Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. dus die van schipper is al weg
  2. Menno dat is een kwestie van de mail lijst met dealers op skoda site te pakken en ze te mailen
  3. EdK

    Nieuwe Yeti

    http://nieuweyeti.skoda.nl/ en nu ook al op de skoda website dus dit is en wordt het uiteindelijke model na veel speculatie's
  4. Wel kees ik ben bang dat je dit toch onderschat. Al was het vroeger wel meer bepalender voor de prijs dan heden ten dagen.
  5. Kunt natuurlijk ook kijken voor een goede tweede hands of een voorraadwagen die er nu nog staan. want die willen ze uiteraard wel kwijt voor het nieuwe model komt. Of het demo model van de dealer al zijn dat vaak wel de handbakken
  6. wel menno denk dat tussen de 10 en 15K zal moeten bijleggen.
  7. Weten we nog steeds niet waarop je wilt inruilen dan ? inruilen op een nieuwe Yeti zal een hoger inruilbedrag geven dan op een Roomster bv Dat merkte ik al met inruil van RR op een nieuwe RR of Yeti Ik ga Henkie niet kopen hoor, zit geen CC op.
  8. EdK

    Nieuwe Yeti

    Blijft voor mij nog een grote vraag over. Wat word de instap prijs, in 2009 was dat onder de 20 K in holland Maar met al die nieuwe snufjes ben ik bang dat het pas begint vanaf 21K En tsja dan zou voor mij uiteindelijk de inruilprijs en dus het bij te leggen bedrag de doorslag geven.
  9. nee man telefoon en TT zijn van de zaak en staan op naam van zaak, toch ?
  10. Zet hem altijd bij Cyrus voor de deur in de hoop dat als ik terug kom van boodschappen doen dat hij dan gewassen en gepoetst is. Maar helaas eindig ik uiteindelijk telkens weer bij de wasstraat met de lappen waar ik hem dan ook meteen kan uitzuigen. Vroeger toen ik alleen maar een A rijbewijs had , poetste ik me motorfietsen bijna wekelijks en tsja poetsen van de auto...... op een of andere manier heb ik t er niet zo op. Maar vind wel dat hij zowel binnen en buiten gewoon schoon en toonbaar moet wezen
  11. Ach TomTom gebruikt de GSM gegevens ook al een tijdje voor hun traffic dienst
  12. EdK

    Nieuwe Yeti

    En voor we gaan vergeten hoe de oude eruit ziet en gemaakt word nogmaals het productie filmpje,
  13. EdK

    Nieuwe Yeti

    Volgens mij rond Oktober november wat de dealer in Aalst op de meeting vertelde
  14. EdK

    Nieuwe Yeti

  15. Pffffffff gelukkkig, kreeg t al benauwd
  16. Tsja busje, af en toe moet je wel eens zondigen en alhier dus ook. Tis net als je geen zoetigheid meer mag hebben, af en toe zondig je dan toch ! Niet dan ?
  17. Nee zo''n parcourse behoor je gewoon met de hand te doen ! Enne is tevens goed voor het eelt op den handen, dus minder kans op blaren in den handen. Ohhh das dus de reden dat jullie DSG rijden, handbak geeft blaren.....
  18. EdK

    Zonnepanelen

    Maar ja dan heb je het legionella probleem weer......
  19. huishouden van jan steen dus ?
  20. Automatiseren doet die DSG wat je zelf best nog zelf kan Menno, en als het je dan gelukt is tsja dan geeft dat een grotere kick dan met zo'n DSG'tje Enne dat in je laatste regel, beide deed je toch al jaren niet meer ?
  21. Lees het alweer.........................alleen hier heb je nog wat te zeggen. enne koptelefoon moest je zeker van je wekelijkse zakgeld bijeen sparen ??
  22. Wel douchen erna hoor menno
  23. mmmm doorkomende tandjes, doet me weer denken aan weekendje Texel. Beide nachten wist ze ons wakker te houden, en overdag lag zij weer te pitten en geen last en s'nachts begon het weer. En tweede nacht sliep ze dan eindelijk , en beginnen er in de hotelkamer ernaast er twee met ruige sex. Wel dat ruig is maar van korte duur geweest voor ze, en na een deurbezoek is het overgegaan in stille ruige sex. Maar goed hiervoor kun je de koptelefoon niet gebruiken tot gehoordempers volgens mij.......of wel ?
  24. Wel dan maar hopen dat je die flac bestanden nog hebt..............................word weer omzetten vanwege ergelijke kwaliteit
  25. Tsja dat komt ook door de afstelling van het programma als ze van de CD muziek hem omzetten naar MP3.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe