Ga naar inhoud

Het "slimme" huis.


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Wasmachineman zei:

Maar er is en blijft voorlopig een markt voor hybrides want anders zie je er niet zoveel.

Tsja maar dat heeft / had voornamelijk te maken met het belasting technische verhaaltje ( bijtelling) van onze regering te maken
Als die er niet is / was geweest dan hadden er maar weinig hybride wagens hier gereden
Nu zie je hetzelfde weer met de full electric
Hoeveel in procenten is de verhouding privé en zakelijk ??
10 om 90% ??

En in verleden was ook zo'n mooi voorbeeld met de 1,2 dieseltjes die privé als gebakken koekjes over de toonbank gingen !
Want tsja die werden zwaar gesubsidieerd en derhalve ook voor privé rijders zeerrrrr aantrekkelijk, en blijken het nog wagens met sjoemelsoftware ook te zijn .....
Als we even als voorbeeld de 1,2 TDI 3pitter van VAG als voorbeeld nemen....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit ding ligt al onder de kerstboom moet ik nog Hollands gaan studeren 😁

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191219_04775084?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

aangepast door Snelle
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2019 om 13:39, Wasmachineman zei:

Je schrijft het goed en de conclusie is: niet iedereen is geschikt om hybride te rijden. Maar er is en blijft voorlopig een markt voor hybrides want anders zie je er niet zoveel.

Het grote probleem van full electric is dat je gegarrandeerd een parkeerplek bij een paal wilt als je thuis komt.  Met een eigen oprit lukt dat, maar met openbare parkeerplekken niet.  

Er zijn hier best laadpalen in de wijk, maar de garantie dat ik er 100% zeker weten terecht kan krijg ik er nooit bij. Ik denk dat dat de markt voor hybrides wel verklaart.  

 

Op 22-12-2019 om 18:21, EdK zei:

Tsja maar dat heeft / had voornamelijk te maken met het belasting technische verhaaltje ( bijtelling) van onze regering te maken
Als die er niet is / was geweest dan hadden er maar weinig hybride wagens hier gereden
Nu zie je hetzelfde weer met de full electric
Hoeveel in procenten is de verhouding privé en zakelijk ??
10 om 90% ??

En in verleden was ook zo'n mooi voorbeeld met de 1,2 dieseltjes die privé als gebakken koekjes over de toonbank gingen !
Want tsja die werden zwaar gesubsidieerd en derhalve ook voor privé rijders zeerrrrr aantrekkelijk, en blijken het nog wagens met sjoemelsoftware ook te zijn .....
Als we even als voorbeeld de 1,2 TDI 3pitter van VAG als voorbeeld nemen....
 

Dat is een vrij treurige terugblik inderdaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe