Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. mmmm, wordt vandaag weer niets met die Marco Zal wel woensdag of donderdag worden voor die tijd heeft.
  2. EdK

    fotografie

    Soeart en wit is de mooiste combinatie
  3. Zo onpersoonlijk die scanners Nu kun je gezellig aan de band met de cassiere gezellig kletsen omdat ze der baan houd ! Want die scanners zijn er niet voor ons gemak hoor !! Maar voor de eigenaar van die keten, meer scanners minder personeel ! Mooie is dat je hun werk doet en je betaald er ook nog voor ipv dat hij jou betaald of korting geeft.
  4. EdK

    fotografie

    Ben blij dat me muurtje op tijd geplaatst is kunnen de foto's er weer tegenaan gespijkerd worden ! Enne ff één vraag Edwin, zat er nog een voet in die schoen ??
  5. Ik weet wel waarom die pomp foto's niet te zien zijn, komt omdat we al een fiets/auto pomp topic hebben Probeer hem daar maar eens te plaatsen, zul je zien dat het dan wel te zien is !
  6. Heb je een Ford Transit met gordijntjes ?? Maar evenzogoed welkom hier en ik zou me toch eens beraden over een sukkel die in een golfje rijd of dat wel een kameraad kan zijn ? Zeker als hij zo over je Skoda praat !! ongehoord en rijp voor heropvoeding !
  7. EdK

    Humor

    Tsja Snelle dan had hij beter zijn best moeten doen moet je dan maar tegen hem zeggen !?
  8. Ja Marco dat is met een scheet gebeurd en als je pch hebt dan loopt het dun de luier uit ! En als je helemaal pech hebt dan zit hij op je schouder en loopt het je nek in !
  9. Ohhh, vandaar dat ik je nooit zie staan bij de kassa in de rij met de meest gezellige mensen !
  10. Denk het wel
  11. Frank is een hele rustige rijder hoor ! Ik haal hem vaak genoeg in als ik in mijn Dombo rondrij Alleen op één plek kan ik hem niet bijhouden en dat is de afsluitdijk, dan gaat hij weer ff door het lint
  12. Er zijn volgens mijn zelfs dakdragers voor fietsen waar de fiets elektrisch op het dak getild wordt Denk dat je eens naar de website van Thule moet gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn Als er een merk is waar je zou kunnen slagen dan is het Thule wel. Prijzen ? kun je er ook wel vinden en anders wel op site's van winkels die Thule verkopen
  13. Tuurlijk wel Snelle ! Alleen zonder de lucht natuurlijk !
  14. nee joh wordt een gevulde luier ! waarom duurt het anders zo lang ! Enne Pim Frank heeft vierkante ballen voor die tafel
  15. Wel leuk dat Marco het wint, maar daarna is het altijd zo lang wachten bij hem op een raadplaat !
  16. En wij zijn er van overtuigd als leden hier dat jij je daar volledig voor kunt afsluiten ! Dus niet zo bescheiden en hup aan het werk !
  17. Je hebt er weer een baan bij, je wordt vanaf nu slapend rijk ! Moet je het wel oppakken !
  18. Doe het dan maar met het pak toiletpapier
  19. Ga je naar de verkeerde super. Bij ons op een enkeling na houden de kar altijd voor hun. Maar ja dan gaan ze er een meter achterstaan en kun je nog niets op die band zetten. TIP: smijt als eerste je toiletpapier op de band, ( hiermee kun je smijten) dan worden ze wakker en maken ze plaats voor je zodat je kunt laden op die band !
  20. Skoody een normale compressor set heeft een buffervat en zelfs met die dingetjes met een 10 litervat is het al behelpen en om nu 4 banden te gaan koppelen om die als buffer te gaan gebruiken.............. neuh dat zie ik niet echt zitten. Je compressor zal dan de geest geven sta je met 4 lege banden die je dan met de hand moet oppompen. Nee ik laat deze dure aanbieding lekker voorbij gaan.
  21. Tsja maar de nieuwe is eigenlijk de oude , dus welke oude vind je nu mooi ?
  22. Ben bang dat je toch een rekenfout maakt in deze Skoody Ze verweren elk half jaar , dus zou om teleurstelling te voorkomen toch ietsje meer bestellen. En hou je over.........ach het is een collectors item in die dagen van 2026 dus je raakt ze voor het dubbelle van de huidige prijs zeker kwijt !
  23. EdK

    zwarte hemel

    Droom lekker door ! Dit jaar nog geen volle dag meegemaakt, en gaat ook niet meer komen hier
  24. Foto !!!!
  25. Rachid ik heb je twee voorstel berichten maar even samengevoegd \ 1 keer is genoeg hoor en als je het doet om download redenen dan werkt dat hier niet Wat wel werkt is een groot geheim van de Admins en Mods
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe