Heb maand of wat terug ff zitten kijken en voor de Fab 3 die ik nu met al zijn genoegen en opties in een Fab 4 zou willen hebben dan ben ik rond de 28 a 29K kwijt.
Dan lever ik de combi ruimte ook nog eens in en met een beetje pech heb je dan standaard metalen velgen ipv van voorheen altijd de Alu velgen van Ambition.
Stelde ik daar de Hyundai Bayon tegenover dan tov de Fabia 4 zal ik een gelijkwaardige kofferbakruimte hebben, daar heb ik me al bij neergelegd dat dit geen combi ruimte meer zal zijn.
Maar als ik dan een vergelijkende Bayon neem dan heb ik evengoed nog meer opties en ben ik rond de 27K kwijt.
Alleen heeft die Bayon een systeem erin zitten die de koppeling kan overnemen en dat schijnt wennen te zijn om daar mee te rijden.
Maar goed dat is kwestie van proefrit en kijken of het meteen bevalt of dat het op den duur wel went.
Dat systeem schijnt dus stroom op te wekken waarmee je dan je 48V accu oplaad
Echte hybride is het hierdoor niet, maar helpt wel in bezuinigen van de brandstof.
Dus we gaan over een tijdje maar eens kijken en praten bij de Skoda dealer wat ze kunnen en willen en anders klim ik het hek over naar Hyundai en gaan we daar eens praten...