Ga naar inhoud

dagboek 2011 van herdershond wasmachineman


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ziet er goed uit allemaal.

Ik heb het niet helemaal gelezen denk ik maar is er iets in de buurt te doen.

Ik zag wat restaurantjes etc.

- vermaken de kinderen zich; ik geloof het wel (of is het echt alleen op het plein)

- vermaken papa en mama zich; of is het echt alleen boekje lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goenoeg restaurants hier binnen een circel van 5 km, wel met de auto!

Kinderen spelen in het zwembadje hier, voetballen of bouwen een dam bij de beek.

Daarnaast als het te warm kunnen ze binnen zitten om af te koelen en dan spelen we een kaart spelletje of kijken een dvd!

Er is een "bibliotheek" hier waar je boeken kunt pakken/lenen/wisselen voor je eigen boeken!

Naar het strand (inclusief parkeren ter plaatse) is een klusje van 30 minuten met de auto!

Boodschappen doen kan ook natuurlijk, er zijn 3 supermarkten!

Dit hier is een plek om te relaxen, het is erg rustig, we zitten in de bossen op een berg. Het is hier iets koeler dan op op het strand maar nog warm genoeg! We zijn hier nu voor de 5e keer dus bevalt het ons goed. Kinderen vinden het erg leuk, niet zo massaal als andere locaties.

Van Stefano komt er morgen nog een klasgenootje een week met zijn ouders hier logeren in een app!

Ook zijn mijn schoonouders hier, die logeren boven ons in het Penthouse met jacuzi! Ideaal voor de kinderen om even te zwemmen binnen!

Elke vrijdag is er een markt hier waar geshopt wordt door vrouwen. Mannen lopen hier niet rond tenzij ze op zoek zijn naar een vrouw, hahaha!

We gaan ook op zoek naar Carrara, steengroeve waar marmer wordt gewonnen!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een idee te geven (de paspoorten liggen op de grond) hoe dik de muren zijn.....dus lekker koel binnen!

Schoonmoeder en vrouw hebben goed toegeslagen op de markt hier! En de verkopers hadden een topdag! :lol:

Ik heb ze vanmorgenvroeg gebracht en net opgehaald nadat ze een sms stuurde dat ze klaar waren met shoppen?

post-4-0-65427000-1313764229_thumb.jpg

post-4-0-15888700-1313764325_thumb.jpg

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het Erik! Maar buiten 40 en binnen 18 is voor mij bijna hetzelfde als buiten 40 en binnen 22! Dus dan maar 18! En daarna gingen we omhoog de bergen in, werd het iets koeler, nog 33 graden om 1830 maar toen zette ik weer de airco uit, raam en dak open en laatste 5 minuten zo gereden. Ik laat altijd de airco even droogblazen, zeker hier.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

ach als het buiten 40 is dan krijgt die airco het echt niet voor elkaar om het 18 binnen te krijgen

Mag dan als vraag staan in het display maar hij gaat het nooit voor elkaar krijgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach als het buiten 40 is dan krijgt die airco het echt niet voor elkaar om het 18 binnen te krijgen

Mag dan als vraag staan in het display maar hij gaat het nooit voor elkaar krijgen !

Mijn O2 doet aardig zijn best hoor, koud genoeg voor mij is het dan. Maar het zou wel eens leuk zijn om temperatuur daadwekelijk op te meten binnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe