Jump to content

dagboek 2011 van herdershond wasmachineman


Recommended Posts

Posted

Hier het vakantie verhalen topic van onze trouwe herderhond Wasmachineman versus Frank

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Leuk! We gaan over 8 uur rijden naar een of ander gehucht vlakbij Basel, nog wel in Duitsland! Daar overnachten en dan de volgende dag nog een stukje rijden naar Italie, La Spezia, check http://www.bebiltulipano.nl/default.html ! Daar zitten we 2 weken en vervolgens nog een week daarna in Imperia, kijk anders hier www.villamarina.it

Dan de terugreis weer ergens overnachten in Zuid Duitsland en op 3 september zullen we weer binnen rollen hier in Hoorn! Als alles gaat zoals we geplanned hebben!

In La Spezia zijn we al 4 x geweest en in Imperia al eenmaal eerder, dus geen verassingen voor ons, haha! :o

Posted

nogmaals een goede vakantie gewenst en laptop mee hoor !

Ook daar bij de Mac's is er wireless internet en gratis !

Kinders aan de Happy en jij Happy op SF.EU

Posted

Leuk! We gaan over 8 uur rijden naar een of ander gehucht vlakbij Basel, nog wel in Duitsland! Daar overnachten

Welke plaats/hotel? Hebben het in die buurt ook al een paar keer gedaan.

Goede reis!

Posted (edited)

Bad Bellingen volgens Francisca! Terug reis Baden Airpark ofzo? Plaatsen zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van aantal kilometers tussen stratpunt en eindpunt! Gemiddeld 700 km per dag rijden we.

Edited by Wasmachineman
Posted

Blijkbaar wel de moeite waard om het daar in de buurt te doen!

Wat ???

Posted

Johh

Merken jullie het ook al dat Frank bijna weg is ???

Posted (edited)

Schopje omhoog! Aangekomen bij Jet. Niets veranderd hier, kinderen zijn we gelijk kwijt want die zijn spelen.

Auto leeggehaald en tassen boven gebracht. Hier vanavond een pasta gegeten met pesto van het huis! Toetje is tiramisu. Heeeeeeerlijk!

Op tijd slapen en zien wat we morgen gaan doen. Foto's komen wel een der dezer dagen.

Bij deze foto zie je een gedeelte van het plein waar we 's-avonds een wijntje of bier drinken! Kinderen spelen hier overdag!

post-4-0-31394500-1313235230_thumb.jpg

Edited by Wasmachineman
Posted (edited)

Deze foto had eigenlijk als eerste moeten beginnen want hier zijn we net klaar voor vertrek vanuit Hoorn!

Zo blij waren ze ons weer te zien hier! De slingers zijn uit de motteballen gehaald....

post-4-0-15640300-1313235367_thumb.jpg

post-4-0-80086900-1313235605_thumb.jpg

post-4-0-50026500-1313235700_thumb.jpg

Edited by EdK
ZOEK DE VERSCHILLEN TUSSEN FOTO 2 EN 3
Posted

en vuurwerk als jullie weer gaan ?

Maar de zon is ook ver weg als ik op de foto's kijk !?

Posted (edited)

Ja zeker want ik zit ook vaak op het strand, we gaan zo meteen weer! Alleen de einduitslagen hoor.... :wub2:

Nog een laatste foto om het af te leren! Uitzicht vanuit het terras is dit.

post-4-0-48356700-1313238622_thumb.jpg

Edited by Wasmachineman
Posted (edited)

ok.Lijkt wel een oerwoud! Al apen gezien?

Barbaar dat je er bent , dat heten bomen op een heuvel !

Edited by EdK
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe