Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Skoody wees blij dat die Fabia niet gifgroen was ! Had het filmpje nog veel meer pijn gedaan.
  2. Ja Gerardus helemaal gelijk, alleen als je het al maanden hebt en je geeft het aan bij de dealer en je komt erna je wagen ophalen dan controleer je volgens mij als eerste of het uitgevoerd is ? En zo niet dan loop je die winkel toch weer in ? Ik wel zoals ik ook al aangeef. Dus dan heb ik zoiets van ja de dealer/ monteur heeft zijn werk niet volledig gedaan Maar je bent dan zelf ook nalatig om je opgegeven punten niet te controleren of het gedaan is ! En ben ik van mening dat je er uiteindelijk zelf ook debet aan bent !
  3. Friese race voor zonneboten is van start gegaan In Friesland is op zondag de tweejaarlijkse race voor zonneboten van start gegaan. Deelnemers moeten met hun boot op zonne-energie tegen elkaar racen, waarbij ook een bepaalde minimumsnelheid gehaald moet worden. Volgens de organisatie van de Dong Energy Solar Challenge staat er als eerste een proloog op het programma, waarbij de boten een afstand van 10 kilometer af moeten leggen, waarbij de finish in Leeuwarden ligt. Tevens moeten zij op zonne-energie erin slagen om een snelheid van minimaal 8 kilometer per uur te halen. Boten die in de topklasse meedoen, die bedoeld is voor boten waarbij de deelnemers hun eigen zonnepanelen gebruiken, moeten een topsnelheid van 12 kilometer per uur kunnen halen. De route van de Dong Energy Solar Challenge volgt de Elfstedenroute en wordt gehouden van 8 juli tot en met 14 juli. Er doen in totaal 39 deelnemers uit verscheidene landen mee, maar bij de proloog bleek dat een aantal boten wegens technische mankementen af moesten haken. De zonnebootrace werd in 2006, 2008 en 2010 ook gehouden, waarbij de eerste twee edities door de TU Delft werden gewonnen. De laatste editie, in 2010, werd gewonnen door een team uit Friesland. Daarbij zijn de deelnemers steeds sneller gaan varen: de TU Delft had in 2004 bijna 17 uur nodig voor de race, terwijl de winnende tijd in de laatste editie 11,5 uur bedroeg. Bron: http://tweakers.net/nieuws/83008/friese-race-voor-zonneboten-is-van-start-gegaan.html Jammer dat er alleen nu wat weinig zonnestralen zijn, dus zal wat langzamer dit jaar gaan !!??
  4. EdK

    Kippenkontje

    dat staat er verder niet bij de bestandsnaam Dus sorry
  5. EdK

    Kippenkontje

    ja dat is Ruben
  6. Heeft Skoda nou toch een nieuw model naast de Yeti ??
  7. Heb je toch een fotocamera voor ? Voor en Na de botox !
  8. welnee menno met een rolstoel kun je niet over het water dus daar heeft hij die jetski dan voor met een aanhangbootje dan weer voor de rolstoel ! Want al ben je gehandicapt dan kun je evengoed wel watersporter wezen en dan is een jetski een uitermate goed alternatief voor op het water. Want ook een gehandicapte wil leuke dingen kunnen en blijven doen en het liefst nog onafhankelijk ook !
  9. http://www.conrad.nl...415195&ref=list Dit misschien ook nog een optie Pim ?
  10. En de ontknoping waarom !! http://carscoop.blog...oda-models.html
  11. zonde van dat oude logo op je stuur !!
  12. toch niet bij mij hoor , menno ! Net een 50+ beurt gehad bij de doktor !
  13. En nog maar een keer !! Nu stoppen hier met voorstellen hoor !!!!
  14. heb je twee keer voorstellen maar even tot één bericht gemod !
  15. ik weet nu even niet meer waar je het over hebt hoor ? Ik heb het allereerst er geheel niet over dat jij onvriendelijk bent bij je dealer !? of toch wel ? Wat jouw IO hiermee te maken heeft snap ik al geheel niet ? en je verhaal van de leugenaar kan ik even niet plaatsen in het verhaal met de gasveren !? Maar zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen met zijn dealer ! Ik geef hem op de punten die buiten de reguliere service beurt aandacht behoeven En neem aan dat hij dat dan oppakt En bij terugkomst de volgende dag kontroleer ik het zij alleen het zij met de dealer de punten die ik heb opgegeven ! En dit gaat op een normale en vriendelijk wijze van beide kanten, en zoals ik zij dat hij wat vergeten was , dan ga ik nog ff een bakkie drinken en wordt het ter plekken opgelost En hieruit maak ik toch op dat men zeker betrokken is bij de werkzaamheden. En komen ze dat allemaal niet na ?????? tsja simpel zijn nog genoeg andere dealers in mijn woon en werk omgeving ! En dan is het bye bye
  16. tsja als het dan al maanden is en je hebt geen linker handen dan kun je zelf ook dat doppie 10 met ratel erbij pakken en ff vastdraaien en doe je dat niet kun je dat ook benamen als nonchalance van je eigen spullen. Maar als ik dit soort dingen heb en ik breng de wagen de dag voor de servicedag bij de dealer dan geef ik ook dingen op die aandacht nodig hebben. En als ik dan aan eind van de dag mijn eigen wagen weer kom ophalen dan krijg ik op papier te zien wat ze hebben gedaan. Hierna loop ik naar mijn wagen en controleer ik de dingen die ik heb opgegeven ook gedaan zijn ! Zoniet omdat ze vergeten zijn om welke reden dan ook krijgt de baliemedewerker dan meteen te horen en zodoende is bij me roomster deze toen weer de garage ingereden en hebben ze het alsnog gefixt ! Dus hiermee zeggende is het altijd heel makkelijk om een monteur af te bekken in welke vorm dan ook, maar er ligt ook een stukje van het geheel bij jezelf in deze, want je moet gewoon alles even ter plekken controleren of het is uitgevoerd ! Het is een over en weer spelletje zeg ik altijd maar, en als het allemaal in gemoedelijke toestand gaat en je niemand een trap tegen de schenen geeft ( woordelijk) dan word er veel gedaan en ook op het laatste moment. Althans dat is mijn ervaring met mijn dealer ! En wil geheel niet zeggen dat mijn dealer vlekkeloos is , maar door open en eerlijk tegenover elkaar te zijn kan ik niet anders zeggen dat op soms een klein dingetje na alles wordt gedaan zoals ik de dag ervoor heb opgegeven.
  17. Met die fractie dunner praat je dan echt over de koperen kern of over de totale dikte maw de isolatie dikte ? Want pas op ik merk ook met het draad dat ik tegenwoordig in handen krijg de isolatiedikte dunner lijkt te worden ! Laatst een stuk 2.5mm² in mijn handen en ik had echt het idee dat het 1,5mm² was. Dus vroeg aan collega die zij nee tis 2,5 , maar ik was er ook laatst in twijfel mee gebracht
  18. Heb je volgende keer een moeilijkere vraag ? Wie ziet dat ? wel de monteur bij jou dealer dus ! Maar goed ik zit ook in service en onderhoud, en laatst naar een pomp toe die 2 maanden ervoor jaarlijks onderhoud had genoten. En nu was de aandrijfstang gebroken, dit is een stang van hard metaal van 12mm dikte. En inderdaad hij was finaal doormidden. Tsja heb je dat niet tijdens jaarlijks onderhoud dan gezien ? Nee niet gezien inderdaad, en breuk bekijkend was het ook niet van te voren te zien omdat er geen oude breuksporen inzaten. Dus dat ding is van ene moment op andere gebroken. Maar ook met losziitende moeren en bouten, hou er wel rekening mee dat ook een wagen onderhevig is aan trilingen rek trek bewegingen , warm koud worden van onderdelen en dus allemaal factoren waardoor bouten en moeren los kunnen komen en soms binnen een maand Dus om alles altijd maar op een monteur te gooien vind ik in deze ook niet fair
  19. Ron_2 mijn verhaal was niet specifiek bedoeld naar jou toe hoor maar meer in het algemeen En ik heb ook wel mensen gezien die op het canvas reden En als je dan een opmerking maakte dan was het maar er zit daar toch nog genoeg profiel ! En dan dacht je eerst nog ze maken een geintje, maar ze waren bloedje serieus erover En als je dan de opmerking maakte wat er allemaal kan gebeuren , dan werd er gauw actie ondernomen.
  20. Even eens een vraag. Als dit en andere fora's niet hadden bestaan , waren we dan nu nog allemaal op pad met versleten kettingen ? En haakte we allen gewoon de caravan aan, en gaan we met een gerust hard 4 weken de bergen in op vakantie ? Ja ik weet ook dat er problemen zijn met de kettingen en dat er andere kleinere problemen zijn motorisch en niet motorisch maar als we dit niet op fora hadden gelezen waren die dingen verwisseld / vervangen aangepast tijdens een reguliere servicebeurt En de dealer had alleen als opmerking gegeven dat er wat modificatie's waren doorgevoerd ( als de dealer tenminste met zijn klant communiceerd) Maar door het mooie media internet zijn er fora ontstaan die erg leerzaam zijn maar ook negatief kunnen werken op een gemoedsrust. En zodoende maken we mekaar wel eens gek hierdoor. Maar als we de boel eens nuchter bekijken en kijken hoeveel Yeti 1,2TSI er nu op alle europese wegen rijden en dan hiertegenover spiegelen het aantal probleem gevallen dan kan het best wel meevallen met het aantal probleem gevallen. Wil niet zeggen dat het een normaal iets is, en het zou uiteraard niet mogen voorkomen. maar procentueel gezien valt het misschien best mee. Maar met een fora als dit en andere fora kun je een scheef beeld krijgen van de werkelijkheid. Want in algemeen reageren alleen de mensen bij wie de ketting is vervangen of sterke vermoedens hebben dat dit gedaan moet worden. al degene die geen vervanging nodig hebben of vermoedens ertoe die hoor je niet , maar zouden die dat wel doen dan denk ik dat je een kompleet ander beeld zou krijgen.
  21. Ach je installeert hem gewoon op dezelfde plek , bent je ook klaar ! Heb ook nog niet gedaan hoor op de Ipad, dus weet niet wat me te wachten staat
  22. wat opnieuw moet doen ?
  23. http://tweakers.net/...r-700-euro.html Aldi 42"-smart tv met qwerty-remote voor 700 euro Vanaf 18 juli in alle Aldi filialen te verkrijgen
  24. De gratis ŠKODA Service App is verder ontwikkeld en uitgebreid en u hebt de primeur! Vergeet vooral niet om deze voor uw vakantie opnieuw te downloaden. Want met deze nieuwe App heeft u nu nog meer slimme functionaliteiten en actuele informatie bij de hand. Bij pech onderweg of voor tips over uw auto en over ŠKODA. Wij zien graag dat onze ŠKODA-rijders goed en veilig op weg zijn. In Nederland en op weg naar de zon! De bestaande ŠKODA Service App heeft 4 functionaliteiten: Dashboard, Dealerlocator, Doe het zelf tips en Mobiliteitsservice. Deze zijn allemaal verbeterd en daar hebben we nu 5 nieuwe functies aan toegevoegd: Werkplaatsafspraak: U kunt zelf online een werkplaatsafspraak inplannen voor uw ŠKODA. Snel, gemakkelijk en direct in de planning van uw ŠKODA-dealer. Vertaling: We hebben de meest voorkomende autoproblemen onderweg voor u vertaald in vijf talen: Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans. Heel handig. Schademelding: Na een aanrijding kunt u hier direct uw schadeformulier en dat van de tegenpartij invullen. Een deukje opgelopen bij het parkeren of een ster in uw voorruit? Met deze App kunt u direct een afspraak voor schadeherstel inplannen bij uw ŠKODA-dealer. Parkeerservice: Omdat VerrassendŠKODA een samenwerking heeft met Park-line voor ŠKODA Parkeren, kunt u vanuit de ŠKODA App direct naar de Park-line App. ŠKODA.nl: Kijk op onze website voor meer informatie en het laatste ŠKODA nieuws. Bovendien is de huisstijl vernieuwd en het menu verbeterd, waarmee de App nog duidelijker in het gebruik geworden. Om optimaal te profiteren van de nieuwe ŠKODA Service App, moet u deze even opnieuw downloaden en de oude Service App van uw smartphone of tablet verwijderen. Download hier de gratis ŠKODA Service App voor iPhone http://itunes.apple....rviceapps.skoda Download hier de gratis ŠKODA Service App voor Android https://play.google....rviceapps.skoda Met de nieuwe ŠKODA Service App heeft u alles bij de hand voor een zorgeloze reis naar de zon. Prettige vakantie! Met vriendelijke groeten, VerrassendŠKODA
  25. Men kon het wel maar men mocht het niet !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe