Ach laatst had vriendin voor dochtertje van 9 bij Coolcat een broek gekocht en op 30 gradens gewassen. Komt die broek de wasmachine uit en was hij meer wit dan de rose die het moest wezen. Tsja de bon had ze nog maar broek was 10 dagen ervoor aangeschaft en dacht dus kan er niet meer mee terug. Tuurlijk wel je hebt 2 jaar garantie op die broek meid dus hup stap in de wagen en we rijden naar Noord ( A'dam) Bij Coolcat aangekomen komt er zo'n huppelkutje naar me toe van meneer kan ik U helpen. Dus laat die broek zien met de tekst en dit na één keer wassen en ze heeft hem alleen in de winkel gedragen ( gepast ) Tsja meneer deze broek mag alleen maar op 30 graden gewassen worden hoor !! Johhh , je meent het.......dat had ik ook gelezen met me leesbril op hoor en ook gedaan , vond wel jammer dat de wasmachine niet op 20 graden kon..... Hoe bedoeld U dat meneer ?? Nou 20 graden is nog veiliger dan 30 graden toch ?? Jaja daar heeft U gelijk in, maar wat wilt U nou ?? Wel meiske wat dacht je van een nieuwe broek of me geld terug ? Tsja geld teruggeven gaat niet ( ohh hoezo ?? ) maar ik heb de broek nog wel in de schappen alleen zijn ze nu afgeprijst Wel dat is toch mooi meiske, dan geef je mij een nieuwe broek en voor het restant een tegoedbon , want dat laatste kan toch wel ? Ja tegoed bonnen mogen we wel uitgeven , meneer..... Wel meiske dan doen we het toch op die manier..... nieuwe broek zelfde maat en kleur en een tegoedbon. En of ik me druk maak ??? neuhhhhhhh dag van me leven gehad en vriendin liep bijna met natte broek weg uit coolcat...