Ga naar inhoud

Logo geeft licht.


Fabia123
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja, mee eens, dat dacht ik ook al.

Als ze met verlichte letters gaan rijden hebben we geen straatverlichting meer nodig van alle lange namen.

Skoda, Seat, of Volvo zal nog wel gaan maar Mercedes Benz, Lamborghini en Mitsubishi geven wel veel licht met al die letters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootste onzin dat zo'n logo licht mag geven. Verstoord alleen maar het verkeersbeeld. Ik zal het er gelijk uit programmeren.

@Cordobadan verwijder je die letters en cijfers toch van je achterklep? Bij elke auto die ik heb is dat het eerste klusje dat ik doe.

aangepast door VAG-man
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het ook erg tegenstrijdig vinden.
Nu mag je dit soort verlichting in principe niet voeren.
Hoeveel van die petjes figuren hadden neonverlichting onder hun wagen en zijn daar voor aangehouden (terecht)
En konden een boete in ontvangst nemen en konden het ter plekken loskopppelen

En nu zou een vergelijkend iets dus wel mogen omdat het vanaf fabriek komt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de oude regels geen stand houden voor de rechter: als een verbindende ledstrip wel mag, dubbele op 3-voudige achterlichten mogen, dan is lastig om juridisch verschil te maken tussen bijvoorbeeld zo'n verbindende ledstrip tussen de achterlichten en een logo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar @Fabia123je mag en kan een heleboel kopen en monteren en dan nog binnen de regels zitten.
Tot het op gebruik ervan komt, en dan ben je de sjaak.

H7 led voor in de koplampen, je kunt ze kopen en monteren, maar in theorie mogen ze nog steeds niet gebruikt worden.
Stiletto, je kunt het gewoon in de winkel kopen, alleen je mag hem niet op straat op zak hebben laat staan hem gebruiken.....
En zo zijn er legio dingen die in mijn ogen dan krom zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe