Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 03/21/21 in Berichten

  1. Mijn zoontje zag dat ik gister half-dood was dus ging hij wel ff een biertje in schenken voor de “ouwe”! Maar alle speciale glazen waren weg volgens hem.. Vanmorgen heb ik 1 speciaal glas gevonden en die pak ik bij mijn volgende Chouffe. 😃
    3 punten
  2. Ach wat dat betreft is het een barbaar..... Ach scheelt toch, één keer in de maand je glazen hoeven wassen.....
    3 punten
  3. Klopt @Leon-cupra, als ouders rekenen we erop dat we niet altijd in de 20’ container kunnen omdat die al bezet is. Prima! Deze container is ook een alternatief op vakanties die gecanceld zijn, in oktober 2020 zouden we gaan en de aankomende vakantie in mei zal ook niet doorgaan. Dat geld gebruiken we voor de verbouwing in de tuin dus. Komende zomer vakantie gaan we echt wel weg met de auto naar zuid Italië! En voor de kids doen we alles. Ik denk dat veel ouders dit ook ervaren. Als onze kinderen genieten dan genieten wij ook en gaan we als alternatief lekker een stukje lopen of fietsen naar het IJsselmeer en uitwaaien. Een “intekenlijst” doen we niet aan, we zijn vaak impulsief en beslissen op het moment wat we kunnen doen als tijd vrij hebben. Voor je het weet zijn de kinderen het huis uit en is het stil in huis.
    2 punten
  4. Da's nog eens een handige rollator!
    2 punten
  5. Maar goed frank in het klein en hun in het groot.............
    2 punten
  6. En dan koop je toch maar die GTI die je al 30 jaar wou kopen 😉
    1 punt
  7. Vandaar dat ik zo'n ding heb die zelf door de kamer rijd om te vegen en zelf naar zijn oplaadstation rijd als batterij leeg begint te worden. Is die weer vol dan gaat hij weer door waar hij gestopt was.... IDEaalllllllllllllll.... En ook geen sip wachtende en kijkende koters.......................
    1 punt
  8. Ja en hoe ouder je wordt, hoe meer je van dat besef doordrongen raakt. Tenminste, zo vergaat het mij. Schrale troost is dat je er op de één of andere manier ook steeds meer in berust, zij het knarsetandend
    1 punt
  9. Absoluut gelijk @Wasmachinemanmaar ondanks kids probeer ik toch ook mezelf wat plezier te gunnen .... Voor je het weet, lig je zelf onder de zoden 😉
    1 punt
  10. Ach ... een buurtbewoner die hier telkens passeerde met zijn M2 , heeft de zin in een M2 aangesterkt. Maakt een machtig mooi geluid ... is een zeer mooie (maar luide) diepe brom. Niet een “ schrel - pijn aan de oren “ geluid. bij volgas , +6000toeren en dan tegen wat snelheid passeren ... ear-porn 😁😁😁
    1 punt
  11. Vroeg mij steeds af waarom er onder een M nog een aftermarket systeem werd geplaatst. Is mij nu duidelijk. 😁 niet dat ik het zou doen. Is het mij niet waard. vandaag mijn schoonouders tegen gekomen. Ze waren aan het wandelen. Later terug tegen gekomen en even staan babbelen. Ze vertelden dat ze mij 2km verder nog hoorden 😁 maar binnenin .... redelijk stil ... dat wordt de M strippen 😁
    1 punt
  12. Ja die hoor je best; elk voordeel heeft zijn nadeel 😉
    1 punt
  13. Ach je hebt wel meer dingen gepost bij de buren die hier niet staan, dus dan kan dat lawaaiding er ook nog wel bij hoor....😂
    1 punt
  14. Die oude mannetjes ook altijd 😉
    1 punt
  15. Zal wel met voorbedachte rade zijn 😁 binnenkort wordt de verandacontainer de partystek van zoonlief .... aangezien discotheken/danscafés nog steeds toe zijn ....
    1 punt
  16. Je hebt een lief zoontje @Wasmachineman
    1 punt
  17. Jaja zodat hij aan je hand blijft plakken en je hem dus niet kunt laten vallen.......😎
    1 punt
  18. Dat gaat ver. Ik laat hier wel eens een glas sneuvelen als ik de keukenkastjes te vol vind worden, maar die tactiek zal ik maar niet met je vrouw delen. 😉 Welk glas zal me worst zin, maar ik zet wel het glas soms vooraf in de vriezer.
    1 punt
  19. Hi, Ik ben nieuw op het forum maar lees al eventjes mee. Ik ben Niels, 42 jaar en woon in Vianen. Ik heb 5 november vorig jaar via mijn leasemaatschappij een Enyaq besteld met de volgende details: Enyaq iV80 Sport (PFB) Quartz Grey Metallic (F6F6) Loft (EO) Licht (PK8) Family (PXA) Elektrisch inklapbare trekhaak (1M6) Panoramadak (3FU) Lichtmetalen velgen Antraciet Regulus 19" Geen motortypeaanduiding Geen typeaanduiding Kofferbakmat Laadsnoer Mennekes Dakdragers Leasemaatschappij: Arval Leverende dealer: Hoogenboom Rotterdam Verwachte leverweek: week 25
    1 punt
  20. Dit is de SLAVIA B: de tweede motorfiets van Laurin & Klement. Hij speelt een belangrijke rol in de geschiedenis van het merk, want hiermee doet de fabrikant voor het eerst mee aan een internationale race. Een langeafstandsrace in 1901, die start in Parijs en finisht in Berlijn. Dat klinkt als een loodzwaar avontuur en dat is het ook. De motor van de SLAVIA B zit op de ideale plekDe SLAVIA B komt in 1899 op de markt, samen met de SLAVIA A. Om het rijgedrag en de stabiliteit te verbeteren, plaatsen de constructeurs de verbrandingsmotor laag in het frame. Met de kennis van nu lijkt dat heel logisch, maar destijds zorgt dit idee van Václav Laurin voor een sensatie. De luchtgekoelde eencilinder heeft trouwens een cilinderinhoud van 240 cc en is 1,75 pk sterk. Goed voor een topsnelheid van 40 km/h. Motorfietsen hebben in die tijd geen versnellingsbak. De motor drijft direct het achterwiel aan middels een leren riem. Om de motor te starten, moet je eerst vaart maken door zelf hard te trappen. Laurin & Klement bouwen in vijf jaar tijd 540 exemplaren van de SLAVIA B. Als eerste over de finish, maar geen goudIn 1901 verschijnt de SLAVIA B aan de start van de 1.196 kilometer lange race die van Parijs, via Aken en Hannover naar Berlijn gaat. Een driedaagse uitputtingsslag voor mens en machine. Wie is sterk, handig en gek genoeg om de gemotoriseerde tweewieler te besturen? Narcis Podsedníček: een ervaren monteur en de werkplaatschef bij Laurin & Klement. De route loopt grotendeels over onverharde wegen en kasseien. Rondslingerende hoefnagels veroorzaken veel lekke banden. Desondanks halen 48 van 110 deelnemers de finish. Podsedníček wordt niet gezien als een kanshebber voor een hoge klassering, toch bereikt hij Berlijn als eerste in zijn klasse. Dat had niemand verwacht. Echt niemand: wanneer hij om drie uur ’s nachts over de finishlijn racet, is het kantoor van de tijdwaarnemers gesloten en er is nergens een racecommissaris te bekennen. Wel zijn er twee lokale politieagenten die de binnenkomst van Podsedníček bevestigen, maar de organisatoren willen daar niets van weten. Zij roepen vier Fransen op driewielers van De Dion-Bouton uit tot winnaars. Podsedníček behaalt slechts een morele overwinning. Het startschot van 120 jaar ŠKODA MotorsportOndanks de tegenslag, is de deelname aan de langeafstandsrace niet voor niets geweest. De knappe prestatie van Podsedníček en de SLAVIA B, levert Laurin & Klement veel internationale aandacht op. Dit versterkt de reputatie van het jonge merk, dat in 1905 zijn eerste auto presenteert: de Voiturette A. Voor ŠKODA markeert de legendarische race van Parijs naar Berlijn het begin van een lange reeks sportieve successen. Lees ook: 120 jaar ŠKODA Motorsport: Zo begon het allemaal Lees hier het volledige artikel
    1 punt
  21. Ik ben bang dat dat een job voor een maand is (al mijn bierglazen wassen): zullen er iets van 4500 zijn.
    1 punt
  22. Bier drinken uit het verkeerde glas is heiligschennis voor de kenners @Wasmachineman 🤨
    1 punt
  23. een speciaalbier drinken uit een gewoon pilsglas 😱😱 Tip voor jouw vrouw voor als je verjaart : https://www.bol.com/nl/p/la-chouffe-bierglas-6-stuks/9200000059330232/?country=BE Fijn weekend nog trouwens.
    1 punt
  24. Voor iedereen een heerlijk weekend! 🍻
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe