Zo 6-2 was het dan zover, 5-2 al eind middag gebracht en een VW Up meegekregen, één met full options en moet zeggen dat ik me er aardig in weg kan vouwen.
Oké degene die achter me zou zitten moet er één zonder benen zijn dan, maar toch.
Maar een 40Km gereden ermee maar me zeker niet tegen gevallen.
En dan de organisatie Broekhuis, het personeel dat nog in Heron kleding rondloopt benaderd de klant toch al anders !
Daar ik van Lakeman naar Heron overging werden de kentekenplaathouders zonder vragen gewisseld, nu was het netjes gevraagd of de Heronplaat eraf mocht en er een Broekhuis plaat op mocht.
En 6-2 werd ik netjes gebeld op bepaald moment alleen niet de mogelijkheid om op te nemen, dus belde terug en kreeg call center weer.
Of ze terug mochten bellen............. dus ik had al meteen zoiets van Oh neee niet weer....maar goed erachter blijven hangen kon niet dus maar ingestemd.
Nog geen 15 minuten later werd ik netjes terug gebeld nadat men een melding had gehad dat ik gebeld had....
En buiten alle van te voren besproken onderhoud wat uitgevoerd zou worden had men nog twee dingen waar ze mijn goedkeuring voor wilde hebben.
1e was de achter ruitwisser die lawaai en hard was en of men die mocht vervangen, waarop mijn antwoord was dat ik hem minimaal gebruik en voor die keren goed genoeg nog was. ( koop er wel één via internet van Bosch )
En dan werd er gevraagd om een fleske motor reiniger in de tank te mogen gooien om de motor inwendig schoon te houden.
Nu weten we allen wat er tegenwoordig met de verbranding gebeurd bij de TSI motoren dus hiermee ingestemd om dit te doen.
Ook werd me nog verteld dat de wagen afgetankt afgeleverd moest worden, maar toen ik vertelde dat ik maar 40Km ermee had gereden, VW opgeeft dat de wagen 1 op 20 minimaal rijd en ik dus 2 liter zou moeten tanken, alleen dat dit bij de tankstations niet mogelijk is, zij de baliemedewerker , laat maar die wijzer van de brandstof is nog niet eens uit de hoek gekomen dus zit wel goed.
En weer zoals vroeger ook bij lakeman netjes een afvinklijst met opmerkingen gekregen van de gedane dingen aan de Fabia.
Dus we kunnen weer een 30K verder rijden voor we weer terug mogen...
Tevens nog even gemeld dat de motor een fabrieks update had gehad, getuned bedoeld U ?
Nee een fabrieks update bij VAG Techniek, ohh dus er zit software in van de 115Pk Polo.
Ja geloof het wel, maar wil melden ivm VAG updates , dus dat dit dan overlegd word
Notitie werd meteen in hun systeem bij mijn bescheiden gezet en vroeg of ik de website even in wilde tikken, hij was wel benieuwd voor zijn eigen wagen ( Seat )
En begon zelf og even over Start Stop dat dit bagger was met een DSG bak , maar met een handbak geen irritatie opwekte .... vond wel een leuke opmerking van hem
En tsja van 3x knipperen naar 4x knipperen... de monteur weet dat het kan, maar met hun apparatuur krijgen ze geen goedkeuring vertelde men mij.
Maar goed moet die achteruitrijcamera nog inbouwen en dan moet deze ook nog aangemeld worden, dus denk dat ik dan maar eens een afspraak maak met Antera in Breda ...
En nu als de wind weer eens is verdwenen en de temperaturen weer zo zijn voor buiten werken, dan de Hilux LED lampen H7 is inbouwen en tevens de lak eens een goede beurt geven met de DAB 900