Ga naar inhoud

Ipad 2


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je een cd koopt staan er ook geen mp3's op. AAC bij dezelfde bitrate is natuurlijk ook van hogere kwaliteit, al moet je wel zeer getrainde oren hebben om dat te horen.

En als muziekprogramma vind ik Itunes ideaal, vooral om draadloos over de stereo te streamen. Kopen doe ik weinig in de store, alleen als ik iets absoluut wil hebben en het niet elders kan vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r zijn mensen die interesseert het niks hoe iets werkt, als het maar werkt en voor de rest zien ze wel.

En er zijn mensen die willen wel weten wat er op de achtergrond gebeurt, wat er heimelijk achter m'n rug om gebeurd. Checken of alle mooie praatjes wel kloppen, etc.

Mag je één keer raden Menno, bij welke groep ik hoor? :lol:

Geniet lekker verder van je Apple spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat snap ik best Erik en mij hoef je echt niet te vertellen dat alle grootkapitalisten en multinationals maar op 1 ding uit zijn ten koste van nagenoeg alles. In een grijs verleden ben ik zelfs nog lid geweest van de CPN! Punt is echter dat je je, wanneer je jouw denkwijze tot in de uiterste consequentie zou doorvoeren, welhaast gedwongen ziet geheel self supporting te worden. Dat betekent auto de deur uit (oliemaatschappijen, automobiel-industrie) en nog zo het een en ander. Of je accepteert dat je voor bepaalde zaken bent overgeleverd aan het groot-kapitaal. En dan kun je daar weer op verschillende manieren "in staan". De meest extreme manier aan het ene uiteinde is de jouwe: geen gelegenheid onbenut laten om af te geven op al dat gajes waaraan je bent overgeleverd. Aan het andere uiteinde de domme burger die alles maar voor zoete koek slikt. Ik zit daar ergens tussenin, vooral ook omdat ik toch wel een beetje leuk wil leven.

Zoals ik wel vaker heb aangegeven, is er ook hier nog wel wat meer tussen jouw wit en zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer even een schoppie omhoog gegeven want me bericht begon weer aardig onder te sneeuwen en ik wil niet gebruik maken van me MOD rechten

even een vraagje aan jullie aple gebruikers en Ipad 1 of 2 gebruikers

Heb uiteindelijk gister een Ipad2 32Gb met alleen WIFI weten te scoren bij Mycom Hoofddorp die er begin van de dag een 5 stuks van had liggen en eind van de dag niets meer

En nu zit ik dus af en toe een beetje te spelen op dat ding en uit te vinden hoe aple software nu eigenlijk werkt ! ( af en toe zeer frustrerend )

Nu heb ik twee vragen en hoop dat één van jullie mij hier een antwoordt op kan geven.

Ik kan zowaar skodaforum.eu op mijn Ipad tevoorschijn toveren en ik kan ook meeshouten op de Ipad

Maar zodra ik in een topic wil reageren dan lukt dat niet, want als ik het reageer aanklik dan start hij het venster waar je in typt wel op en dan komt het toetsenbord tevoorschijn maar sluit hij in één keer de browser af ! ( vreemd )

En zodra ik in het tekstveld tik dan zie ik wel de cursor verschijnen maar komt het toetsenbord niet te voorschijn !

Moet ik hiervoor een applicatie installeren, of een instelling aanpassen ?? wie kan me hierin verder helpen ?

En dan I tunes bij het voor de eerste keer aansluiten van mijn Ipad op mijn PC moest ik één en ander invullen

Prima geen problemen mee tot op bepaalde hoogte, want toen wou Aple opeens mijn creditcard gegevens hebben voor ALS ik ooit eens muziek of films zou downloaden

Nu heb ik geen zin om die gegevens bij hun neer te leggen ( kijk maar hoe het bij Sony is gegaan) maar kan me ook heel goed voorstellen dat er mensen zijn die geen creditcard hebben.

Dus lijkt mij dat er ook nog een manier moet wezen om bijvoorbeeld dmv Ideal te kunnen betalen , wat ik dan namelijk liever doe

Ook hier weer dus de vraag wie me hierin verder kan helpen !!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

tweakers is een leuk en goede organisatie maar zitten mij teveel pubers en betweters waardoor ik veel teveel moet filteren op de info die binnenkomt ! ( forum daar )

Zie dat al met de bla bla die daar wordt neergezet mbt de popcorn hour C200 wel als je dat allemaal zou opvolgen is je C200 al tien keer opgeblazen voor je één film kunt bekijken !

Dus tweakers.net is leuk als website maar forum ben ik jaren terug al uitgestapt , wel lid trouwens maar weet niet eens me inlog gegevens meer

Maar ben al zoekende dus don't worry .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar menno gaat dus om verhaal van berichten in typen wat niet gaat !!

Kan dus ook met de site te maken hebben hoor !

aangepast door Wasmachineman
verkeerde topic door wmm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ed, hier het antwoord van zoon Jaap:

hmmm nee zou het niet weten, je zou kunnen uitzoeken op wat voor forumsoftware dat forum draait en dan op google zoeken naar (comptabiliteit's) problemen met ipad/iphone.

anders weet ik het ook niet.

Heb je dus ook niet veel aan, maar dan zou Ronald het helemaal moeten weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt voor de gedane moeite en we wachten ronald wel even af want die heeft de Ipad 1

dus heeft misschien ook het ervaren of juist niet, affijn we wachten wel af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja ben er uit, je kunt geheel onderin bij IP.Board ook kiezen voor IP.Board Mobile en nadat ik deze had gekozen kon ik opeens dit bericht typenWat is een leven met een IPad toch mooi Erik !Kan het je zeker aanraden ondanks big brother apple, maar die achtervolgt je toch je hele leven hoor die big brother !In de supermarkten en de Turkse winkels hangen camera'sLangs de snelwegenBij de grensovergangenOp de campings, bungalow parken,havens en ga zo maar door !En je er druk om maken ?? Ja kan maar uiteindelijk heel erg slecht voor het hart ! Je weet wel dat ding in je lichaam wat je bloed rondpompt, en als je er aan geopereerd moet worden dan ben je daarmee ook nog eens op de tv en ziet eenieder het nog jaren nadien in de vele herhalingen die we op tv hebben !Dus advies blijf scherp en zoek af en toe naar alternatieven, of wordt minister zodat je dingen kunt afschaffen die je tegen de borst stuitenHaha klinkt eigenlijk wel minister C.Hook van binnenlandse zaken (die europees uitgevoerd worden )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopen frank ? Maar leuke is weer met mobile board dat je weer de shout niet ziet ! ? Dus maw moet ergens wat gaan aangepast worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe