Sign in to follow this  
IzoVT

17" Dolomite velgen voor mijn Yeti

Recommended Posts

Ik ben aan het kijken voor een aparte set zomerbanden op velg.

Mijn Yeti (per 2-2) heeft 17" Dolomite velgen met daarop allseasons.

Ik wil nu een aparte set 17" Dolomite velgen aanschaffen.

Iemand tips waar die het goedkoopst weg te kunnen halen???

Groetend,

Izo.

PIC_5L0071497G_7ZS_2.jpg

Al op superskoda.com gekeken ?
En tsja anders eens rondbellen naar dealers die ook vaak nog wel eens sets hebben liggen in 2e hands bijna nieuw

Had ik nog niet gekeken.

Wel iets gevonden bij PonDealer, 375,- voor een mooi setje.

Die wordt het, bandjes haal ik medio April als het de tijd een beetje wordt om om te switchen.

maar is dat pon setje dan ook de dolomite ??
Of heb je wat ander moois gescoord ?

Foto doet meer dan woorden dan vaak....

Zijn inderdaad de Dolomite's.

Actie set, zaten op een Yeti, maar klant wilde andere velgen.

Zijn zgan.

dolomite 17'' (2)-550x550.jpg

dolomite 17'' (1)-550x550.jpg

Edited by IzoVT
  • Like 1

Kijk dat zijn nu van die leuke meepakkers.
Kom wel eens bij Heron VW in zaanstreek voor Caddy zakelijk, en daar liggen ook vaak complete sets voor leuke prijzen

Tsja kunnen alleen de kinders en de vrouw nog mee en schoonmoeder kan met openbaar vervoer....8-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By IzoVT
      Hallo,
      binnenkort mag ik mijzelf wederom eigenaar noemen van een Skoda.
      Ooit al eerder een lease Skoda mogen rijden, een Skoda Octavia Combi, Atacama beige was het volgens mij.
      Begin Februari, 02-02-2017, gaat ik mijn witte Skoda Yeti uit 2011 ophalen in Tiel.
      Dus vanaf dan ben ik hier officieel Skoda rijdert.
      Op het moment heb ik een hele waslijst een wannahaves, dan wel must-haves danwel nice-to-haves. Die lijst ga ik de komende tijd eens rustig afvinken.
      Dat lijstje loopt van motorkapisolatiemat en nieuwe set originele velgen voor de zomerbanden naar metalen pedalen en aluminium stripjes.
      Oh en niet te vergeten een pluche Yeti voor op de achterbank.

Verder hoop ik hier zo afentoe een vraag te kunnen stellen of mee te lezen met de ervaringen danwel problemen van anderen.

Groetend,
      Izo.

• By PC-fre@k
      Zoals beloofd, ik heb mijn Greenline voorzien van de Needle Sweep optie, ook wel Staging genoemd.

Inmiddels ook de Skoda Yeti geprobeerd, werkt identiek. Zorg er wel voor dat je na het instellen even de sleutel uit het contact haalt anders wordt de setting niet doorgevoerd...

Intro
      Hieronder volgt een handleding hoe je NeedleSweep (staging) kan activeren.
      Uitleg
      Dit is een gadget. Als Needlesweep is geactiveerd, zie je bij contact maken, eerst de wijzers van de toerenteller en de kilometerteller helemaal uitslaan en weer terug komen. Daarna wat er normaal gebeurd na contact maken.
      Voorwaarden
      Fabia: Er is gebruik gemaakt van een kloon kabel met VCDS 10.6.2
      Yeti: Er is gebruik gemaakt van een kloon kabel met VCDS versie 10.6.0
      Getest op
      Fabia 1.2 TDI Combi Greenline (PC-fre@k)
      Yeti 1.2 TSI Active+ van Witte Yeti
      Waarschuwing
      Alle wijzigingen die je aan je auto aanbrengt zijn voor jouw eigen risico, ik noch Skoda Forum Europe is verantwoordelijk voor fouten in dit document en de eventuele schade als gevolg.
      Twijfel je? Voer dit dan NIET uit! Maak altijd een backup van de oude instelling (screenshot bijvoorbeeld) en verzamel wat je in de tussentijd allemaal hebt gewijzigd voor het geval je later problemen krijgt.
      Start de software nadat je het contact hebt aangezet en de kabel hebt aangesloten.

Kies dan de optie < Select >

Kies nu < 17-Instruments >

Kies nu < Adaptation – 10 >

Klik nu op het zwarte driehoekje rechtsboven.
      Kies dan uit de lijst Staging
      Nu krijg je de waarden te zien van de huidige instelling (zie afbeelding)
      Bij New value kies je nu active en daarna op Do It!
      Na het instellen de sleutel uit het contact halen, anders werkt het niet.
      NeedleSweep-staging activeren.pdf
      Dank aan Witte Yeti voor de screenshots en de PDF!
    • By CoKa
      Ik ben sinds 1 april 2015 met pensioen. Al een jaar daarvoor besloot ik een nieuwe auto te zoeken die mij het beste zou passen. Wij hebben een caravan dus voldoende trekkracht was een must. Daarbij ging onze voorkeur uit naar een 4x4. We zijn met z'n tweetjes dus het moest geen grote auto worden. Verder was een hoge instap belangrijk. Na veel te hebben rondgekeken kwamen wij uit bij de nieuwe Skoda Yeti. Ik heb altijd diesel gereden en ondanks dat we nu minder kilometers gaan rijden heb ik toch weer voor en diesel gekozen. Verder heb ik bewust geen DSG genomen. Een 6-bak lijkt mij betrouwbaarder en zeker met de caravan schakel ik liever zelf.

Op 30 mei 2014 mocht ik in Alkmaar mijn nieuwe Skoda Yeti 2.0TDI 170pk Elegance Outdoor 4x4 in ontvangst nemen.
      Inmiddels staat er 33.000 kilometer op de teller, grotendeels nog zakelijk gereden. Tot op heden nog geen enkel probleem waargenomen. De auto bevalt ons uitstekend. Voorheen spinden de voorwielen regelmatig door als ik met aangekoppelde caravan flink optrok. Dat is verleden tijd en ook off-road gedraagt de Yeti zich uitstekend.

• By peterzaat
      hoi net een yeti gekocht, zoek nu de brochure van 2011
    • By Witte Yeti
      Afgelopen vrijdag heb ik een andere Yeti gekocht.opgehaald.

Door de aanschaf van een andere caravan (bijna nieuwe Sprite Alpine Sport 470 CF), was het nodig een andere auto te kopen waarvan het trekgewicht hoger is dan van de Yeti 1.2 TSI (1200 kg).

De keuze is gevallen op een bijna nieuwe Skoda Yeti 1.6 TDI Greenline Outdoor Ambition (Candy white) van feb. 2014 met bijna 15k op de teller. Deze auto mag 1400 kg trekken. Het is een geïmporteerde auto uit België waardoor er kleine verschillen zijn in de Ambition uitvoering.
      Als extra's zit er nog op: Navigatie Amundsen+, Bluetooth handsfree carkit met telefoonbediening op stuurwiel, MDI, Sunset, PDC achter, stoelverwarming voorstoelen en vaste trekhaak.