Sign in to follow this  
JJM

Amundsen i.c.m. mObridge: phone > mute

Recommended Posts

Ik heb een nieuw topic aangemaakt, maar wellicht past deze vraag onder een reeds bestaand topic, dan hoor ik dat graag...

Mijn vorige probleem (zie topic "geen geluid via speakers bij bellen via bluetooth") is twee maanden geleden door een autobedrijf verholpen; het bleek een niet-functionerende verbinding te zijn. Geen dure reparatie dus, maar wat gefriemel met stekkertjes. Gelukkig.

Nu echter heb ik echter weer een probleem met bellen via de autoradio. Wanneer ik op mijn Amundsen het knopje 'Phone' induw, verschijnt het 'mute-symbool' links boven in beeld op het scherm en wordt het geluid van de radio/media gedempt. Voorheen echter, kwam ik bij het menu waarin ik mijn telefoon kon bedienen. Duw ik nogmaals op het 'Phone', dan begint de muziek weer te spelen. Zie twee toegevoegde foto's hieronder.

Phone ingeduwd - Mute (geen geluid).JPG

Phone nogmaals ingeduwd - Einde mute (wel weeer geluid).JPG

Daarnaast kan mijn telefoon geen verbinding meer maken met Car_BT (hij wordt niet gevonden).

Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een hardware-fout? Of weer losse stekkers? Is de optie 'Phone' = mute standaard bij de Amundsen als er geen carkit is ingebouwd o.i.d.? Ligt het aan de Amundsen of aan het ingebouwde mObridge-kastje? 

Ben benieuwd naar jullie inbreng!

ik heb precies hetzelfde probleem, heeft iemand een oplossing?