Ga naar inhoud

Inloggen gaat tegenwoordig op basis van je e-mailadres. Let dus even extra goed op wat je invult 🙂 

Skoda kamiq ambition geen achterlichten kofferklep

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wéét het niet, maar nog nooit gehoord dat bij een model de basisversie minder achterlichten heeft dan een duurdere uitvoering (wel verschil in wel/geen led). Het lijkt mij dus heel onwaarschijnlijk, misschien is de achterklep er uit geweest voor een reparatie (aanrijding?) en stekker niet ingeplugd? Anders lijkt een kabelbreuk het meest voor de hand te liggen, of mogelijk dat de lichten op de achterklep via een andere zekering (kapotte zekering?) lopen. Check even of andere zaken zoals achterruitverwarming, ruitensproeier achter, ruitenwisser achter, 3e remlicht wel werken, dat kan helpen met de juiste richting voor het probleem vinden.

Geplaatst:

@Cordoba bedankt voor jouw antwoord. Alles werkt verder perfect en de auto meldt geen foutmeldingen over mijn verlichting.

Ik heb een foto bijgevoegd om te tonen wat ik bedoel. Heb ik teruggevonden op het internet. 

images.jpeg

Geplaatst:

@7desperado8 Je kunt nog checken of je de lichten op de achterklep via coderen (met bijvoorbeeld VCDS of vergelijkbaar programma) wel kunt laten functioneren, en even checken of er wel fittingen/led's in het deel op de achterklep zitten. Ik heb volgens mij bij de Seat Leon al eens gelezen dat bij een nieuw modeljaar de achterlichten op de klep alleen nog maar uit het 'glaasje' aan de buitenkant bestaan, en het elektrische/elektronische deel gewoon is wegbezuinigd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe