Ga naar inhoud

Aardebaar stelt zich voor


Aardebaar
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben Arie B, woonachtig in Emmen, (alias Aardebaar) en wil graag de regensensor op mijn fabia geactiveerd hebben.

Toen ik hem afhaalde van de garage deed de sensor het de hele dag goed, (regenachtige dag met droge perioden er tussen) maar nadat ik mezelf wegwijs had gemaakt met de instel mogenlijkheden van het systeem deed de sensor het niet meer.

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel @Aardebaar als ik zie dat je een Joy hebt dan zit je nog ruimschoots in de garantie periode !!?
Nu hoop ik niet dat je als een blinde met een chinese kabel en VCDS aan het spelen bent gegaan in je boordcomputer.

Want een chinese kabel word in algemeen afgeraden omdat deze er al bij meerdere voor heeft gezorgd voor veel problemen met dure reparatie kosten>
En het is altijd wijs om een printscreen te maken van de orginele instellingen voor je begint met veranderen.

Maar goed, ik zou zeker met zo'n jonge wagen even bij de garage langsgaan en het op garantie gooien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

I.v.m. topic kaping gesplitst.

Dit is een plek om je voor te stellen, niet voor je problemen.

Bovendien, als je gelezen had wat er in het andere topic stond: Niet gaan rommelen aan dingen die je niet kan herstellen!

Desondanks welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Ruitenwisser handle eerst helemaal naar beneden zetten dan in de eerste stand (zou bij een "normale" wagen de interval stand zijn. werkte bij mijn Ibiza zo en nu bij mij fabia combi Ambition BL ook. Als hij zo staat en niet werkt, maar de optie er wel op zit zou ik inderdaad naar de dealer gaan, gevalletje garantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe