Ga naar inhoud

Vogelpoep tast de lak aan!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik voor het eerst met een emmer water de deur uit ging om de vogelpoep van mijn auto te halen stond iedereen me hier raar aan te kijken. Nou, nu staat er mooi een artikel over in Autoweek.

post-2-0-10367500-1314957011_thumb.jpg

bron: Autoweek nr. 35, 22e jaargang, 31 augustus 2011

Ik 'was' dus niet bepaald verkeerd bezig, voorzichtig weken en zachtjes verwijderen. Al die pitjes vormen anders een mooi schuurmiddeltje..

Geplaatst:

Mensen die niks om hun trouwe vierwieler geven staan je wel raar aan te kijken. Waarschijnlijk net zo raar als wanneer zij bij de dealer staan die ze verteld dat ze het maar hadden moeten verwijderen :P

Geplaatst:

ach een krasje meer of minder erbij is minder erg dan je aller eerste kras op de wagen !

Geplaatst: (aangepast)

Zeker, nou was die bij mij al in 16 uur na aflevering gemaakt... Gelukkig zo klein en bijgetipt dat je het niet meer ziet maar ik weet het uiteraard wel.

Voorkom liever zulke krasjes, steenslag komt vanzelf en is niet veel aan te doen. Vogelpoep kan je tenminste schoonmaken.

aangepast door PC-fre@k
Geplaatst:

Idd, die vogelenshit is agressief spul.

Plens water er overheen en wegspoelen.

Ik ontdekte nog een voordeel van het panorama dak: nu is het grootste deel van de bovenkant van mijn auto van glas, daar heeft die vogelpoep niet zoveel invloed op i.t.t. een gelakt metalen dak. :P

Geplaatst:

Daar zeg je wat over die glasdaken, maar als je zo de ellende leest bij de S2's (op sf.nl) die mensen hebben met hun pano-dak, daar wordt je niet blij van...

Ben blij dat ik een vast dak heb en geen verschuifbaar/te openen dak, dat lijkt me nog kritischer qua afdichting.

Geplaatst:

Ach hoeveel superB benne er met zo'n dak ?

En van die hoeveel hebben er uiteindelijk een probleem ?

Denk dat het allemaal wel meevalt, punt is je leest alleen de probleem gevallen in deze

Geplaatst:

Dat is het gevaarlijke van Fora's in algemeen

Je gaat op zoek naar info en je komt een boel narigheid tegen !

Maar dan behoor je jezelf wel af te vragen van hoeveel klachten tov niet klachten zijn er ?

En moet ik het serieus nemen als klacht of moet ik het negeren als dat het een paar probleem gevallen zijn !

En ja ik weet het, als jij degene bent met een probleem geval dan is dat balen, maar als het daarna goed wordt afgehandeld en je de rest van de tijd dat je het product gebruikt probleemloos is, dan zou je dat als slachtoffer dat ook moeten vermelden

Maar vaak wordt dat niet gedaan en worden de lezers op een verkeerd spoor gezet als ze er niet doorheen kunnen lezen !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe