Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    14042012037

    Uit het album: EdK zijn Yeti

    Kwam tot conclusie dat ik nog geen foto had geplaatst na de 2e keer van het spuiten van de dakspoiler En hier dus bij deze

    © www.skodaforum.eu

  2. ja maar ik vind rode klauwen bij een rode auto mooier net als groene klauwen bij een groene auto ! Of zou jij bij je groene auto dan rode klauwen nemen ? Maar goed , smaken verschillen gelukkig en daardoor rijden we niet allen nog in een zwarte T-Ford
  3. Ach Ronald is nog jong ! Marco had dit soort opmerkingen ook nog voor kort geleden maar is in één keer nu omgeschakeld, en het kan nu niet meer gek genoeg ! Heeft nu al voor zijn zoontje een CityGo besteld in racing Green
  4. Kun je beter de Superb voor gebruiken Kun je de klep alvast openen als je met zo'n klier aan komt lopen ! Oeps.................................
  5. Jammer dat de remklauwen niet rood zijn ipv het groen wat ik nu zie !
  6. EdK

    Superskoda gadgets

    Of je hakken meteen ff wat afronden zodat de scherpe randjes er weer af zijn
  7. 1 liter op 33Km ?? Wel dit ga ik weer niet geloven Maar doordat hij weer wat breder wordt gaat hij weer meer op de fab1 lijken de Fab2 heb ik in verhoudingen gezien altijd te hoog gevonden ( en nog )dan de 1
  8. wat ik wel doe is er een vleugje gebakken lucht doorheen bakken
  9. je draait de boel weer om menno Het is een gekookt ei gebakken en niet een gebakken gekookt ei. Zeker weer een ander recept gehad van oma ?
  10. Voor mij wel mbt wat ik denk ! Of het voor jou leuk is ..............? Tsja dat weet jezelf wel het beste of misschien ook niet.
  11. EdK

    Superskoda gadgets

    Heb wel zo mijn vermoedens hoor menno
  12. Weet je niet hoe dat moet dan ??? Nee, ze mogen mee en mogen komen ! En voor ons geld hetzelfde, als we mogen.
  13. Wel met deze opmerking geeft er iets me toch te denken.
  14. EdK

    Superskoda gadgets

    tsja snelle dat noem ik de perforatie hak ! maar die gaan zelfs door de rubbermat heen hoor Vraag maar aan sodela die heeft ze ook.................... die rubber matten
  15. Toch bang dat ze worden ingezet voor de huishoudelijke taken ?? Wel dames we zijn handig erg handig !! We weten hoe een gekookt ei te bakken. ik bedoel maar .......................
  16. Toevallig groen beton ? lijkt op gras alleen hoef je het niet te maaien !!
  17. Beginnnen met onschuldige dingen in te stellen Weet zeker dat Needle Sweep ook bij de superB niet staat ingeschakeld Dus zoek die maar eens op en schakel die maar eens in En als niet bevalt dan zet je die weer uit ! Maar dan heb je dus een instelling die weinig tot geen schade kan aanbrengen Voor de rest, maak printscreens van je oude instelling voor je gaat wijzigen naar een nieuwe hierdoor wordt het makkelijker voor je om het terug te vinden en weer de juiste instelling terug te zetten
  18. EdK

    Superskoda gadgets

    ik met werkschoenen en gympies en dus ook afgeronde hak van de schoen !
  19. ben al blij als ik de bloemen in mijn eigen tuin zie bloeien ! Al zijn het paardebloemen
  20. en 4000 euro armer dan je betaald hebt voor de wagen
  21. EdK

    Superskoda gadgets

    jongens wat doen jullie met die matten ? Kopen en dragen jullie de verkeerde schoenen Zitten er scheermesjes in de hakken van de schoenen van jullie ? Waarom kan ik 4 jaar doen met een set fabrieksmatten en jullie niet ?
  22. EdK

    Superskoda gadgets

    mmmm, neemt me de woorden weer eens uit de mond
  23. Mag ik niet hardop zeggen Menno, ehhhh Pim vergis me telkens in die namen
  24. affijn door die gewichtsbesparing van die stikker is het wel weer verantwoord om een CC in te bouwen natuurlijk !
  25. tsja, dat panodak is zo popie dat er al enkele jaren leveringsproblemen zijn naar de fabriek toe, en dus uiteindelijk naar de klant die dit heeft besteld. En ja daar ben jij er helaas ook één van !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe