Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Verjaardagen

    dank dank dank enne menno hou dat gevoel vast !
  2. Michael dit is een voorstel topic en je vraag mag je stellen in het daarvoor betreffende topic ! Dus haal je bovenstaande tekst weg en stel je eens voor, krijg je in algemeen ook sneller een antwoord in andere topic op je vraag !
  3. Wel zou zeggen als je dat gevonden hebt dan moet je het ons ook even laten weten Maar even serieus, er zijn momenteel nog geen mogelijkheden om dit in te stellen want dan zouden we ook niet met weerstanden de meeting hoeven te bedonderen ! En dus als je het zou vinden en hier zou posten, wel dan maak je heeelllll veel vrienden :dopey_h4h:
  4. Liggen er wel onder als ik Ronald goed heb begrepen maar wegens omstandigheden heeft hij even geen tijd om een review te schrijven met foto's
  5. Rij je naar de IJssel en flikker je het daar er in !
  6. En hou er rekening mee dat als je orginele rostech software gaat uit proberen dat dan je kabel wel eens geblokt kan worden En dan kun je al die uitgegeven dollars zo de prullebak in gooien Dus onthoud heel goed dat je de meegeleverde software ook alleen met die kabel gebruikt !
  7. schakelaar uit zetten
  8. zelf aangesproken linkerhanden zijn dat !
  9. je leert het zelf maar een keer ! Theoretisch weet je ook hoe het moet dus dan zal het je ook wel lukken om het in de praktijk te verwezelijken
  10. moet je wel snel wezen hoor !!!
  11. neem je je gitaar en joekie toch mee, ga je lekker aan de waterkant muziek spelen voor de eenden en vissen ! Maar ik was bang dat het een tuning / petje / sprintje M&G zou worden, maar dat wordt het dus gelukkig niet
  12. Ga je niet garanderen dat het op jouw wagen werkt !! Heb zelf met een clonekabel genoeg problemen gehad terwijl er anderen waren hier die geen problemen hadden Maar hele verhaal hierover staat op forum. En verzendkosten, meestal wel zo mar kom je vlug achter door een bestelling te plaatsen Meestal zie je dan de rekening voor je persoonlijke gegevens gaat plaatsen
  13. Alleen zijn het ondingen om te plaatsen ! Je moet het zo en zo doen met katoenen handschoenen anders heb je alleen maar vingerafdrukken op de spiegels Maar uiteindelijke resultaat is best goed en is zomersdag zeker met een goede 100 watt lamp te vergelijken Heb met collega er 3 moeten plaatsen en koste ons gewoon een dag werk om eerst uit te zoeken hoe het werkte en toen nog om het te plaatsen.
  14. Dit is nou maxidot
  15. Nee joh de S van softy
  16. Kan wat aan gedaan worden hoor ! Heb nog zo'n plaatje zonder Yeti er op Heb je ineens 6 versnellingen !!
  17. nope is echt een heerlijke aardappel die wel moeilijk te verkrijgen is Moet echt een aardappelboer op een markt hebben die ze dan verkoopt
  18. eigenheimers zijn gore aardappels Opperdoezers en koopmans blauwe zijn de lekkerste aardappels
  19. heb met een citroën Jumpy diesel 7 jaar oud ook een keer benzine in de dieseltank gegooid Kwam erachter omdat ik de dieselprijs opeens wel duur vond, shit heb er euro 95 ingegooid Dus ANWB gebeld en geen meter gereden en naar parkeerplek geduwd Na ruim een uur kwam de ANWB dus langs dus ik me tankdop eraf gehaald, dacht van dan ken die hem leegzuigen Maar nee de motorkap moest open en daar koppelt men de brandstofleiding los en zuigt zo de tank leeg Dan sta je tijdens wachten van legen met elkaar te praten en krijg je te horen dat het zo en zo al meer gebeurd dan een ieder denkt. En dan de vraag wat de gevolgen zijn als je toch wegrijdt Wel als je commonrail hebt dan schijnt het dat hij redelijk vlug stilstaat maar dan is hij technsich totallos verklaard werd me uitgelegd. Nu had ik nog een oud dieselblokkie 1,9 zonder poespas erin liggen en ik had ongeveer 5 Km ver gekomen en had hij ook stil gestaan. Kosten hadden dan wel hoog geweest maar nog te overzien zei meneer ANWB en ondanks de 7 jaar zou hij niet technisch totallos verklaard worden. En na 3/4 uur was de tank leeg en zei meneer ANWB en nu wel de goede diesel erin doen hoor !
  20. je zegt het al mijns inziens
  21. Nieuw soort aardappel ?
  22. EdK

    Superskoda gadgets

    en er zit geen gang in volgens google !!??
  23. EdK

    Superskoda gadgets

    Tsja zo lust ik er nog wel één !
  24. of kon je de knopjes niet vinden ? Kleiner schermpje is kleinere knopjes vaak ! Bezuiniging moet toch ergens vandaan komen
  25. Weet ik niet Menno, degene die hier mee bezig zijn zullen er om zoeken en zouden blij zijn met een tekst als Hobbel hier post
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe