Ga naar inhoud

Park Assist


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben inderdaad benieuwd of de parkassist een plekje zou kiezen waar ik nog voorbij zou rijden omdat dat plekje mij te krap lijkt. En stel....de parkassist krijgt de auto in een klein vak keurig geparkeerd: de andere auto's die hiervoor en achter stonden kunnen nu misschien moeilijk eruit rijden en rammen mijn O3. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm.....

Het stuurt te laat in zodat hij nog een keer moet steken, en het draait aan het stuur zonder dat de auto rolt....   Dat kan nog wel iets mooier. Het eerste kan te maken hebben met iets handiger het punt kiezen waarop je de parkassist aan zet. Dat tweede boeit waarschijnlijk helemaal niet, maar is meer een fatsoenkwestie. Met rijlessen wordt aangeleerd te sturen uitsluitend als de auto rolt, en zo'n automaat mag dan lekker de joyrider uithangen. Kan natuurlijk niet.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, EdK said:

Dacht dat je met dat parkeer assist nog steeds zelf hat gaspedaal en rempedaal moet bedienen en dat die computer alleen je stuur en die sensoren bediend / uitleest !!??

Dan heeft het systeem een hoop werk om op de veranderingen in snelheid in te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach vraag me af wat je met zo'n extra systeem moet..?

Tijdens mijn geboorte ( en die van allen ) heb je dat systeem al meegekregen en is het tijdens de rijlessen alleen wat verfijnd.
Zijn van die gadgets die leuk zijn maar minder leuk als ze defect raken en je een boel centen moet neerleggen om het weer gerepareerd te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens je geboorte maak je wel een paar rare rare draaien, dus misschien begint het daar al wel inderdaad, maar daar kan ik me niet zoveel meer van herinneren. Wat ik nog wel weet is dat ik met 3 jaar mijn traptractortje met aanhangertje strak langs het koelvak in de buurtsuper parkeerde. :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb park assist 1x gebruikt om te kijken of het iets deed. Inparkeren doet hij veel slechter dan een mens dat zou doen, zoals hierboven in het filmpje te zien is. Hij steekt te veel omdat het indraaimoment niet klopt. En als je dan eenmaal staat, wat veel langer duurt dan wanneer je het zelf doen, dan moet alsnog corrigeren omdat hij niet recht of in het midden van het vak staat. Hopelijk kunnen ze het systeem verbeteren met softwareupdates.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe