-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
Zo vandaag een speed M&G achter de rug met ons vlaamse lid Guy 5712 en zijn witte Yeti 4x4 fullll options. En hij was min of meer gepland afgelopen weekend op de M&G 2013. Daar Guy niet geheel tevreden is met het Admundsen systeem en ik met mijn Kenwood problemen had en de reparatie kosten procentueel gezien duur waren om de carkit weer draaiend te krijgen stonden we er verleden week over te praten. En hier kwam de Zenec ter spraken en van het één kwam het ander dus na wat PB berichten en wat gemail met autoshop de Tijger te Tilburg konden we daar een leuke korting verkrijgen als we er twee zouden aanschaffen. Dus vandaag een bezoek gebracht aldaar en allereerst ons daar goed laten informeren, en echt als je het over goede voorlichting en de tijd nemen voor u dan is dat echt de toko die dat nog waarmaakt. Wel doordat Guy het auto inparkeren heeft en dat wordt weergegeven in de Admundsen en dit uiteraard weer terug wilde zien en zo nog wat terechte eisen had moest de verkoper hem mededelen dat hij op deze specifieke vragen van het model op dat moment geen antwoord kon geven. En hierdoor heeft Guy tijdelijk nog afgezien van de verkoop totdat hij de antwoorden ontvangen heeft. Maar ondanks dat kreeg ik de mijne toch met de afgesproken korting. Affijn na een 2 uur in de winkel geweest te zijn hebben we bij het naastgelegen winkelcentrum nog even genoten van een koffie en een broodje ( dank Guy ) en flink gesproken over velen dingen des levens. En hierna zijn we beiden weer onze eigen woonplaats gaan zoeken. En het was een informatief dagje en hierbij kan ik jullie zeker autoshop de Tijger aanbevelen. De verkoper neemt de tijd en weet veel te vertellen en uit te leggen over de systemen en weet hij het niet dan schroomt hij ook niet om het aan zijn collega te vragen. Deze toko is een aanrader en is altijd nog te onderhandelen over de verkoopprijs als je nog een tweede of meerdere zelfde artikelen afneemt.
-
Voor je de olie eruit verwijderd ff een ritje maken zodat je olie op temperatuur is en dan bij thuiskomst even 5 minuten wachten zodat de olie weer naar carter pan heeft kunnen lopen en dan eruit zuigen die handel
-
Ja deze plastic koffers gaan prive erg lang mee maar zakelijk houden ze het een maand uit en dan hebben ze al gebreken. Collega heeft dit wel gekocht en met bovenstaand gevolg. En zit zo'n 30 kg gemiddeld aan gereedschap in mijn koffer. En dan praat je over schroevendraaiers in bled en kruis en dop tangen in diverse soorten bankhamer steeksleutels ringsleutel Kleine dopsleutel boren tbv rvs tappen en snijijzers tbv rvs. En dan wat ik nu nog ff vergeet. Uit hoofdje. En met wieltjes is leuk maar praktijk leert dat dit in algemeen niet lang overleefd en een optie die bij mij er zo en zo niet bij komt.
-
Tsja Marco de gemiddelde monteur word onderbetaald en moet ook nog eens zorg dragen voor zijn eigen hand gereedschap. En bij deze werkgever kreeg ik dan nog wel gereedschapsgeld maar goed daar kun je op jaarbasis nog niet eens een goede set schroevendraaiers van kopen. Dan was het wel zo dat als er gereedschap versleten was op defect geraakt was dit werd vervangen voor je. Maar goed als ik een PB schroevendraaier heb en deze is versleten en ik krijg er een Lidl schroevendraaier voor terug ben ik niet blij hoor. Maar meetgereedschap / boormachine / accutol etc valt dan niet onder het handgereedschap en wordt door de werkgever verzorgd. En Octa Gedore inderdaad onder naam van B&W is leuk voor hobby gebruik maar niet in gebruik bij mij. Parrat is een kwalitatief goede koffer en heeft ook een goede naam hiermee maar wel in de duurdere klasse. en tsja kijk maar eens naar filmje dan krijg je de indruk dat het nog een klasse beter is dan de Parrat en prijsklasse ligt zo'n beetje gelijk aan de Parrat
-
die zien nog niet eens een kwart er van bruto hoor..........
-
wel al wat er op gegoogle maar eigenlijk niets aan ervaringen kunnen vinden. Wel de website van de fabrikant en een net You tube filmpje waarvan ik ook weer een goed gevoel kreeg. Ben er gekomen via de site van Prof-Tools wat een online gereedschap winkel is met zo af en toe leuke aanbiedingen. En heb er al in de loop van de tijd leuke aanbiedingen vandaan gehaald. En net bij Facom gekeken en ja de gereedschapskarren ken ik wel van hun en zijn inderdaad goede kwaliteit, maar als ik dan de vergelijkende gereedschaps koffers bekijk bj hun dan krijg ik het gevoel dat het kwaliteit Gedore is en daar ben ik eigenlijk een beetje op uitgekeken. Gereedschap van Gedore zal je me niet over horen klagen want dat is gewoon van goede kwaliteit ( op Belzer na ) Maar hun koffers vallen me voor dagelijks gebruik / gesleep / en misbruik gewoon tegen. Na drie jaar dagelijks gebruik is hij gewoon versleten en Parrat gemiddeld een 5 jaar bij mij.
-
De laatste 15 jaar al verschijnende gereedschap koffers gehad Van merk Parrat en ook van Gedore De Gedore zag er goed uit maar in de laatste 4 jaar ben ik er achter gekomen dat deze toch vies tegenvallen. Nu ook met de laatste weer, een knoei gekregen op scharnier en gevolg dat frame ontzet is en de koffer alleen met licht geweld sluitbaar is te krijgen. En dat is niet erg als je deze eens in de week open moet hebben maar zodra het dagelijks verschijnende keren is word het irritant. Dus ben ik me een beetje aan het orriënteren wat er nog verder op de markt is. En nu kwam ik de Raaco koffers tegen en ze geven een goede indruk. Maar wie van jullie techneuten kent dit merk en eventueel de koffers van hun en weet dus te vertellen hoe deze bevallen ?? Of als je het merk als techneut ook niet kent , wat is jou indruk van deze koffers ? http://www.raaco.com/Product_list-1121.aspx?GroupID=Toolcase%20Premium Als ik er voor zou gaan dan denk ik dat ik en de premium serie terecht zal komen. Of moet ik toch weer voor parrat gaan ??
-
Duitse website met VCDS instellingen voor de Superb. http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-superb-3t.php
-
oke en dan ga je dus niet naar de keuring en is dat dan ongestraft ? en wat als je in een aanrijding verzeilt raakt ? Kun je dan rekenen bv op een inbeslagname ?
-
Erik zoiets stond me al bij dat er wetgeving aan vast zat. Maar ja de Octa waar we nu over praten staat natuurlijk in België dus daar kan de wetgeving weer anders zijn Maar wel iets om rekening mee te houden en te checken voor je uberhaupt gaat monteren.
-
Ik dacht dat die dingen eigenlijk alleen door rokers werden gebruikt. Ook mensen die van frisse lucht houden gebruiken deze hoor Marco
-
goh bij mij kan hij dat niet meer weergeven en laat dan 1 op ----- in display zien
-
Niet de eerste en niet de laatste, die omvalt...
EdK reageerde op Captain Hook's topic in De Kantine
en minder concurentie en vervolgens gaan de prijzen weer omhoog -
Niet de eerste en niet de laatste, die omvalt...
EdK reageerde op Captain Hook's topic in De Kantine
en dan heb je het over één dorp. en hoeveel van die dorpen hebben we nog met hetzelfde ? -
superskoda heeft ze wel voor de yeti
-
Dat ik je gemiddelde zag van 11,3 onder je bericht met een 1.4TSI schrok ik wel even Maar toen ik je Spritmonitor lijst bekeek kon ik ook meteen zien waar dat aan lag Zodra je die sleurhut erachter hebt dan sleurt hij je tank inderdaad snel leeg. Voor mezelf sprekend zie ik nu een steeds gunstiger verbruik verschijnen, daar ik voorheen 1 op 13 reed , is vanaf de 30K het verbruik toch wel gunstiger geworden En de één na laatste tankbeurt ging ik dus naar de 1 op 13,4 , en dit moet zover ik kan inschatten alleen nog maar iets beter worden Want op boordcomputer rij ik de laatste tijd vaak 1 op 14 en af en toe nog beter, dus ik heb wat dat betreft hoop
-
Vloegel toen ik nog motor reed noemde ik dat stressmeters Had je een olietemp in central massif van 140 graden en meteen aan de kant en laten afkoelen. Tsja bleek t een kapotte sensor te zijn bleek naderhand op de camping na wat meten en dergelijke.
-
spaghetti metertje in de Fiat ?
-
Dit onderwerp toch even verplaatst naar techniek daar de DSG ons inziens toch een stuk techniek is
-
Geen DSG bak maar de R zal net als bij een handbak de achteruit wezen.
-
Zoals uiteraard als verwacht omdat het kaartmateriaal wat je hebt gedownd voor de nieuwe systemen is die bv in de Octavia 3 nu zit. En men geeft ook gratis kaartmateriaal nu af bij het systeem wat bij de CitiGo zit. Dus zal mij benieuwen of men het verder gaat doorvoeren met de oudere systemen dus de Admundsun 310 / 315 en 315+ en de columbus in al zijn variaties. Want dat men in verleden hiermee flink heeft tekort geschoten geeft men met dit uiteindelijk wel stilzwijgend toe.
-
een wagen hier in holland staat voor twee melk koeien met goede melkopbrengst Affijn op mijn vorige bericht net een antwoord gekregen. En ik ben blij dat ze geen inzage hebben in de gemeente registers want dit zou het hek van de dam wezen , maar dan komen we weer in een ander topic terecht Geachte heer ********, U geeft aan dat u post van coöperatie DELA heeft ontvangen die gericht was aan uw overleden ouders. Wij bieden u voor deze fout onze oprechte excuses aan. Wij begrijpen dat het pijnlijk is om dergelijke post te ontvangen, zeker als het onderwerp een uitvaartverzekering betreft. Het adres hebben wij geblokkeerd in ons systeem. Het is mogelijk dat er nog een herinnering op de mailing is verstuurd. Deze is dan helaas niet meer tegen te houden. Wij vragen uw begrip hiervoor. Hoe komt DELA aan het adres? De adressen die we aanschrijven, huren we uit verschillende adresbestanden. Elk bedrijf staat het vrij om dit te doen, als daarbij de regels uit de Wet bescherming persoonsgegevens worden gevolgd. Onze adresselecties worden goed gecontroleerd om pijnlijke situaties te voorkomen. We hebben helaas geen inzicht in overlijdensregisters van gemeenten maar alleen van DELA-klanten, waardoor we niet iedereen kunnen uitsluiten. Ongewenste post blokkeren U kunt ongewenste post laten blokkeren, zodat u in de toekomst niet meer benaderd wordt door verschillende organisaties. Hoe doet u dat? U kunt zich aanmelden op www.postfilter.nl of schrijven naar Stichting Postfilter, Postbus 666, 1000 AR Amsterdam. Heeft u vragen? Wij helpen u graag Bel gerust met onze afdeling Klantenservice. Het telefoonnummer is 040 *********. Wij zijn te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur. U kunt ook een kijkje nemen op www.****.** Met vriendelijke groet, .....................................
-
mijn irritaie dit weekend was de brief die ik kreeg van DELA uitvaart en dan ook nog op naam geadresseerd En dan niet voor 1 van de ouders maar voor beide en dus twee enveloppe's. Wel jammer voor hun maar ik heb ze maar een mail gestuurd met de vraag of ze ook al gecremeerde nabestaande nogmaals cremeren. En echt in deze termen, en ze daarbij vriendelijk maar toch dringend verzocht om de beide namen op het adres waar ze naar verstuurd waren uit hun bestand te verwijderen. Want dat ze dit voor mijn moeder sturen kan ik nog enigzins begrip voor hebben daar zij 29 Nov 2012 is overleden Maar mijn vader is al een ruime 15 jaar terug overleden en tsja sorry maar dit vind ik dan ook belachelijk. Wel zal mij benieuwen of ik een reactie krijg, heb wel een ontvangst mail ontvangen ( automatisch verzenden ) en met een link er in hoe lang het duurt voor ze antwoorden op welk soort vragen. En tsja mijn soort stond er uiteraard niet bij maar de langste wachtperiode duurt een 5 weken, dus deze tijd hanteer ik maar. En geen antwoord houd in dat we over 5 weken weer gaan mailen, want de irritatie is zo hoog hiervan dat het een leuk spelletje voor mij gaat worden de aankomende periode.
-
SFE M&G 2013 reacties en foto's van de dag !
EdK reageerde op Tim D.'s topic in Meet & Greet afspraken
Huhhh -
SFE M&G 2013 reacties en foto's van de dag !
EdK reageerde op Tim D.'s topic in Meet & Greet afspraken
Nope geen enkele VCDS instelling gedaan. En ik wilde nog inloggen op de nieuwe Octavia 3 maar mocht dat niet van PC-Fre@k ! Die is echt streng hoor !
