Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Hebben ze ook een andere benaming voor hoor !! Maar goed even weer ON topic voor Gerardus ! Ik kan me redelijk goed vinden in je verhaal wat betreft de Yeti Niet het stuk met de caravaan erachter omdat ik die niet heb Maar bv het lange stuk rijden en je gewoon nog fit voelen 2 weken terug naar wales geweest en ook min of meer in één ruk doorgereden En totaal geen behoefte om tussentijds te stoppen omdat je niet meer weet hoe je moet zitten. En ook daar op de snelwegen met de heuvels op de CC, ach hij pakte het allemaal mooi op in zijn zesde versnelling ! En verbruik is op de totaal rit zo'n 1 op 13,1 a 2 gebleven
  2. Stop maar Skoody, dat krijg je er toch niet in bij Menno ! We hebben al van alles geprobeerd omtrent de CC Zelfs door Pim al aangeboden om het tijdens een M&G op eerste parkeerplek het in te bouwen als hij het vast zou aanschaffen Maar ja EGO he !!??
  3. minder ellende met de CC dan met de DSG
  4. zelfs van 100 naar 110 doe ik met de CC !! Tsja als je je voet op het dashboard hebt liggen dan wil je die daar houden ! Toch ?
  5. hij doet pijn ? Hij kwam weer aan ?? Sorry maar ja we kunnen het niet laten, en dan is Pim nog offline !
  6. goh ik altijd met Menno
  7. EdK

    Lekkere muziek?

    woont of woonde bij kees in de buurt !!?
  8. EdK

    Lekkere muziek?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Giovanca Die maakt ff lekkere muziek !
  9. EdK

    LED verlichting.

    ach en met een beetje purschuim en siliconenkit verberg je de fouten weer die je tijdens het snijden eventueel gemaakt hebt Gebruiken ze tegenwoordig overal voor
  10. Ook ik heb me twijfels, maar zoals bakkertje zegt voor het bedrag is het weer interressant om het uit te proberen En lukt het niet dan kun je het altijd nog in huis gebruiken voor die schemerlamp !
  11. EdK

    LED verlichting.

    Volgens mij was een tijdje terug Ronald ( pc freak ) ook naar zoiets op zoek Dus PB ff met hem !
  12. EdK

    Levertijd

    En maandag is hij lid van het enige echte skodaforum.EU
  13. http://www.informati...7pc256b-ww.html Voor degene die een SSD van redelijke grote en snelheid in hun PC als opstart schijf willen hebben Of ter vervanging van de Laptopschijf echt een leuke aanbieding
  14. Is via ETKA met het elektrische schema niet terug te vinden wat de functie is van die draden ? Vaak is aan de hand van de kleurcode al te achterhalen wat de functie is van de draad .
  15. Parkeren tegen een muur zodat anderen zich niet meer kunnen ergeren aan die Ford ?
  16. Ik had het ook over prive gebruik hoor ! Zelfs die haakse slijper van collega was een privetje van hem die hij in verloren uurtje op werk openschroefde ! En met die plaat was een gewoon prive karweitje , maar mbt elektrisch gereedschap scoor ik meestal op andere wijze Vaak hebben ijzerhandels op bepaald moment modellen staan voor de helft van de prijs omdat er een niieuwe serie op de markt is gekomen. En dan moet je je slag slaan ! En jij dat is dan wel vaak de dubbele prijs van een Aldi of Lidl aanbieding .
  17. Punt is vaak met die Aldi en Lidl gereedschappen dat de tandwielen die erin verwerkt worden de bottle nek zijn met stuk gaan Vaak zijn die van een nylonsoort van twijfelachtige kwaliteit gemaakt en de tolerantie's zijn wat ruimer Hebben ooit eens een Aldi slijptol gedemonteerd op werk nadat hij alleen nog ratelde en niet meer draaide. En de tandwielen waren tandwielen zonder tanden, die lagen in het tandwielhuis in stukjes verdeeld ! En ooit eens met zo'n onbekend merk decopeerzaag een plaat moeten zagen Meestal doe ik het met een handzaag, maar ja die was niet aanwezig, dus dan een lat op plaat geschroefd en hierlangs met decopeerzaag de plaat doorzagen Wel ondanks de geleiding zag je het zaagje alle kanten opzwiepen en de zaagsnede had een golfslag die je verkrijgt met een windkracht 8. En dan merk je gewoon dat merkgereedschap gewoon beter is en zoals sodela zegt voor eens een keer is het goed maar zodra je ook nog precies moet werken, wel huur dan maar wat als je niet een goed stuk gereedscahp wil kopen.
  18. morgen snap je hem Kees !
  19. EdK

    Hill Hold

    tja Skoody van het geld van die kabel had je nu al in iedergeval goede veters voor je nieuwe schoenen gehad !!
  20. wel wat voor je als medewerker in je bedrijf met Menno !? Frank ? Menno ?
  21. EdK

    Hill Hold

    lang leve de chinese kabels, normaal staat er dus tekst achter de bits Maar bij jou dus niet En nu kun je wel vragen aan een ander die dezelfde wagen heeft als jij of hij met orginele kabel kan zien wat er staat Maar dan is het nog trikkie om op die manier aan de gang te gaan, want je weet niet wat je doet ( aanzet of uitzet ) Russisch roulette dus !
  22. EdK

    Hill Hold

    Als ik goed heb Coding
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe