robwo2

voorstellen

Recommended Posts

Hallo mede Forumleden,

ik ben sinds 25 maart 2020 in bezit van een Yeti 14 TSI bj 2010.

In mijn zoektocht naar een andere radio/navi/BT apparaat kwam ik dit forum tegen.

Ik hoop van jullie ervaringen wat op te kunnen  steken.

Groet en een fijne 2e Paasdag verder

Hi Rob!! Welkom hier. @EdK heeft ook zo’n  Yeti gehad tot 2017. Hele mooie verhalen kun je terug lezen hier. Veel leesplezier hier. 

• Like 1

Welkom hier Rob. Zoals al aangegeven heeft @EdK ook zo'n Yeti gehad en daar een Zenec multimedia/navigatie in geplaatst, en dat werkt behoorlijk goed (neemt ook veel functies van de OEM-apparaten over).

Deuren vergrendelen is volgens mij zodra je de 15 km/u overschrijdt (als dat is ingesteld) maar hangt dat niet aan de tijd vast na het instappen/wegrijden.

40 minuten geleden, Cordoba zei:

maar hangt dat niet aan de tijd vast na het instappen/wegrijden.

Nope , is snelheid gebonden... en met VCDS instelbaar zoals wel meerdere dingen met de yeti mogelijk zijn...
En wil je de Swing vervangen en alle functies behouden van de wagen ( stuurbediening / temperatuur etc ) dan is de Zenec DE unit die ik je kan aanbevelen
En ik had de 2011 erin zitten ( meeverkocht ) maar de units die nu verkocht worden en in de Yeti passen zullen nog beter zijn en sneller zijn met opstart.