Ga naar inhoud

Internetbrowsers


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ziet er een stuk beter uit Fred...veel rustiger vind ik.

Voor screendumps gebruik ik Snagit, werkt erg handig en heeft een hoop mogelijkheden.

Ja kan o.a een deel van een scherm vastleggen, maar ook een window, scrolling page, enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het misschien handig dat de titel van dit topic ff wordt aangepast.

InternetBROWSERS ipv InternetBROWERS? ;)

mmm, waarom geen Internet BROUWERS, kunnen we nog gezellig dronken worden met zijn allen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zo ziet dat eruit.

post-117-0-48934500-1310936299_thumb.jpg

Als je bij werkbalken (Beeld) de Add-onbalk actieveerd, krijg je aan de onderkant van je browser (Firefox), ook een zilveren strook met tekst te zien.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

De laatste tijd kreeg ik af en toe een waarschuwing/tip van AVG dat Firefox veel geheugen gebruikt en dat ik de browser zou moeten sluiten en weer openen. Controle leverde inderdaad op dat Fx voortdurend rondom 3Mb gebruikte. Even wezen googlen en op Memory Fox terecht gekomen, een plugin voor Fx. Nou, de eerste ervaring is geweldig: ik zit nu bijna aldoor ruim onder de 1Mb.

Wat dat ding doet snap ik nog niet helemaal, maar het werkt wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij 8 tabbladen open fluctueert het nu bij mij van ca 4Kb tot ca 170Kb. Het gebruik loopt telkens snel op en zakt dan ineens naar ca 4Kb waarna het weer oploopt.

N.B.

die 668 Kb zal toch niet het geheugengebruik van je browser zijn!?

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gegevens zeggen niets over het geheugengebruik door je browser. Als ik het overzicht van de lopende processen bekijk zie ik dat Firefox dus voortdurend tussen de 4.000 en nu soms 200.000 Kb nodig heeft. Als ik het gebruik bekijk via de Memory Fox plug-in wordt het de "Browser WorkingSetSize" genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe