Ga naar inhoud

Even voorstellen


canonex
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben Steven (aka canonex).

Rij sinds 2016 met een lease Skoda Superb Combi III L&K (2.0 Diesel 150pk).
Zo tevreden van dat ik voor de volgende elektrisch ga met de Enyaq (Launch+). Die is besteld en hoop op half mei voor levering.

 

Steven

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, PC-fre@k said:

@canonex welkom Steven!

Van een super luxe en pittige Octavia naar de Enyaq 😄 Beiden geen straf!

Wat voor auto Enyaq opties zitten er op de Launch+? En wil je dat ik je in de bestellingenlijst opneem? Zie de link in mijn handtekening onder deze post om te zien wat er in staat.

Bedankt 👍

Van luxe Superb naar Enyaq.

In België kreeg ik in het begin enkel de mogelijkheid tot Launch of Launch+ (zie pdf in bijlage).
Bij die Launch+ heb ik dan ook nog eens omkeerbaar koffertapijt, Universal iV charger, panodak, metaalkleur, suite leder, zijairbags achteraan, parking+, family+ en infotainment+ bijgekozen.

Mijne is besteld week 1 en kreeg van garage en leasemaatschappij te horen dat levering half mei gepland staat.
Volgens mij zo snel omdat er met die Launch en Launch+ gewerkt is.

Je mag mij toevoegen in die bestellingslijst.

Moest de moeilijke keuze maken tussen een iX3, Enyaq, Mach-E, ID.4 of Polestar2.
Polestar2 was de 1ste keuze (voordat de Enyaq beschikbaar was) en die 4x4 en 400pk waren wel heel leuk.
Maar toch maar voor het gemak en de ruimte gekozen.
 

Enyaq Launch-Launch+.pdf

aangepast door canonex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuus ik bedoel Superb natuurlijk Haha. Tikte per abuis Octavia in...

Dat is wel echt een zeer luxe uitvoering en super vlotte (verwachte) levering!

De omkeerbare kofferbakmat wil ik ook nog bestellen, super handig met honden. Maar het was me niet duidelijk of die standaard wel past icm transport pakket (variabele laadvloer). De ruimte (van voor naar achter) wordt krapper naar mate de bodem omhoog komt, dus zouden er 2 maten van kofferbakmat moeten zijn?

Welke kleur heb je gekozen? Dan zet ik hem morgen even in de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem toegevoegd 🙂 

Hier op dit forum zijn we redelijk eensgezind geloof ik, allemaal een donkere tint; Quartz Grey of Black Magic.

Betria had ik ook wel willen hebben, maar die prijs man, zeker i.c.m. Lease en winterbanden. Daar kon ik echt heeeel veel leuke opties voor toevoegen 🙂 dus heb de opties voorrang gegeven op de velg, rij gewoon lekker op de standaard 19 inch optie (en heb ook geen Launch versie natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moest tussen beide Launch versies kiezen en nog een paar kleinere opties.
De Launch was 19" en de + de 21".

Ik had zelfs liever de eerdere standaard 18" gehad. Die heb ik nu ook en ook sneeuwkettingen voor.
Die moet ik nu ook weer veranderen.

Mijn collega's hebben nadien allemaal met de configurator moeten werken en geen Launch of Launch+ meer.
Dit was enkel voor de eerste verkoop (december).
Weet niet wat de prijsimpact is.

Ik vond wel de korting (of percentage) heel weinig bij de VAG groep. 😒
Een collega met een ID.4 kreeg 1% korting en wij zelfs maar 0,5%.

Had ook een offerte van BMW iX3 met 8% maar die bleef dan nog duurder vanwege zijn veel hogere catalogusprijs.
En dat is eigenlijk maar een standaard X3 met een batterij onder 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe