-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
is ze dan al 18 jaar en uit huis ?? Nee, mooi dan kun je de 22e je harem daar af zetten en zelf doorrijden naar Aalst. Enne je mag ook wel eens wat vragen hoor !!
-
oke snelle oke, onze dank als ollanders is weer groot !!
-
Nou kan ik redelijk het vlaams volgen de laatste 15 jaar van me leven maar wat is in hemelsnaam vijsjes ?? Zou u zo vriendelijk willen zijn voor ons ollanders dit even uit te leggen zodat we het verhaal in zijn geheel kunnen vatten ?
-
Vertel maar niet tegen de vrouw dat de baby / kinderkleren in Belgie leuker en goedkoper zijn want dan zit je elk weekend in Wijnegem in dat supergrote winkelcentrum . Met een echt grote keuze en nog gratis parking http://www.wijnegemshoppingcenter.be/
-
mot je ff baby spullen halen in Belgie, stuk goedkoper dan holland
-
He was een vraag hoor !! Voor vraag schijn je vraagtekens te moeten gebruiken, althans dat was zo in de tijd dat ik op school zat en jij nog zaadje in papa zijn zakje was !
-
Ohhh je bedoeld diegenen die men ook wel toppers noemt ??
-
Sterker nog men leert het simpelweg niet meer op een opleiding. Ik moest nog leren lagers te vervangen van een elektromotor tijdens mijn opleiding en heb dit later ook dikwijls uitgevoerd in de praktijk bij klanten. Maar tijdens die reparaties had je dan een hulp mee die echt met grote ogen stond te kijken wat je aan het doen was. En opmerkingen als nooit geweten dat dit zomaar kan / mogelijk is hoorde ik dan regelmatig. Net als dat wij printen hebben met relais er op, relais is los artikel en met een soldeerstation bij de hand te vervangen. En in praktijk ook meerdere malen gedaan op deze wijze maar zijn ook collega's die gewoon de gehele print wisselen Verschil in materiaalprijs ? wel denk ruim 300 eurie en daar kan ik heel wat uren voor solderen.
-
Krijg ik de indruk dat de boel is gebouwd op de limiet van minimaal materiaal gebruiken. Als ik in andere industrieën denk vanuit de praktijk dan gaat een fan daar gewoon een levenlang mee en als het dan stuk gaat is het door slecht onderhoud. Dus de besparingen die men heeft getracht te halen worden nu door garantie te niet gedaan !!?
-
Maar wat was er nu uiteindelijk stuk in die blower ? Of is dat iets wat jullie niet te horen hebben gekregen ?
-
Affijn het is op openbaar terrein en je hebt een Skoda en ook nog eens lid hier Dus als je een lachend gezicht meeneemt dan bent ook u gewoon welkom hoor. En het mag misschien overkomen als een groepje wat mekaar kent Maar dat is voor een deel inderdaad zo, er zijn een paar leden die mekaar eerder hebben gezien op een M&G Maar ook nu zijn er weer nieuwe gezichten bij, en ervaring is dat er geen kliek vorming ontstaat maar een ieder gewoon met elkaar staat te praten en mekaars wagen staat te bekijken en indien mogelijk mekaar helpt met eventueele problemen op te lossen of instellingen met VCDS voor elkaar ziet te krijgen. En reactie in algemeen erna: het was een gezellige dag en had ik nooit verwacht.
-
Niets met Skoda te maken hoor. Komt net zo goed bij andere merken ook voor. Alleen probleem is weer op fora lees je alleen de pechgevallen en niet de gevallen van mensen die het nooit bij de hand hebben gehad. en zoals je steenslag op ramen op lakwerk kunt krijgen kan dat ook de airco onderdelen zijn maar ook de koelvloeistof radiator Alleen zijn die allemaal visueel waarneembaar en met de airco voel je op bepaald moment pas dat hij niet meer voldoende koelt of geheel niet Maar hoelang is het euvel dan al ?
-
Dan zou ik hem gewoon dagelijks uit laten en eens per week of maand een ritje laten draaien buiten de warme dagen om. En trouwens bij temps onder de 4 graden draait de airco toch niet meer want dan is hij geblokkeerd. En gewone airco's die in bedrijfspanden en woningen worden gebruikt draaien ook alleen maar met de warme dagen. En tsja die hebben wel een jaarlijkse controle ( stek) en verliezen ook wel hun vloeistof die dan bijgevuld moet worden. Als het dus inderdaad steenslag was dan moet je het maar zien als domme pech, net als met je ramen in België
-
Tsja mijn verstandhouding is gewoon goed met me dealer en de directeur / eigenaar van deze toko is een recht voor ze raap figuur maar dat ben ik ook naar hem toe. En ik heb twee keer een menings verschil gehad met hun over twee achteraf lullige dingetjes. De eerste keer was met toen nog me Fabia en ik had de avond voor de servicebeurt mijn tank van de ruitenwisser vloeistof volledig afgevuld, S'morgens gebracht en s'middags haal ik hem op en kreeg de gespecificeerde rekening en tot mijn verbazing zie ik daar ruitenvloeistof opstaan. Dus naar de eigenaar gestapt ( kantoor) en hem uitleg gevraagd hoe zij het voor elkaar konden krijgen bij een volledig afgevulde tank nog een liter erbij te krijgen ? Zonder morren een credit gekregen en meteen de afspraak gemaakt dat er geen ruitenvloeistof meer word afgevuld tijdens beurten en indien wel dat dit dan gratis is. tweede keer was dat ik mijn Fabia inruilde voor de RR en ik tijdens de onderhandelingen al had gezegd dat ik de reserve sleutel niet meer had. Geen probleem en als je hem nog vind en hij staat hier nog te koop dan breng je hem alsnog maar. Affijn tijd erna word me RR afgeleverd en maand erna krijg ik een rekening toegestuurd voor één sleutel en het inleren ervan. Ik de week erna naar de dealer toe met de bon en te kennen gegeven dat ik dit geen stijl vond omdat ik te kennen had gegeven dat ik de sleutel niet meer had. Affijn om verhaal kort te houden nam hij de rekening uit me handen en verscheurde deze met de tekst, ik wil in toekomst nog meer zaken met je doen. En dat doet hij tot heden nog steeds. En mijn rekening is altijd gespecificeerd , en bij servicebeurt mogen ze extra dingen doen tot max € 100,00 en grotere of hogere bedragen alleen met telefonisch overleg en al men dan prijzen noemt dan vraag ik wel altijd of dit incl montage en BTW is. Want wij consumenten rekenen altijd inclusief maar bedrijven in algemeen exclusief die BTW. En dat is dus dan ook altijd na de prijs gehoord te hebben één van de eerste vragen. En in jou geval, wel aan de hand van jouw woorden denk ik dat ik toch wel even wat harder had geklaagd en toch meer van die prijs proberen te krijgen. Helemaal als ze me eerst een prijs van 300 hadden opgegeven want met BTW zit je dan nog op €363,00
-
wat was nu de werkelijke reden van de lekkage ?
-
lekker nog meer euro 98 verstoken dus
-
Als je de afspraak maakt even laten weten dat je reguliere onderhoudswerk wil laten doen maar als men andere dingen tegenkomt dat je hier telefonisch van op de hoogte wil gebracht worden en een prijs dan wil weten en derhalve dan beslist of je wel of niet laat uitvoeren Doen ze wel reparaties zonder toestemming dan hoeven ze niet op euro's te rekenen en ga je er vanuit dat het gratis is omdat je er geen opdracht voor gegeven hebt.
-
bezoek blijkbaar geen skodarijders.......... anders waren ze naar aalst gereden als forumlid
-
he pietje tuto je had een kop koffie en wat gezelligheid kunnen krijgen van ons, maar jij je bent de grote afwezige met je zoon Skoody :D
-
wel de boel bijhouden kan ik nu ook, moet alleen af en toe naar meterkast lopen. Maar dat moet ik toch al om de aardlekschakelaars te testen dus ben benieuwd naar je en zo
-
Dat komt na een krat met Leffe vanzelf wel denk ik zo ...
