Ga naar inhoud

rafelen van veiligheidsgordel


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Gister viel me op tijdens het standaard omdoen van me gordel dat deze lichtjes rafelt

Geen grote rafels maar meer rafels in de vorm van grote pluizen

Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben jullie dit ook maar schenken jullie hier verder geen aandacht aan ?

Kan het kwaad mbt de veiligheid op de lange termijn ?

Hoor graag jullie mening hierover en of jullie er ook last van hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kees het valt niet zo gauw op omdat je blik er niet echt opvalt als je hem omdoet of om hebt !

Maar bij de RR had ik het ook in de laatste maanden dat het me opviel en ging eerst zitten denken dat de schuldige bepaalde kleding was

Maar zit nooit met jas oid aan waar bv klittenband in is verwerkt

Dus ben benieuwd of jij of andere er misschien ook last van hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet in ieder geval wel wat dit een onderdeel van de APK is. Als hij te erg rafelt moet hij vervangen worden. Kneep hem namelijk al bij mijn vorige auto maar die mocht gelukkig nog net door.

Een collega van mij is tijdens een aanrijding door zijn gordel heen geschoten als het ware, de gordel was dus gebroken net als de bevestiging van zijn stoel... Ik kan me voorstellen dat het raffelen de gordel op dat punt kwetsbaar maakt wat bij een aanrijding misschien wel grote gevolgen kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe