Ga naar inhoud

Welke is beter: 2008 of Yeti?


oud-lid
 Delen

Bericht toegevoegd door oud-lid,

0D978639-55F8-477E-A179-1F2770E0A1A4.jpeg

BA575D22-B992-4189-B973-318CB5383364.jpeg

Aanbevolen berichten

Hoewel ik groot Peugeot liefhebber ben, doe me dan toch maar de Yeti, ik ben verre van een fan van SUV's, maar de Yeti is geen wannabe, die kan ook echt off-road, als je dan toch wilt uitpakken met een hoge auto, doe het dan goed met eentje die ook echt wat meer kan dan een "gewone" wagen 🙂

 

Peugeot is veel knapper vooraan, achteraan is de Yeti knapper, imo 🤔😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik voor mezelf spreek: je moet jezelf af en toe kietelen/verwennen.

Doe je dat niet dan is er niets meer aan. Onze regering pakt al bijna alles af van ons af dus heb je een uitlaatklep nodig. Ik zeker. En het leuke is, je doet er niemand kwaad mee. Bíj ons denken ze vaak: 2 auto’s?? Nergens nodig voor, zegt mijn schoonzus. Tja, dan ga ik er lekker voor zitten en reageer naar haar. En al snel voelt ze dat ze dat beter niet had kunnen zeggen 2 minuten daarvoor.

Ik heb ooit een afspraak met mijn vrouw gemaakt, ruim voor ons trouwen: “Jij blijft altijd een eigen auto houden om lekker te kunnen doen waar je zin in hebt.”

En zeker nu in Corona tijd ben je blij dat je niet met het OV moet toch? 

 

En Menno snap ik ook met zijn acceleratie acties. Die GTI vraagt er gewoon om. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JeSko zei:

Hoewel ik groot Peugeot liefhebber ben, doe me dan toch maar de Yeti, ik ben verre van een fan van SUV's, maar de Yeti is geen wannabe, die kan ook echt off-road, als je dan toch wilt uitpakken met een hoge auto, doe het dan goed met eentje die ook echt wat meer kan dan een "gewone" wagen 🙂

 

Peugeot is veel knapper vooraan, achteraan is de Yeti knapper, imo 🤔😂

Ik ben ook fan van Peugeot hoor. Er staat een mooie lijn modellen voor mij in de showroom. Zeker met de 308 die eraan komt wordt het nog drukker. En mijn 2008 die ik als demo rijd, is ook een model welke heel goed mee telt in de verkoop tussen alle SUV’s in. 

En ik kijk nu al uit naar mijn volgende demo: 2008 in GT lijn! 😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij ook twee auto's hier, en we hebben ze ook niet altijd nodig, maar ik vertik het om er eentje weg te doen, te gemakkelijk, en te leuk 😄

 

Peugeot is schitterend geworden inderdaad, heb eigenlijk maar 3 potentiële (nog heeeeeeeeel ver weg hoor) opvolgers voor mijn Superb in gedachten, een 308 SW gt line, een Focus ST line clipper, een Superb 3. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Rosinfield zei:

Menno gaat definitief verder genieten van de GTI. Even overwogen hem te laten wrappen, maar dat is toch een beetje te begrotelijk, als je het goed wil laten doen

 

 

 

Hoeveel kwam je uit om hem te laten wrappen? als ik zo brutaal mag zijn...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, JeSko zei:

Hoeveel kwam je uit om hem te laten wrappen? als ik zo brutaal mag zijn...? 

Tuurlijk mag dat Jefrey; ik kwam na wat zoekwerk tot de slotsom dat het om enkele duizenden euro's zou gaan. Je ziet het wel voor 1250, maar dan is de kwaliteit van de folie twijfelachtig (steenslag schade e.d.)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosinfield

 

Ik heb laatst voor een kennis een offerte laten maken bij Q-Wrapz, het betrof een BMW X1, dat kwam op 1900 excl btw voor een hele X1, volledig gewrapped in één stuk. En Andy werkt professioneel met folie van 3M of Avery, echte topmerken.  Afhankelijk van wat je wil met de GTI kan je de kosten nog wat drukken, bv panelen aan de binnenzijde ( wat je ziet bij het instappen ) niet mee wrappen, spiegels wit laten etc etc. Natuurlijk kost een volledige wrap uit één stuk het meeste, die kosten het meeste aan pure vierkante meters folie, en zijn het moeilijkst te plaatsen, werk je bv met stukjes, zoals onze Cactus, kost het heel wat minder. 

 

Nu, wat steenslag betreft, goede folie kan je vergelijken met lakwerk, vroeg of laat krijg je er toch wel een steentje in dat de folie doorboort, dat is bij zowel lakwerk als kwaliteitsfolie onvermijdelijk.

aangepast door JeSko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zou toch voor mij een te grote investering zijn. Ik vind het wel prachtig en als ik een mooie Audi of BMW had, dan liet ik het zeker doen. Dan zou ik het me ook beter kunnen veroorloven. Het was meer dat ik het er met mijn vrouw over had onderweg en die dacht dat het wellicht iets zou zijn voor mijn a.s. 70e verjaardag. Maar dat wordt nu waarschijnlijk een weekendje weg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Wat een kleur al doet!! Zwart is zoveel mooier dan het saaie zilver op de 2008. 

 

96CF4019-B8AC-44D1-9678-9E5700097C3B.jpeg

De Yeti staat sinds 2 weken weer op winterbanden, je weet maar nooit in dit rare land. 

En de Peus is nu dezelfde 3-cilinder maar dan met 130 pk i.p.v. 100 bij de vorige zilverkleurige 2008.

Die Peus 2008 met 130 pk kun je herkennen/spotten aan de dubbele uitlaat, verder uiterlijk geen verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe