-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
Hoe bedoel je missen integratie ? Volgens mij plug je de parrot tussen de iso stekkers van de radio en gaat het mobiele geluid dan gewoon via de speakers van de radio. Of werkt dat weer niet met VAG radio en navi modules ?
-
Die mobridge niet toevallig een eigen zekering ( zwevend ) of vast die defect is ?? Stekker verbindingen geen corrosie of dat dat ze niet goed zijn ingeklikt of dat ze op andere wijze slecht conatct maken ? En als hij echt ter ziele is , kun je dan niet beter een parrot carkit inbouwen ?
-
Ja begrijp ook wel dat het een principe kwestie is ( geworden ). Maar vermoed dat Marco in deze een erg kleine minderheid is die er tegenin is gegaan. De hoofdmoot van de NL bewoners had met de pest in zijn lijf al betaald....
-
Waar een normaal mens al was gestopt ga jij lekker door , niet dat je nu abnormaal bent hoor. Het zal mij benieuwen wat de uitspraak gaat wezen. Maar als je je tijd die erin zit gaat omzetten naar geld hoeveel duurder ben je dan nu al uit tov het boetebedrag ??
-
Mute ?
-
Oke duidelijk. dan moet het goed gaan en is het afwachten tot de spullen uit het land van meneer ping en mevrouw pong aankomen.
-
Maar goed @cordoba het is in guldens en daarmee kun je niet betalen dus misschien valt hij in eurie's wel mee ???
-
Link van je kwam ik op russische tekst en die taal ben ik nog niet voor volle 100% machtig helaas.... Maar goed even op de NL ali gezocht en gevonden en de specs en mogelijkheden bekeken. En heb toch een paar dingen waarbij ik me vraag of je er rekening mee heb gehouden ? Carkit zit er volgens mij niet in verwerkt !? Kun je muziek draaien vanaf een SD kaart of USB stick ? En heb je in je Superb 1 een rechthoekig 2dins gat ? Zo nee hoe ga je de rand opvullen tussen dashboard en unit dan ? Kun je met die 2 beugeltjes die meegeleverd worden straks je unit wel deugdelijk vastzetten, want volgens specs weegt hij wel 3Kg. ? Even buiten het feit of ik wel of niet een chinese cloon zou willen, maar vanuit gaande dat ik die nu zou willen dan denk ik toch dat ik voor de volgende was gegaan http://nl.aliexpress.com/item/8-inch-Car-DVD-Radio-Audio-Android-4-4-GPS-Navigation-Quad-Core-1024-600-For/32512430326.html Dit omdat ik dan de 4 montage lippen van vag voor de units heb en dus hem er zo inschroef En vanwege het feit dat de omtrek van venster een VAG vorm heeft waardoor ik een opvulrand vlugger heb gevonden die past dan bij het rechthoekige model Bijkomstigheid is dat ik nu ook nog een carkit bij dit model heb... Wat ik in beide modellen wel mis en ik weet niet of dat voor jou van belang is, maar ik mis de module voor de stuurbediening Nu weet ik niet of jij een multifunctioneel stuur hebt ? Maar zo ja dan ben ik bang dat die knoppen niets meer doen op unit..... Maar misschien moet ik meer optimistisch wezen, en vandaar dat ik je topic ook zal blijven volgen.
-
geen krimpkous vergeten te bestellen ?? En welk systeem heb je nu besteld ?? Of heb ik er overheen gelezen ?
-
De link die ik voor hobbel heb achtergelaten is voor de kofferruimte. Maar bij superskoda hebben ze ze ook voor de cabine achter en dus oude er uit en de nieuwe ledunit er in. En tsja de 1,4 TSI , hij rijd even wat soepeler dan de 1,2 Maar hij is ook wat dorstiger als ik nu op de langere tijd het spiegel naar 1,2 rijders Dit had ik zelf niet verwacht toen ik hem aanschafte. Want ik denk dat ik dan uiteindelijk toch de 1,2 had genomen en misschien dan later een tuning. Maar goed toen de keuze gemaakt voor de 1,4 omdat ik die ook voor de prijs van de 1,2 kon kopen maar als ik het met deze kennis kan overdoen dan werd het nu de 1,2
-
Poeee dan zal ik morgen met daglicht ff moeten kijken.... Benne wel zwart, maar ja dat benne ze allemaal
-
Conti in algemeen is mijn ervaring dat ze redelijk lang meegaan. Op zich goede wegligging, maar wel vaak lawaaig Ben nu overgestapt op Vredestein banden en ben hierover zeer te spreken en een volgende maal gaan deze er dan ook weer op
-
Tsja dat is een flinke orgie.....
-
Op zijn huidige leeftijd nog ??
-
en anders nieuwe scharnieren bestellen en deze uiteindelijk zelf vervangen. maar kan je zeggen is een klussie voor 2 man en je bent op slopershoogte
-
Ach vraag me af wat je met zo'n extra systeem moet..? Tijdens mijn geboorte ( en die van allen ) heb je dat systeem al meegekregen en is het tijdens de rijlessen alleen wat verfijnd. Zijn van die gadgets die leuk zijn maar minder leuk als ze defect raken en je een boel centen moet neerleggen om het weer gerepareerd te krijgen..
-
Dacht dat je met dat parkeer assist nog steeds zelf hat gaspedaal en rempedaal moet bedienen en dat die computer alleen je stuur en die sensoren bediend / uitleest !!??
-
http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-MEGA-powered-LED-dome-light-for-your-trunk De gemakkelijkste manier is dit @hobbel de bobbel En anders met losse LED lampjes gaan klooien
-
@hobbel de bobbel Zet er dan ook led verlichting in. Als ik goed heb dan heeft superskoda modules die je één op één kunt overzetten en heb je meteen een zee van licht. Haal van te voren wel een zonnebril
-
WD40 heb ik gratis maar teflonspray heb ik thuis ook op de plank staan.
-
Wel dan heeft het toch nut gehad dat ik het binnenspiraal heb gedemonteerd omdat ik anders de boel niet boven kreeg. Hierdoor weet ik dat die scharnieren er in zitten, en krengen vallen er dan zo uit, maar dan is het uitzoeken hoe het weer in mekaar grijpt en dus scharniert. Vandaar demonteer deze nooit of ze moeten echt afgebroken zijn en dat je ze moet vervangen. En wat betreft de WD40, een beetje teflonspray werkt ook prima hoor @Wasmachineman
-
Amerilles, hier in de bloei een rood witte en een geheel witte met een vleugje rood erin.
-
Ik vermoed dat @Cordoba je hiermee wel kan helpen, is iets meer thuis in de columbus volgens mij
-
Niks mis mee en verder niet meer nadenken en nemen zou ik zeggen. Als je tweede hands koopt dan wel even opletten of de bewuste distributie ketting vervangen is. Voor de rest kan @Rosinfield je waarschijnlijk nog wel één en ander vertellen en anders @CaseyBasey
-
Om dat kabeltje aan te sluiten op je foto kun je ook een korte verlengkabel kopen die je dan tussen stekkers van de wagen en de unit plaatst, hierop kun je dan knippen en plakken zonder problemen En haal je je Navi er weer uit dan haal je die verlengkabel ertussenuit met de unit en kun je de orginele ongeschonden kabels weer op de oude unit aansluiten. Op deze wijze heb ik het wel eens gedaan.
