Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Nou niet de Roomster rijders passeren hoor, die hebben dezelfde stoelen alleen iets smaller
  2. sommige spannen kippengaas onder hun wagen ! Andere hebben weer een conrad marter verjager onder de motorkap hangen. Maar beste is gewoon in de stad gaan wonen waar die beesten niet voorkomen
  3. EdK

    Velgen reinigen

    Heeft men altijd op voorraad staan Ronald Een week of 3 geleden heb ik er weer een 4 flessen weggehaald in dat dorp van mij. Zo hebben ze wel meer auto onderhoudsspulletjes voor weinig geld Alleen wat de kwaliteit hiervan is durf ik niet te zeggen.
  4. Voor degene die komt en lekker wil zitten voor nog geen €6,00 bekijk de folder van AC tion op blz 2 en dan rechtsbovenin ! Hoef je je autostoel er niet helemaal uit te bouten http://www.action.nl/folder
  5. EdK

    Velgen reinigen

    http://www.action.nl...title/order/ASC voor degene die hier in de buurt woont, hebben goedkope en goed werkende velgenreiniger
  6. Pim, voorkomen is beter dan genezen ! Dus kan me voorstellen dat je het besteld hebt. Tsja dat ze nou net die visresten bij productie van Skodakabels moeten gebruiken... En ach het staat zeker niet verkeerd, dus nu nog die hooddamper erbij van Milotec of Superskoda ?
  7. Alleen nu nog een sleurhut Gerardus ?
  8. Maw tegelijk zitten typen
  9. Denken ? weet wel zeker ! De vroege vogels rijden allemaal een Yeti , dus je moet wel ergggg vroeg aanwezig zijn om dat om te kunnen draaien :doraemon_h4h: :drive1:
  10. Allereerst welkom hier op het forum Joost, en gefeliciteerd met je Skoda. Zou je alleen de vraag mbt de firmware update willen stellen in het Navigatie topic ? Als daar al niet je antwoord staat ! En vermeld dan ook even om welk navi systeem het gaat, is nogal belangrijk
  11. Heb vernomen dat als je ze van de andere kant maakt dat je dan tot je middel in het water er voor moet staan ! Dus tsja tis maar wat je er voor over hebt. :doraemon_h4h:
  12. Maar dan weer niet klagen als je Fabje niet op de foto staat hoor ! :dopey_h4h:
  13. mag hoor ben je evengoed welkom wat mij betreft !
  14. Ach ook hier zijn we in een klein jaar van 10 leden naar ruim duizend gegroeid en ook boven onze verwachtingen En we hopen als mods dat we inderdaad niet van dat soort topics (geneuzel) zullen krijgen, maar tsja je hebt niet alles in de hand Maar daar tegen gaan we hier wel vaak off topic zoals dat heet, maar laten dit toe of de topic starter moet erom vragen dit niet toe te laten. En bij de buren wordt hier wel tegen op getreden, en soms onnodig mijn inziens Maar goed, in algemeen worden vragen hier wel beantwoord ( soms snel soms duurt het wat langer) en in de kantine worden heel veel niet Skoda dingen behandeld ! Zoals recepten / over boeken / muziek en fotografie bijvoorbeeld Maar ook veel andere dingen Kan alleen maar zeggen lees je een beetje in op verschillende plekken en trek je eigen oordeel of je je hier op je gemak voelt En als het niet te ver rijden is voor je, er is 26 Mei een Meet en Greet van op dit moment een 20 tal skoda rijders. Dus als je de 25e gaat rijden dan ben je ruimschoots op tijd de 26e ! :dopey_h4h:
  15. Wel dan zullen de SuperB limo's ergens anders moeten parkeren, anders komt het niet geloofwaardig over !
  16. wel dan heb je het precies bij het juiste eind :dopey_h4h: Maar dit heeft een wat lange geschiedenis die we niet in het openbaar plaatsen Heeft iets te maken met de eer aan je zelf houden of zo
  17. EdK

    Roadblock

    industriele verhuizers lachen om dit soort blokjes Hebben een hele mooie tool , en kan men alleen dit steentje verwijderen En dit alles met handkracht , dus geen vervuilende machine's
  18. EdK

    Nieuwe TSI kap geplaatst

    nu nog een doorzichtige motorkap Kun je elke keer weer kwijlen
  19. Helaas heb ik de duurdere uitvoering van de Yeti , en ik heb dus 3 armzalige stoelen achterin Hobbel. Zijn ook nog eens klapstoeltjes !
  20. misschien dat JD wel de helft wil doneren ?? nee heppie ja kannie krijgen
  21. 18 Skoody zelf zal McGrover ook nog wel een tientje in zijn portomonee hebben neem ik aan.
  22. regel je ook die sofa nog even voor mij Hobbel ??
  23. EdK

    Roadblock

    of je geeft die shovelmachinist een tientje en valt er ook wat te regelen natuurlijk.
  24. EdK

    Spatlappen

    Wel probeer te kijken of de poster van dit verhaal nog foto's heeft gemaakt voor hij de spatlappen verwijderde en zijn Yeti inleverde. Maar neem aan dat dit persoon dus zijn welliswaar leasebak heeft ingeleverd met geschuurde laksporen. En zoals het is verteld dan kan ik me er ook een voorstelling bij maken dat het gebeurd, en omdat ik een prive Yeti heb wil ik dit voorkomen !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe