Ga naar inhoud

lampje 'defecte lamp' brandt


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag, eindelijk weer eens een stevige bui regen onderweg. En jawel, toen ik m'n ruitenwissers ging gebruiken, ging het 'defecte lamp'-lampje branden.

Gewoon doorgereden en later auto geparkeerd, contact af. Toen ik later weer instapte en motor startte, brandde het lampje niet meer.

Heb begrepen dat hier inmiddels een software-update voor is en te maken zou kunnen hebben met de kentekenverlichting icm de ruitenwissers.

Overigens reed ik met dagrijverlichting aan, dus kentekenverlichting speelde geen rol.

We zien wel.

Nog 2500 km dan naar de 15.000-beurt en zal het dan wel melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja had vanmiddag rond de coentunnelweg ook een flinke regenbui althans in vergelijking met de afgelopen weken

Ja had 20 druppels op mijn raam zitten, me collega heeft ze eigenhandig geteld waarna ik ze met de ruitenwisser probeerde weg te wissen !

Maar dat lukte niet, ze waren alweer verdampt...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Het zou of een slecht deel in de kabelboom zijn, of een softwareprobleem.

Bij de één is de boordcomputer vervangen, bij een ander dat deel kabelboom en ook een software-update zou helpen.

Het zou niet icm met de kentekenplaatverlichting optreden, maar juist bij ruitemwissers en gebruik remlicht. En dat kon wel kloppen.

@Ed, de bui dreef naar jou kant en was hier flink aan t ontladen, bij jou dus al nagenoeg leeg dus :), reeds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus onweer bij jullie ??

Mooi dan is er weer werk in drente voor ons

Als bedrijf zijn we gek van onweer en blikseminslagen !

Levert een boel euries op

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer iets raars, na de smiley dus een verwijzing naar een plaatje: file etc... hoe komt dat er nu weer???

Dit is een toverforum volgens mij, lampen gaan ongevraagd aan of uit,, er wordt gevlogen of gedronken, welke geest is er nu uit de fles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga jij je pc eens goed scannen op mailware / virus en al dat soort vieze dingen !

Want er zit iets niet helemaal goed bij je !

Of toch weer op herhalings cursus mbt omgang met me computer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet meer, heb trouwens de Norton NIS beta.

Maar wat vind je van MS Essentials Security?

Heb deze er even op gehad.

Het nadeel vind ik wel dat hij pas reageert, mn de mails als je iets verdachts opent, en niet de verdenking signaleert bij het downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inderdaad wat vreemds bij jou aan de hand Fred.

Norton is leuk, maar precies zoals Ed zegt een slurper. Niet echt Greenline...

MS SE... Tjah, zou jij omdat de fabrikant van je OS zijn beveiliging niet op orde heeft, vertrouwen op een add-on product van diezelfde fabrikant? Slimme zet van MS, ze verkopen de dienst zelfs aan bedrijven! (Microsoft tenzij beleid)

Ik gebruik Eset, al jaren inmiddels naar alle tevredenheid.

Mocht iemand interesse hebben, stuur me maar een PM. Ik ben namelijk ook reseller ;)

Dat heeft overigens helemaal niks met je lampjes probleem te maken.

Hier heb ik weleens eerder van gehoord trouwens, las toen iets over een software update maar heb er verder niet echt naar gekeken/in de gaten gehouden. Is al net zo vreemd als mijn brandstoftankmetertje, 2x voorgevallen, 1x melding in log, gereset en alles weer OK...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik check regelmatig het systeem, ook met onlinescanner van ander merk, zodat je een overlap hebt.

Een maand geleden kreeg ik wel een waarschuwing voor een trojan, maar die is onschadelijk gemaakt.

Daarna inmiddels al een paar keer full scan gedaan, geen problemen gevonden.

Dus ook scan met andere scanner dan NIS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe