Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. dus je geniatalen ( ik schrijf het weer fout ) scheer je nog meer ??
  2. maar ja je hebt ook bijna geen haar jij ! Dus 1 keer per week gebruik je hem zeker
  3. wat voor setje Frank ?? lingerie ? Ik bedoel dus een mesje op de houder, daar doe jij 3 jaar mee ?
  4. maar goed voor kees en Menno zullen we de volgende kee de wisser motor uit de Yeti halen en het oude vertrouwde stangetje weer naar binnen brengen ! Als dan regent kunnen ze zelf of moeders de vrouw de ramen laten wissen Enne ook meteen weer knipperlicht bordjes aan de buitenkant er op lassen ??
  5. Tsja daar ben je purmerender voor !! Excact hetzelfde. Ooit in een grijs verleden toen ik nog niet grijs was had ik ook gilette maar in datzelfde grijze verleden overgestapt op Wilkinson En ook Gilette scheergel ( groen ) Enne hoe lang doen julllie in algemeen met één setje mesjes ?
  6. ernstig ziek, moet meteen opgenomen worden !
  7. EdK

    Humor

    sorry menno maar ik ben even van slag, weet namelijk niet in welke context ik hem mbt jou moet zetten !!??
  8. lekker agresief bezig tegen frank ? Kan het niet op een rustige manier ? sjonge jonge last van de warmte ? of de peno pauze ?
  9. Ja maar dan begint ie wel over het wassen van winterbanden enzo ! Wel en zitten we daar op te wachten, want die 16 inch band past niet bij mij in de wasmachine laat staan dat die dosering van waspoeder er dan nog bij kan !
  10. ook niet op het koffieclubje ?
  11. nee je bent er één ! Jij zit dagelijks te beppen bij de buufs en je vrouw is hard aan het werk
  12. Ja eh Marco, uiteraard alleen over praten en onderling zonder de dames erbij uiteraard want anders sta je straks natuurlijk ook de was te doen ! En met de afwas kun je er nog vanaf komen door perongeluk iets dierbaars te laten vallen en dan mag je niet meer helpen Maar een mooie string van der bij de rode was doen of in de kookwas te doen, tsja daar heb je jezelf ook weer mee !
  13. EdK

    Hill Hold

    zo net even gekeken of ik in kan stellen en in theorie is het mogelijk alleen heb ik net als skoody er weer eens geen teksten bijstaan Dus nu ga ik maar weer eens in conclaaf met de leverancier van mijn kabel en hem maar eens voorstellen dat of hij met een nieuwe update gaat komen of dat hij mijn kabel omzet zodat ik de engelse software en dus updates kan gaan gebruiken ik zie wel de aangegeven plekken waar sodela het over heeft allen geen teksten erbij staan ! maw wordt vervolgd
  14. tja Soda het wondermiddel dat ik ook gebruik bij een zwerend wondje of om mijn thermoskan waar de koffie altijd ingaat weer eens van binnen te reinigen En met dat laatste weet je niet wat je ziet wat voor koffie bagger er uit je thermoskan komt Ondanks dat hij er voor het oog gewoon schoon uitziet
  15. Wij leveren Miele ( voor frank vies woord) wasmachines en drogers aan klanten en dan vaak met ons eigen betaalsysteem en de wasmachine's met een zeepdoseer pomp die we aansluiten op zeepdoseerbak en dan in een jerriecan van 20 liter Tijdens de wasbeurt wordt dan de pomp door wasmachine voor een beplaade tijd aangestuurd zodat de vloeibare zeep gedosseerd word Maar dit is wel met de industrieele versies van Miele die dan ook nog eens een koud en warmwater aansluiting hebben En dan heb je de keuze tussen een 70 mm afvoer of de gewone slang die ook op huis en tuin machines zitten Of het mogelijk is zonder veel ombouw etc om die pomp ook op een huis tuin en keuken machine te bouwen dat durf ik je niet te zeggen Omdat het eigenlijk niet voorkomt in de normale huishoudens
  16. je hebt wasmachines met een doseerpomp en een jerriecan met vloeibaar wasmiddel Is dat wat je bedoeld ?
  17. EdK

    Skoda auto history

    Muziek ? Mmmm zal ik dan me speakers maar weer eens aansluiten
  18. EdK

    Skoda auto history

    ja dan praat ik met twee woorden tegen je is het nog niet goed ! Moet ik dan ook nog op de knieën ? ja doeggggg
  19. EdK

    Skoda auto history

    ach ach
  20. EdK

    Skoda auto history

    ach
  21. EdK

    Skoda auto history

    ja de citigo ?
  22. EdK

    Skoda auto history

    want >?
  23. EdK

    Skoda auto history

  24. Ja vooral in ede en omgeving natuurlijk
  25. gewoon een microfoontje bij je ratel hangen en opnemen, en dat is dan een ratelsensor
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe