons niet uit hoor !! We hebben nog een geheim wapen als het nodig is ! Naam van wapen is Dora En dan weet zelfs een superB rijder zijn wagen op een plek van een citygo te parkeren ! :dopey_h4h: :drive1:
  10. Ja of je moet roet willen sparen. maar kort samengevat zit dus een EGRklep er alleen maar in om dus aan bepaalde emisie eisen te voldoen maar motorisch gezien is het een ramp ding en zou deze er dus eigenlijk niet in mogen zitten of je zou een roetvanger voor je egr klep moeten hebben zitten en dan haal je alle voordelen er wel uit met die EGR klep !?
  11. Jeetje wat is hij rood , ik maar denken elke keer dat je een AtolGreen had besteld ! Maar ja kleur is en blijft persoonlijk uiteraard maar je mag en kan weer tijden trots in je Octi rondrijden ! Genietse ervan en hou hem schoon hoor !
  12. En dan te bedenken dat PC-Fre@k net de deur eruit getrapt heeft hier ! Maar goed welkom ook hier en laten we hopen dat we wederzijds van onze kennis gebruik mogen maken Want op die manier wordt een forum groot en niet van alleen meekijken en lezen.
  13. Wel Hobbel het recept heeft twee smaken in deze, de eerste komt uit tsjechië en met deze indigriënten heb ik het gemaakt http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Skoda-Yeti-hood-damper-KI-R en dan hebben we het recept van onze oosterburen http://milotec.de/index.php?cat=c352_Diverses-Aussendesign.html&XTCsid=d9a5801652b219aaa6852639b43e1e92 Verschillen ? 35 eurie bij Superskoda en 59 eurie bij milotec En dan komt er bij beide nog verzendkosten overheen En verschillen verder is dat de beugel bij de koplamp van superskoda een 3 punts montage heeft en dat de beugel op motorkap bij superskoda meer ijzer heeft U-profiel ipv L profiel En dan zie ik dat bij Milotec er maar 2 ringentjes worden geleverd en bij Superskoda 4
  14. Ben alleen bang dat dat ding aardig gaat meuren in je wagen als je hem één of meerdere keren hebt gebruikt !
  15. ja en dus heb je hem maar meteen besteld ?? Ja ik heb de centen niet meer want heb net een steekringsleutel set gekocht. En ik heb twee uitlaten dus gaat bij mij niet werken volgens de omschrijving, Of ik moet standaard een aardappel in de kofferbak erbij leggen
  16. Kees voor je verjaardag de linker en met sinterklaas de rechter !! En niet in andere volgorde doen hoor want dan blijft het er bij één !!
  17. je bedoelt gewoon drinkwater wat een vermogen heeft gekost om dat zover te krijgen
  18. Oud collega heeft een kunststofvat van ruim een Kub in zijn tuin ingegraven en daar de regenafvoer van zijn bijkeukendak op aangesloten En met een pomp die weer wordt aangedrven door zonnepanelen heeft hij zo het toilet erop aangesloten Nog een vlotter erin gehangen die er voor zorgt dat als vat leeg is dat de wc dan dmv magneetventielkleppen wordt omgeschakeld naar het leiding net ! Maar met dit simpele gebeuren bespaart hij al een boel geld vertelde hij me toen !
  19. Ach Ron we praten je wel bij hoor tijdens de M&G Gelukkig praten we snel dus gaan we net redden dan met zijn allen
  20. Als die bron illigaal geslagen is dan scheelt het een boel Als hij aangemeld is dan kost het evengoed geld zover ik weet van een neef die hem op de eerste wijze heeft en het gebruikt voor de tuin
  21. nu pas ??? of al wat langer ?
  22. Wel over die demper gesproken Dat ik het spul binnenkreeg , tsja dan moet alles ff open om te kijken of t compleet is en geen schade heeft Dus ik pak die demper en dacht hem wel even in te drukken Wel dus niet hé !! En die klep is best zwaar hoor Vergeet nooit bij vorige werkgever daar hadden we H100 busjes van een merk niet leunen want dan heb je een deuk erin Maar bij de ene kon ik onder de achterklep staan en de ander niet, dus dan ga je als techneuten op onderzoek uit En nu bleek dat de rechterdemper met beugels links zat en visa versa Dus dan ga je met collega's de boel omdraaien En omdat ik de langste was van allen mocht ik de achterklep ophouden zodat de ukkies de dempers konden wisselen Wel ik kan je vertellen dat zo'n stom kleppie toch wel heel erg zwaar is ! Dus mochten de dempers van je Skoda achterklep ooit vervangen moeten worden en je gaat ditzelf doen, zorg dan dat je met zijn tweeën bent want anders kost het je rug
  23. gebruik je je pijltjes toetsen op je toetsenbord Of heeft een apple die ook niet ?
  24. hoe is t nou met jouw tuning ronald ? Is die al gedaan of mag je nog langskomen of heb je er vanaf gezien vanwege dat je bang bent niet met dat vermogen overweg te kunnen ?
  25. sterker nog busje ze waren er eerst alleen voor de Fabia en sinds nog niet zo lang zijn ze er pas voor de Yeti En niet alleen bij superskoda maar ook bij Milotec
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe