Ga naar inhoud

Auto DVD's


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor degene die zijn kinderen in de auto zoet wil houden en niet de dure oplossing zoals WMM heeft aanschaffen

Hier dan misschien een tussenoplossing

post-27-0-09753800-1306163691_thumb.jpg

voor de prijs van €99,00 per stel bij de Hema met bevestigings spullen voor aan de hoofdsteun en autovoedingen erbij geleverd

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

De link werkt niet, nog eens proberen: http://www.hema.nl/nl-nl/home/zoekresultaten/product.aspx?productid=70411021

Voor degenen die al een Columbus hebben, kan het nóg goedkoper: even laten vrijschakelen en je zit fluitend in de file!

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

:(

Voor degene die zijn kinderen in de auto zoet wil houden en niet de dure oplossing zoals WMM heeft aanschaffen

Hier dan misschien een tussenoplossing

post-27-0-09753800-1306163691_thumb.jpg

voor de prijs van €99,00 per stel bij de Hema met bevestigings spullen voor aan de hoofdsteun en autovoedingen erbij geleverd

Mijn oplossing is duurder (300 euro in de winkel) maar ook tegen diefstal beveiligd en je hoeft noot meer met draadjes te klooien! :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn Sony met DVD speler ook laten vrijschakelen, als jullie daarmee de handremkabel bedoelen ;)

Alleen ja, dan moeten de kinderen die in de auto zitten wel tussen de stoelen door kijken. Als het er eentje is moet die gewoon in het midden gaan zitten, of voorin (als dat al mag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet die hardware-oplossing van de handremkabel. Er is bij mij iets aangepast in het apparaat waardoor ik altijd DVD kan kijken. Ook na software-updates en dergelijke, en zonder aanpassingen aan de hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag net terug van een weekje Harz (Dld) en de kleine was de heen- en de terugreis heerlijk rustig, mede dankzij een setje DVD-schermen uit een faillisementsverkoop van één van de It's vestigingen...

Edit: was ik dan vroeger een stuk makkelijker of werd ik tijdens lange reizen onderdrukt door m'n oudere zus?!?

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet die hardware-oplossing van de handremkabel. Er is bij mij iets aangepast in het apparaat waardoor ik altijd DVD kan kijken. Ook na software-updates en dergelijke, en zonder aanpassingen aan de hardware.

waarwschijnlijk is er gewoon een draadje aan massa gelegd Marco , dit heb ik ook gedaan met me vorige JVC en ook nu met de Kenwood

En met de Columbus zal het niet anders zijn, en dat draadje valt onder de hardware ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus wat er bij mij NIET gebeurd is. Bij mij is het geen hardware-oplossing, maar een software-matige oplossing, die bij een software-update niet verloren gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe