Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Wel dan zijn die kosten nu dus werkelijk naar beneden gegaan Want dit was bij menig mens om niet te bestellen of collectief te bestellen En we hebben geduld hoor mbt de foto's
  2. En zijn de transportkosten inderdaad lager geworden ? en we zien graag foto's hoor
  3. http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 kijk eens bij de bovenstaande link en dan carprog 2 kiezen vanuit dat menu eerst van volkswagen skoda maken en dan je wagen kiezen en dan kom je vanzelf uit op achterbumper hier krijg je een exploid vieuw te zien en moet je je 4e bout ook kunnen vinden.
  4. Tsja Ford is voor mij een amerikaanse wagen, waar ze dan uiteindelijk ook gemaakt worden. Ooit een 20 jaar terug stond er nog in Amsterdam een fabriek waar ford's van de band kwamen. En tsja TL in jouw geval met de lease is de Skoda voor de lease financieel TL En zal hij meer opleveren aan onderdelen dan hem repareren.
  5. sneeuw en bergen
  6. EdK

    Fabje

    Allereerst welkom hier op het forum Fabje. Maar zou je je vraag met pdf document opnieuw willen stellen in Exterieur ? Daar " wie ben ik " bedoeld is om jezelf voor te stellen en indien er andere leden in toekomst ook iets met trekhaak willen doen gaan ze dit niet hier zoeken. bij voorbaat onze dank de Mods
  7. de helft is al vernieuwd of vervangen van hem....... nu de andere helft en je hebt een nieuwe henkie
  8. je hebt henkie toch ?
  9. is dat nu jouw buuf frank ?
  10. ontbonden is een groot woord. Er zijn nog een paar leden overgestapt op andere merken, maar hebben wel hun ervaringen met hun model (len) en ondanks dat ze nu een ander merk rijden ( helaas ) delen ze wel hun skoda ervaring met andere leden. En eigenlijk hopen we dat je jouw kennis ervaringen in de toekomst toch wil delen met hem. verder wens ik je veel rijplezier met je amerikaanse wagen
  11. ach afgelopen vrijdag en maandag door dat vlaamse gereden en alle ramen zijn nog heel ! Dus ligt gewoon aan de rijstijl van de persoon, en met tuning ben je natuurlijk veel eerder bij dat steentje
  12. Eigenlijk al oud nieuws, en hier van uitgaande zullen er een boel leaserijders dus een lagere bijtelling hebben dan eigenlijk zou moeten
  13. EdK

    airco kapot

    Dat is dus 3 3/4 uur aan arbeid lijkt me een redelijke tijd voor het geheel.
  14. EdK

    airco kapot

    uurloon van € 37,50 ?? waar vind ik dat nog ??
  15. Die belgen hebben weer een verkeerd beeld van die ollanders en wippen. Wippen en schommelen doen kinderen in olland gewoon in de speeltuin hoor.
  16. Mag ik me VAG kabel op die peus en fiat hangen ? kijken of ik er nog wat vag in kan zetten !!
  17. dat zijn de mooie dingen van de technische mogelijkheden
  18. EdK

    Humor

    Alleen WMM ?? de meest eerlijk overkomende verkoper !! discriminatie tov al die andere mindere verkopers........
  19. Doet maar in Aalst dan zou ik zeggen 11.11.5 is mijn nieuwste of is de 12 nog beta ?
  20. maak je woning A'dam toch je vakantie huisje ? lopen zat toeristen daar dus kun jij er ook één van worden
  21. EdK

    TdeB stelt zich voor

    welkom hier
  22. ach tis ver van me bed, nemen ze maar een andere berg hoor maar wel een met webcam natuurlijk
  23. die erikje !
  24. Ed rijd lekker onverzekerd rond en heeft hierdoor momenteel de goedkoopste premie
  25. EdK

    Onze eerste Skoda

    Allereerst welkom op het forum. En voor het boekje in PDF moet je even naar handige links gaan als ik het goed heb en daar staat een link naar Skoda tjsechie en daar zijn alle boekjes te downloaden en ook in onze moedertaal ( niet in het tukkers )
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe