Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. http://www.superskoda.com/Skoda/Universal/Tail-lights-tint-paint-RS-GREEN ook voor groene fabia's
  2. Omdat je wagen steeds zwarter word kan ik het wel begrjpen dat dat rood wel erg rood is En smaak is erg persoonlijk en kunnen we jaren over discuseren Maar als jij het mooi vind moet je het gewoon doen en niets van onze opmerkingen aantrekken http://www.superskoda.com/Skoda/Universal/Tail-lights-tint-paint-BLACK Mijn smaak is het niet, maar ja wie ben ik ??? oja EdK
  3. En de LP's behandel je met fluwele handschoentjes ? En als je zo spaarzaam ermee omgaat wordt je vrouw jalourse omdat ze ook behandeld wil worden met die handschoentje's ? Maar leuk te horen dat er toch nog her en der platenspelers in den woonkamers staan en ook nog gebruikt worden
  4. http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1807_48_5_254_2786.html De Advertentie van de Aldi zelf en hieronder meer info van de fabrikant http://www.mtlogic.com/LE-427118MT
  5. Als u dat in tonage bedoeld dan moet ik u gelijk geven voor de rest ga ik tegen uw stelling in !
  6. En hoe zit het met de erfenis van het zwarte vinyl ? Alleen meegekregen uit verhalen, of je sinterklaasliedjes nog wel op vinyl ?
  7. Kijk dat soort mensen hou ik nu van, eerst moeten de oude spullen echt stuk zijn voor er wat nieuws in komt ! Nog LP's kopen Laagvlieger ? Heb er nog zo'n 150 stuks
  8. Zijn we mee gestopt Frank, ondanks de hints kon je het dan nog niet raden.
  9. Klinkt als Erik toendertijd met de olie temp in zijn maxidot
  10. AMC te Amsterdam zal het dan wel wezen
  11. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/975609?insert=NB
  12. zonder dif krijg je wringende wielen
  13. Gelukkig pffffff
  14. Systeemplafond
  15. Nee joh , is het broertje van rooie Sien
  16. Morgen zitten ze vol met de afspraken, of is het alleen voor de koffie ?
  17. EdK

    rolhoes

    http://www.kleingunnewiek.com/ http://www.deooyevaar.nl/onderdelen Email eens met deze jongens, hebben redelijk veel liggen ! Nee heppie en JA kennie krijgen
  18. EdK

    Humor

    Marco die achterhaalt hem wel !
  19. Ach dat houd je van de straat ! Maar zou als je onder den wagen moet liggen maar in een bootje onder de wagen gaan liggen want het wordt noodweer ( ook in België )
  20. bestaat er dan een zevenzits Skoda ?? En snelle zie ik niet zo gauw overstappen naar een Slopel En als de hond meegaat moet je daar zeker ook een hesje voor hebben in België ??
  21. Welkom en weer een dame als lid erbij,
  22. Klopt Frank om daarna opgegeten te worden ! Net als die koe / varken / schaap etc die mogen van mij in de weide grazen , maar om daarna opgegeten te worden. En die Python............ ach tis te koud voor hem momenteel dus die is niet actief. Maar net paling dus..............
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe