Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Eezibleed ?? geef eens uitleg en geef eens een link ?
  2. noorse trol
  3. Tis te klein om er achter te komen wat het ook maar bij benadering zou kunnen zijn. kan wel zeggen stompie van een arm ?
  4. dan hebt ik t niet goed dus...
  5. asfalt
  6. DSG is voor ..................
  7. ja plankgas of stilstaand is constant werkend, maar nog geen enkele wagen met bestuurder tegen gekomen die constant kan rijden zonder CC. Maar dat merk je pas als je op CC rijd
  8. je hebt geen eens een CC !!!??
  9. geinig en leuk gemaakt
  10. ook een navigatie heeft een tolerantie hoor
  11. EdK

    Octavia 3 RS

    tis geen tsi driewieler hoor
  12. EdK

    Humor

    meneer muis of mevrouw mol woont daar toch ??
  13. EdK

    Humor

    hebben ze zich verontschuldigd aan de lantaarnpaal ?? Dus lantaarm met bossie bloemen nu ?
  14. je kan dan wel het lampje van de airco in de winter hebben aanstaan maar onder de 5 graden doet hij toch niets hoor. Algemene beveiliging bij airco's of ze moeten voor de winter zijn aangepast maar dat is alleen bij proffesionele installatie's
  15. EdK

    Humor

    mag ik die vlieger op foto 3 ??
  16. EdK

    Offtopic

    Had ik het ergste nog niet genoemd !! CC
  17. EdK

    Offtopic

    niet tegen je principes in anders zit je straks ook weer aan het vlees, alcohol, tabac en de sex
  18. EdK

    Humor

    maar je hebt de prijs wel gewonnen ? dus binnenkort de foto hoe het ook kan ? maar dan wel je best doen om het netjes te houden hoor
  19. EdK

    Offtopic

    Neeee, marco, geen super ouwehoer of iets in die trant
  20. EdK

    Offtopic

    ergste van alles is dat je titel gewoon L&K blijft. treurig gewoon
  21. EdK

    Humor

    Ja en die lege bier flessen en blikjes zullen wel van frank zijn als die daar op bezoek was. Maar ja hoe lang ligt het er dan al niet ??
  22. EdK

    Humor

    wanneer ga je je buro nou eens opruimen ??
  23. EdK

    fotografie

    Tsja je geeft Sodela een stukkie hout en hij is meteen weer van slag !! Wat moet ik er toch mee doen...............
  24. EdK

    fotografie

    Ben je nu alweer vergeten dat Marco op bezoek bij je was ??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe